probeauty.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 nov 2023
probeauty.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De voorraad en keuze van producten was uitgebreid. De bestelling werd ‘s avonds geplaatst en de volgende ochtend bezorgt. De prijs was competitief op het internet. Wat sprak me het meest aan: de super snelle bezorging.

Geef bij een artikel op de website aan dat iets (tijdelijk) niet op voorraad is, dan heeft de klant de keuze om al dan niet te bestellen. Nu heb ik besteld en betaald, krijg ik een melding dat het noet leverbaar is en of ik een week wil wachten. Vervolgens is er een week voorbij en hoor ik niets, en als ik er naar informeer is de gene die er over gaat niet aanwezig. De belofte om mij terug te bellen wordt niet nagekomen. Ik moet er weer zelf achteraan. Ik annuleer Vervolgens mijn bestelling en moet er daarna ook nog achteraan om mijn betaalde bedrag terug gestort te krijgen.

Beoordelingen voor probeauty.nl

AV
Adrie V.
Maasbommel

Perfecte uitvoering

De bestelling was in de kortste tijd gerealiseerd en de bezorging geheel volgens de planning. Pluim op de hoed!!
Tot nu toe alles naar wens. Geleverd zoals beloofd en ook nog netjes verpakt om evt. schade te voorkomen.
Bestelling wel betaald maar niet ontvangen
Antwoord van probeauty.nl
Goede middag, bedankt voor uw berichtje. U had bij ons een 'universele' kleur besteld (een kleur zonder kleur nummer) wij hebben daarover contact gehad en daarbij heeft u aangegeven dat u de bestelling zou komen afhalen in onze winkel. Uw bestelling lag ook gewoon netjes klaar voor u om afgehaald te worden.
JV
jj v.
veldhoven
20 mrt 2024
Er was een fout, getoond product was niet meer op voorraad, kreeg al snel een mail hierover, en het geld werd terug geboekt. Netjes opgelost.

Top, super snelle bezorging.

Heel tevreden en goed service mooie producten .
YB
Hengelo gld
28 jan 2024
14 jan 2024
Hartstikke goed. Haarwortels prima Haarpunten worden wit
Snelle levering! En geen verzendskosten :-)
Doen wat ze beloven, TOP
Netjes geleverd
31 dec 2023
Bestellingen nog niet ontvangen.
Antwoord van probeauty.nl
7 jan 2024
Goede avond. Wat vervelend om te horen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik ga uw vraag direct door zetten naar onze klanten service. Zij pakken dit morgen direct voor u op, en gaan uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is. Excuus voor het ongemak, maar uiteraard lossen wij het voor u op.
25 nov 2023
fijne winkel en hele prettige medewerkers en goede service . Blij met ze . 🌹🍀🤗 Groetjes anoeskas-kapsalon@kpnmail.nl
Bestel al jaren mijn producten bij probeauty. Eerst voor advies in de winkel geweest, daarna lekker online besteld.
Snelle levering, prima prijzen en een prettige klantenservice.