Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
3 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Geachte medewerk(st)er van Lucardi,
Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen.
Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was.
Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij.
Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!!
Met vriendelijke groet,
Emmy
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.
Deze keer hoefden we niet heel lang te wachten. Personeel mag wel wat vriendelijker zijn. Er kon letterlijk geen lach of goedemiddag vanaf. 🤷🏽♀️
Ik ging voor de oorbelletjes die onze dochters graag wilden. Geslaagd. Ik zou er niet heengaan om te neuzen of voor deskundig advies…
Beoordeling melden
3 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Nare ervaring
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.
Beoordeling melden
12 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Personeel
Ik vond dat het personeel iets vrolijker en vriendelijker kon zijn. Ze keken niet eens om toen ik de winkel in liep en de winkel was helemaal leeg. Maar dit kan natuurlijk ook aan iets anders liggen, dus dat snap ik ook!
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi Juwelier Tilburg
13 okt 2023
Hi Marieke, Vervelend om te horen dat je niet naar wens geholpen bent. Je kunt eventueel een klacht indien via klantenservice@lucardi.nl. We pakken het graag verder voor je op!
10 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
In winkel airco veel te hoog
Iets klantvriendelijker mag wel
Beoordeling melden
29 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Onpersoonlijk en natuurlijk de kleur niet afgeprijsd
Beoordeling melden
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb de verkeerde kleur oorbellen meegekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van Lucardi Juwelier Tilburg
13 okt 2023
Hi Ineke, Vervelend om te zien. Je kunt het beste met de bon en de oorbellen terug naar de desbetreffende winkel, hier kunnen we er samen met je naar kijken!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.