wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

BR
Bert R.
Leimuiden
slecht functionerende website. Meerdere keren aangegeven dat de website slecht functioneert op de telefoon. Tot nu toe nog geen verbeteringen ontdekt. Alsof ze niet willen verkopen via de website.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Traag met versturen en verwerken van retouren.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier een vraag over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
6 sep 2023
het duurde een week voordat ik het pakket binnen had. hierdoor kwam het pakket te laat aan voor mij want het was een jurkje voor een feest en ik kreeg het de dag na het feest. terwijl op de site staat binnen 2-3 werkdagen in huis.
8 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
28 mei 2023
Op de site was t-shirt leverbaar, maar uiteindelijk bericht dat niet meer leverbaar was. Is tweede keer al.dst dit gebeurd. Helaas.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
10 aug 2023

De een knopen, de andere een rits

Opvallend dat van 2 broeken uit dezelfde serie er een knopen heeft en de andere een rits.
11 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en je feedback. Dit is afhankelijk van de stof, wassing en fitting van de jeans. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
JV
Jitske v.
MIJDRECHT
18 okt 2023
Eenvoudig bestelproces. Maar geen info over voortgang bestelling en bezorgdatum.
19 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Mocht je een vraag hebben over je bestelling dan willen wij je adviseren om een mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
30 jun 2023
Het toepassen van kortingen was online niet mogelijk. Zeer klantonvriendelijk.
30 jun 2023
Goedemiddag, heel erg bedankt voor je review en feedback. Wij zullen je een mailtje sturen betreft de bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
5 sep 2023
Mijn bestelling is geannuleerd, dus ik kan het bestelde zelf niet beoordelen.
6 sep 2023
Goedemorgen, heel erg bedankt voor je review en je ervaring hierover. We zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
24 okt 2023
Nou ik had een trui besteld/betaald maar bleek later niet op voorraad
24 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Ik heb mijn bestelde goederen nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
13 aug 2023
Snellere bezorging. Bezorging goed verzorgd.
14 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Garcia

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvan

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van wearegarcia.nl
We kijken dit graag voor je na en adviseren we je om per e-mail contact op te nemen o.v.v. je ordernummer: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
LL
L L.
Haler
28 okt 2023
mooie kleding goede kwaliteit
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou positieve review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
3 dec 2023
Andere bezorgdienst kiezen
29 sep 2023
Communicatie matig.
30 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
JN
John N.
Eindhoven
2 jul 2023
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia