lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Meest recente eerst
Communicatie omtrent levertijd en account wat vervolgens niet gekoppeld is aan een bestelling
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wanneer je bestelling wordt geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
mooie lamp snelle levering .
Schitterende lamp. Super snel geleverd
Mooie lampen, goede kwaliteit en snelle service
Zeer goede service en afhandeling
Goede en snelle service en levering
Ik had verkeerde lampen besteld (onlinel. Naar een winkel ggegaan en daar werden de verkeerde ingenomen (krijg mn gelld terug) en hebben ze de goede voorr me besteld.
Vlotte, vriendelijke en adequate dienstverlening
ID
Ina d.
MIJDRECHT

levering lampen

De lampen zien er goed uit zoals op de foto. De levering zeer snel en goed verpakt. De lampen moeten nog wel worden opgehangen en hoe dat zal gaan is nog een vraag.
Snelle levering, mooie lampen, makkelijk op te hangen.

Niet mogelijk bestelling later te koppelen

Ik wist even mijn wachtwoord van mijn account niet, en heb mijn volgende bestelling even zonder account gedaan. Wel met hetzelfde emailadres maar kan daarna zelfs niet met hulp van jullie de bestelling koppelen aan mijn account zodat ik deze verder kan volgen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Helaas is het voor ons niet mogelijk om je bestelling alsnog te koppelen aan je account. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met track en trace informatie. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
Snelle levering en product zoals afgebeeld en beschreven.
Een fraai kapje heeft ons antiek gehaktmolentje tot een sfeervol schemerlampje gemaakt.

Top ontwerp en perfect licht

Snelle en correcte levering, 100% tevreden !

Top

Snelle levering, goede service en kwaliteit
Een geweldig artikel voor weinig. Daarbij een supersnelle levering.
Zeer snelle levering!