Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar OutletReviews

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Solar Outlet is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Solar Outlet kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Solar Outlet

449 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 nov. 2021
Adviseur Nawien Hageman heeft me bijzonder goed geholpen. Door de juiste vragen en uitgebreide kennis van zonnepanelen en omvormers heb ik een bestelling geplaatst welke mij circa 2000 Euro bespaard ten opzichte van aanbieders zoals sungevity en bongo solar. Eigenlijk te schandalig voor woorden dat dergelijke partijen zo maar wat offreren zonder ook maar moeite te doen om te checken of het wel de juiste keuze is. Nawien maakt het verschil tussen echt adviseren en snelle en zeer dure salestechnieken en waardeloos advies zoals bongo solar en sungevity.

13 mei 2022
De telefonische bereikbaarheid is zwaar onder de maat. Telkens hetzelfde bandje en als je eens in de wacht komt krijg je aqnbhet eind hetzelfde bandje te horen. Dat de levertijden op zijn gelopen is vervelend maar daar heb ik nog begrip voor, maar ik heb op een gegeven moment bericht gehad welke dagen ik bepaalde delen geleverd krijg, maar van tevoren geen tijdsblok of zo of track en trace dus kan je vrij nemen om een hele dag te gaan zitten wachten. Alles voor de plaatsing van zonnepanelen in 1x besteld maar ik krijg eerst de panelen geleverd en dan pas 2 weken later het onderstel. Lag het spul me flink in de weg zo. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Beoordelingen voor Solar Outlet

van Rob H.
Snelle service en levering.
Lekker veel op voorraad en snel geleverd.
Netjes en snel geleverd. nog even navraag gedaan over belast plan en dat ook gekregen. bedankt
voortaan de benodigde inloggegevens erbij leveren
Snelle levering Goede prijs
Prima service, directe reactie op vraag.
Supersnelle levering en professionele klantvriendelijke afhandeling door de klantenservice is buitengewoon. Echt een aanrader voor je aankoop van zonnepanelen.
Goede communicatie en snelle levering
Snelle service werden ook zeer snel terug gebeld toen er wat nagevraagd moest worden top
Bestellen, betalen en volgende bezorgen.
Snelle levering, goede prijs
Kwaliteit en snelle levering
13 nov. 2022
Snel geleverd en positieve medewerkers aan de lijn en via de mail, top.
11 nov. 2022
De verzending en met name het gebrek aan communicatie wanneer het pakket geleverd werd, was er gewoon niet. Verder is het pakket bij de buren afgeleverd zonder notificatie. De transporteur die dit bedrijf gebruikt, mag flink verbeterd worden.