Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
15 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
De voorraad en keuze van producten was uitgebreid. De bestelling werd ‘s avonds geplaatst en de volgende ochtend bezorgt. De prijs was competitief op het internet. Wat sprak me het meest aan: de super snelle bezorging.
Geef bij een artikel op de website aan dat iets (tijdelijk) niet op voorraad is, dan heeft de klant de keuze om al dan niet te bestellen. Nu heb ik besteld en betaald, krijg ik een melding dat het noet leverbaar is en of ik een week wil wachten. Vervolgens is er een week voorbij en hoor ik niets, en als ik er naar informeer is de gene die er over gaat niet aanwezig. De belofte om mij terug te bellen wordt niet nagekomen. Ik moet er weer zelf achteraan. Ik annuleer Vervolgens mijn bestelling en moet er daarna ook nog achteraan om mijn betaalde bedrag terug gestort te krijgen.
De bestelling was in de kortste tijd gerealiseerd en de bezorging geheel volgens de planning. Pluim op de hoed!!
Beoordeling melden
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling wel betaald maar niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van probeauty.nl
8 apr 2024
Goede middag, bedankt voor uw berichtje. U had bij ons een 'universele' kleur besteld (een kleur zonder kleur nummer) wij hebben daarover contact gehad en daarbij heeft u aangegeven dat u de bestelling zou komen afhalen in onze winkel. Uw bestelling lag ook gewoon netjes klaar voor u om afgehaald te worden.
De voorraad en keuze van producten was uitgebreid. De bestelling werd ‘s avonds geplaatst en de volgende ochtend bezorgt. De prijs was competitief op het internet. Wat sprak me het meest aan: de super snelle bezorging.
Hartstikke goed.
Haarwortels prima
Haarpunten worden wit
Beoordeling melden
11 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Netjes geleverd
Beoordeling melden
31 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestellingen nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van probeauty.nl
7 jan 2024
Goede avond. Wat vervelend om te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik ga uw vraag direct door zetten naar onze klanten service. Zij pakken dit morgen direct voor u op, en gaan uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is.
Excuus voor het ongemak, maar uiteraard lossen wij het voor u op.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.