lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

RF
Rinus F.
Amsterdam
Snelle levering en prima kwaliteit.
LV
leo v.
sleeuwijk
Supersnelle levering
Super snelle levering en een geweldige klanten service!
Prima
Het mooie lampje voor een mooie prijs. Van mij hoeft u niets beter te doen alle is perfect het lampje de prijs en de super snelle levering. Ik kan alleen maar schrijven GA ZO DOOR.
Mijn bestelling bezorgen a.u.b.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review op Trusted. Wat vervelend om te lezen dat je nog niks hebt mogen ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat we je order nog niet verzonden hebben. Dit komt omdat je een pre order hebt besteld. We verwachten het artikel op 04-04-2024 weer in ons magazijn. Zodra dit op voorraad is zullen we dit naar je verzenden. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Met sfeervolle groet, Esther
Snelle levering, product zoals omschreven.
MV
Maas v.
Utrecht Holland
Snelle levering. Dus ze hadden het op voorraad. Kwalitatief zoals omschreven.
Leuke lampen. Snelle levering.
Outlet bezocht. Vriendelijke hulp en succesvol geslaagd.
snelle levering, goede prijs en fijne service
Snelle levering goed
Supervlotte levering .Zeer tevreden met de vervanging van buitenlamp op sokkel! Een genot om nu ‘avonds dit te mogen aanschouwen! Tuin heeft een mooie upgrade gehad nog voordat alles gaat bloeien.
snelle levering,duidelijke omschrijving, goede prijs
Fijn met verzenden. Aardig over de tel toen ik wat wilde weten.
Snelle levering, goede kwaliteit.
Mooie website en zeer snelle levering
Niet compleet
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling bij Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling niet compleet hebt aangekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben je hierover net een mail gestuurd en zouden dit graag voor je oplossen. Daarom ontvangen we graag een reactie op onze mail. Met sfeervolle groeten Lampenlicht