cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella
Beoordelingen:

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

de meest kritische beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cinderella

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.
Beoordeling melden
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snel & netjes geleverd, maar onhandige retourservice

Snel verzonden en netjes verpakt. Alleen de retourzending is erg onhandig. Je moet online aanmelden, zelf het label uitprinten en je kunt niet bij alle gangbare punten je pakket inleveren. Ik zou een afleverbewijs ontvangen via e-mail, maar heb uren later nog niets gezien. Vind ik een beetje spannend voor zo'n duur product.
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
30 mei 2023
Beste Chantal, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te horen dat onze retourzending onhandig is. Op het moment zijn wij druk bezig om dit proces te verbeteren en makkelijker te maken voor onze klanten. We vinden het daarom fijn dat u uw feedback heeft achtergelaten, we gaan dit zeker meenemen in het proces. Daarnaast bieden wij onze excuses aan voor het lange wachten op een afleverbewijs. Dit zou normaal gesproken niet het geval mogen zijn. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u een fijnere ervaring mee te kunnen geven. Groet, Team Cinderella
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Deze keer: Jammer.

1.Wij vonden het jammer dat de kleuren in het echt minder sprankelend waren dan in het echt. Daarom hebben wij het dekbedovertrek terug gestuurd. 2. De terugstuurder zei, dat ik een mail zou krijgen met een terugstuurbewijs, maar die mail kreeg ik niet ook niet in de spam. 3. Misschien gaat het een volgende keer beter.
Beoordeling melden
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging was jammer en liep bij 1e levering niet goed. Toen 1 dag wachten en 3e dag wel goed bezorgd. Kan gebeuren en kreeg een excuus mail. Cinderelle als hoeslaken product geweldig dan 5*****.
Beoordeling melden
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit helemaal goed. Maar kleuromschrijving past niet bij datgene dat ik besteld had. Retour niet supermakkelijk, moest daarvoor naar nabijgelegen stad
Beoordeling melden
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De hoezen zijn prima, de bezorging liet te wensen over. Bezorging werd 2x gewijzigd waardoor ik ook 2x voor niets heb zitten wachten......
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retourzending lastig, er zijn amper afgiftepunten, dichtsbijzijnde zit op 15min met de auto terwijl we in het centrum van de randstad wonen
Beoordeling melden
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
de kwaliteit is niet meer van vroeger dicht op de naad genaaid en rits gaat snel kapot en jammer maar 2 kleuren wit en blauw
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
24 jul 2023
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Hopelijk komen we tot een acceptabele oplossing!
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kwam er achter na dat ik de bestselling had gedaan dat hij bij bol.com 10 euro goedkoper was. Erg teleurstellend
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Katoenen hoeslakens. Zijn een beetje ruw, niet glad. Waarschijnlijk met de prijs te maken
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
26 jul 2023
Beste, Waarmee mogen wij u helpen? Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent. Wij komen graag even met u in contact.
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd is te lang
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
30 mei 2023
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Helaas lukt het ons rondom feestdagen niet om de leveringsbelofte na te komen, vandaar dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling dan gewend. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Team Cinderella
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden