Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
5 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
De lamp die ik bestelde bleek op 2 plaatsen erg beschadigd en schroefdraad pakte niet strak genoeg zodat de boog van de lamp in elkaar zakte.
Ik heb gebeld en gezegd.
De medewerkster vroeg wat mijn wens was om op te lossen.
Ik zei lamp terug en nieuwe sturen.
En dat werd ook acuut gedaan.
Omdat ik in rolstoel zit was het moeilijk om met de grote doos naar verzendkantoor te gaan.
De medewerkster zei dat ik gewoon ups kon bellen die de doos weer zou ophalen.
Alleen retour formulier kon ik niet uitprinten want ik heb geen printer maar via kennis kon dat wel.
Ik had de volgende dag al de nieuwe lamp mogen ontvangen terwijl de beschadigde nog hier had staan en ik überhaupt nog retour formulier niet had laten uitprinten(wat ik wel doe) en ook nog geen afspraak met ups had gemaakt.
Okee het is fout dat de lamp lelijke beschadigingen had en een schroef niet vast genoeg kon worden aangedraaid.
En heisa om te retourneren in mijn geval.
Maar de medewerkster was echt heel erg vriendelijk en had ze dus in goed vertrouwen acuut nieuwe lamp toegezonden .
Die wel goed was.
En de kapotte moet ik zelfs eerst tape kopen want was op maar dat het terug sturen zo lang duurt vertrouwde ze wel op.
En dat doe ik uiteraard ook.
En afspraak ups het pakket komt ophalen moet ik nog bellen.
Waarvan ik ook uiteraard direct telefoonnummer van kreeg.
Dus niet hele lastige gedoe met terug te sturen.
En in goed vertrouwen zonder eerst :formulieren in te vullen en afwachten tot ze in behandeling nemen en na goedkeuring pas nieuw exemplaar sturen bla bla en je 3 weken verder bent.,...
NIX DAARVAN! WAS GOED VERTROUWEN EN RAZENDSNEL!....opgelost.
Top!
Ik heb de lampen niet ontvangen. Het is ook niet de schuld van de verkoper maar als klant sta je soms machteloos. Ik hoop met dit bericht dat verkopers dit lezen en actie ondernemen. Want dit bedrijf is nu een klant kwijt.
2 lampen gekocht bij dit bedrijf. Lampen zouden op een dinsdag geleverd worden. Ik was vrij en zou de hele dag thuisblijven. Om 10:22 uur krijg ik bericht van Post.nl dat ze zijn langs geweest en mij hebben gemist. Niemand heeft bij mij aangebeld of is langs geweest.
De volgende dag krijg ik bericht. Lampen worden naar een aflever punt gebracht. Ik woon te Rotterdam Ijsselmonde. Vlakbij heb je winkels en kleine winkelcentra die ook aflever punten zijn. Daar worden de lampen niet naartoe gebracht. Lampen worden maar Cappelle aan den IJssel gebracht.
25 minuten vanaf mijn woning met de auto. Met ov waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg. Ik ga de lampen niet ophalen. Zal bij Bol.com (wat ik liever niet doe) lampen bestellen.
Heb de verkoper een mail gestuurd. Tot op heden geen bericht terug ontvangen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor lampenlicht.nl
Filter
Beoordeling
Sorteren
Meest recente eerst
4 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
mijn bestelling wel betaald maar nog steeds niet ontvangen!!
Beoordeling melden
6 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Lamp besteld maar nooit ontvangen
Lamp besteld met black friday korting voor €240. Track & trace geeft steeds aan dat bezorgmoment niet gehaald is en dat ze het opnieuw gaan proberen. Ondertussen krijg ik een creditfactuur van Lampenlicht omdat mijn lamp zou zijn geretourneerd.. na contact met de klantenservice krijg ik als enige oplossing ja bestel maar opnieuw of wacht een paar dagen misschien wordt hij nog geleverd. Er wordt totaal geen moeite gedaan om te onderzoeken of de lamp daadwerkelijk retour is gegaan of dat hij nog bij postnl is. En opnieuw bestellen betekent nu de volle prijs van €379 betalen.. ook daarin bieden ze niet een oplossing of tegemoetkoming. Erg jammer dit. Ik wil de lamp nog steeds graag ontvangen, maar ga er niet meer voor betalen als dat ik heb besteld..
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.