Geachte medewerk(st)er van Lucardi,
Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen.
Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was.
Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij.
Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!!
Met vriendelijke groet,
Emmy
Verder lezen