cavallaronapoli.com

1.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.811 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

25 jun 2023

Minder persoonlijk geworden

De gebruikelijke service zoals gratis retourneren en persoonlijk contact met de klantenservice gaat achteruit over de jaren. De productkwaliteit blijft gelijk.
25 dec 2023
Telefonisch in de wacht gestaan( eerste in de wachtrij ) werd er steeds uit gegooid. Dat vond ik niet zo klant vriendelijk. Pakketje was wel snel leverbaar
2 sep 2023
Slechte bezorging door DHL Leveren goederen liever af bij servicepunt dan op gewenste adres. Naast niet halen tijdslot niet eens meer aanbellen
13 aug 2023
Bezorgingsbedrijf dhl vind ik niet prettig. Toch een beetje onduidelijk wanneer een pakket binnenkomt. Dit heb ik bij postnl helemaal niet.

Levering duurde te lang

Levering heeft meer dan 1 week geduurt echt te lang 3x daarvoor thuis zitten wachten door dhl. Kleding daarin tegen is top kwaliteit.
20 aug 2023

fijne polo, klantcontact kan beter

Snelle levering en fijne polo. Productbeschrijving internet klopt niet met artikel. Na 2 dagen geen reactie gehad op klacht.
De verwachting wekken dat iets voor 20.30 besteld wordt en dan de dag erna bezorgd klopt de laatste bestellingen niet meer.
1 jan 2024
Bestel een grijs vest met pofmouwen en dat kon je helemaal niet zien op de foto daarbij viel hij heel ruim
1 aug 2023
Het doorgeven van het Track en Trace nummer vlotter en afspraken van levering nako en. Anders niet veliven
6 okt 2023
Overhemd kwam gedeukt en gekreukt aan. Terwijl de doos helemaal geen deuk had, dus zo de doos ingegaan.
13 okt 2023
Producten zijn van goede kwaliteit. De zending werd later geleverd dan aangegeven. Dit is erg irritant.
30 jun 2023
DHL bezorgt niet op afgesproken tijd .. hele middag thuis gebleven.. pas volgende dag bericht ..
7 jul 2023
Kwaliteit kleding goed, echter een terugkoppeling geven op correspondentie is gewoonweg nihil.
14 aug 2023
Ruilen is niet toegestaan in de winkels en het retouneren van producten kost geld.
18 aug 2023
Retourneren in de winkel mogelijk maken. Duidelijker aangeven hoe de pasvorm is.
22 aug 2023
Vond het onduidelijk dat je zowel verzendkosten als retour kosten moet betalen
31 aug 2023
Klantenservice reageert niet op mail. Dus ik blijf zitten met klacht/vraag.
Het shirt was te krap en te klein. Komt niet overeen met Nederlandse maten
27 aug 2023
Filters, zo nauwkeurig mogelijk maken omgaan te vinken
Betalen voor een retour vind ik niet correct