Lucardi Juwelier Tilburg

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Fijne winkel, minder fijn personeel

Fijne overzichtelijke winkel, goed ingepakte moederdag cadeautjes. Personeel was afstandelijk en niet heel behulpzaam. Constant elkaar aan het commanderen en geen oogcontact of vriendelijkheid
24 apr 2024
Bijzonder vriendelijk geholpen in de winkel Ik had via internet een bestelling geplaatst om die op te halen in de winkel, maar dat is niet gebeurd
21 apr 2024
Prima geholpen in de winkel in Tilburg,leuke verkoopster
Snel geholpen 👍🏻
25 apr 2024
Een fijne winkel en ze helpen je goed. Ze geven goede informatie en stijlen je andere sieraden met de sieraden die je wilt kopen. Personeel is behulpzaam en geven goede informatie. Ik kom vaak in de winkel voor leuke sieraden.
Mooi winkel. Vrouwen zijn echte aardig. Er ontbreken items op de planken.
Super mooie sieraden en fijne werknemers, wel lang moeten wachten tot we geholpen werden aangezien het er druk was en er waren maar 2 werknemers binnen.
Goed geholpen
Nette behandeling van de verkoopster

Het ging zeker goed en normaal geholpen . maar heb zelf sociale-anxity dus vindt het moeilijk om naar mensen toe te stappen en dat moest ik wel doen deze keer . voor de rest niks mee mis alleeen een min puntje voor mij . maar ligt bij meeste gevallen aan mij

Advies medewerker

De medewerker adviseerde me een andere set oorbellen te kiezen die bij mij 1e gaatje oorbellen paste inplaats van de gene die ik had gekozen die er niet bij paste. Top en ze had helemaal gelijk nu klopt het
18 mei 2023

Ketting

Ze hielpen me goed toen ik vroeg of ik geholpen kon worden. Bij het zoeken van een leuke ketting . Vond wel dat ze niet uit initiatief naar me toe kwamen.
23 nov 2023
Mooie sieraden. Wij hebben onze trouw ringen van lucardi. Prachtig ook een aanrader om daar te kopen.
Groot assortiment, verschillende prijsklassen, leuke vriendelijke medewerkers, totaal niet opdringerig.
12 jul 2023
Personeel is erg vriendelijk en geduldig. Vragen uit zichzelf of ze kunnen helpen zou fijn zijn
30 aug 2023
Enorm fijne medewerker hielp met alles en geen vraag was irritant, Echt top service hier in tilburg

Dat ik vriendelijk en behulpzaam.

Dat ik vriendelijk en behulpzaam ben geholpen.En dat je gewoon op je gemak mag rond kijken.
24 okt 2023
Nu een hele behulpzame medewerkster voor een paar prachtige oorbellen!
Meedenken met bijpassend cadeautje en opties laten zien