cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

17 apr 2024

Basic kussensloop van zeer matige kwaliteit

Ik heb de basic kussensloop in zwart besteld en de kwaliteit is zeer matig. Hetgeen ik niet van een merk als Cinderella verwacht. De stof is zeer dun en de afwerking (rits) is treurig.
9 mrt 2024

Je moet bij een retour zelf de kosten betalen om ze naar Duitsland te versturen.

Ik heb net een product moeten terugsturen omdat deze de verkeerde maar heb. Daar heb ik Eur 12 voor moeten betalen omdat het naar Duitsland moet. Ik heb hier 2 problemen mee. - Als je bij een Nederlandse webshop shopt, verwacht je niet dat je spullen naar Duitsland moet sturen. - Als je zaken niet gratis kan retourneren moet je dat vermelden op dit site. Ik heb dat nergens zien staan.
Antwoord van cinderella
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met de informatie over het retourneren. Het retourneren van een order geplaatst bij Cinderella is kosteloos via Mondial Relay. Op de bijgeleverde pakbon staan de instructies voor het aanmaken van het retourlabel. Indien u ervoor kiest om artikelen via een andere vervoerder te retourneren, zijn de kosten voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.cinderella.nl/service/shipping-returns/ Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
24 feb 2024
Het pakket zou bij mij afgeleverd zijn met succes, echter ik heb nog niet ontvangen en dat is inmiddels al een week geleden.
18 jul 2023
1 artikel teruggestuurd, maar geen bericht of mail of geld terug ontvangen. Hopelijk komt dat nog. Anders nooit meer iets bestellen bij Cinderella.
Waardeloze service! Product besteld, bleek uitverkocht en er wordt geen vervangend product aangeboden.
14 nov 2023
Lange tijd geleden besteld en geen informatie, geen bericht, geen item gekregen. Jammer
12 jul 2023
Product niet ontvangen en nog geen oplossing en antwoord wanneer ze gaan leveren
12 jul 2023
Beste Alice, Wij hebben u een mail gestuurd met daarin onze reactie. Liefs, Team Cinderella
15 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen en heb geen idee wanneer het wel komt.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Baal ervan.
15 okt 2023
Mijn bestelling is nog steeds niet gekeverd
21 jun 2023
Pakket nog niet ontvangen! 13-6 besteld!
22 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Team Cinderella
12 nov 2023
Na mijn bestelling niks meer gehoord.
16 sep 2023
Bestelling is niet binnen.
19 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je bestelling je nog niet heeft bereikt. Bij Cinderella streven we er altijd naar om de best mogelijke klantervaring te leveren. Wij gaan contact met je opnemen. Team Cinderella
19 mei 2023