lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
lampenlicht.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenlicht.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

12.413 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 okt. 2022
Ik heb 2 ontzettend leuke en aparte schemerlampen gekocht. Op de site klopt de afbeelding met de werkelijkheid. En omdat ze zo enorm afgeprijsd waren kon ik deze lampen kopen die normaal buiten mijn bereik liggen. Ben er heel blij mee!

7 mei 2022
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Denk het niet... Wij hebben donderdag (14:51 uur)een bestelling geplaatst. We gingen expres voor de levering voor de volgende dag. We kregen een track and trace mail dat onze bestelling vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Super! Wij wachten, want een van ons had wedstrijd en de ander moest werken om 18:00 uur. Kregen al een mailtje met hoe we de lamp moesten monteren. Dit was jammer, want het kwam niet. Tegen 18:00 uur stond er dat het zaterdag geleverd zou worden tussen 10:00 en 12:30 uur. Afspraken afgezegd, zodat we de lamp direct konden gaan ophangen. Het kwam nog steeds niet.. Om 13:00 uur gekeken en stond er plots dat de levering zou plaatsvinden op dinsdag 11:00-13:30 uur. Dit is toch niet zoals het hoort?? Klacht per mail gestuurd. Krijgen we eigenlijk alleen maar te lezen dat ons pakket niet correct is verwerkt. That's it...!? Raar dat we dan wel al die berichten met bezorgtijden hebben ontvangen. Wel heel erg jammer, want dan hadden wij dus beter elders kunnen bestellen. Én ook erg jammer dat jullie ons niet op een of andere manier tegemoed proberen te komen...

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Bestelling, bevestiging, factuur, levering allemaal snel en efficiënt. Aandachtspuntje: een waarschuwing dat de zware lampvoet spontaan door de piepschuim verpakking kan zakken bij het uitpakken, zou niet misstaan.
Een waarschuwing toevoegen dat de zware lampvoet bij het uitpakken spontaan door de piepschuim verpakking kan vallen, zou niet verkeerd zijn.
Keuze en de prijs kwaliteit verhouding
Snelle verzending en netjes verpakt. Goede prijzen, een groot assortiment. Ik ben heel erg tevreden.
Super goed
Snelle service, de plafondlamp is zoals omschreven, wij zijn tevreden!
Ging allemaal volgens plan.
Snelle levering en goede kwaliteit!
Really easy ordering experience, and the product came really fast and well packed. Everything you wished from a e-commerce store. Thank you again for the beautiful ceiling lamps!
Kwalitatief goed en mooi product. Snelle levering.
Omdat ik nog steeds mijn bestelling niet binnen heb
Wij hadden eerder een tafellamp gekocht in Breda, maar door verhuizing pas heel veel later opgehangen. Bleek dat er een lampenkap miste. Dit is uitstekend opgelost, doordat ze een kap hebben opgestuurd. Het was er al een dag later. Heel klantvriendelijk en servicegericht dus. Bedankt Kees!
Goeie snelle levering
Snelle en correcte levering. De lamp was eenvoudig op te hangen.
Mooie lampen tegen een uitstekende prijs en een snelle levering.