lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Meest recente eerst
punctueel
Zeer goede en nette service
Ongelooflijk snelle levering
RR
Ruurdo R.
Waddinxveen
nvt
.nog niks ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je nog geen bestelling hebt ontvangen. Onze excuses! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht

Lampenlicht

We wilde voor gehele woning lampen kopen bij lamp en licht en toen we verkoopster vroegen mee te kijken en prijs op te stellen van totaal werd gezegd dat we zelf wel een rekenmachine op onze telefoon hadden. Dat vind ik geen service. Gelukkig sprong jonge mannelijke collega in en heeft ons super geholpen! Bij mail contact over advies voor aanschaf van dimmers bij de gekochte lampen kregen we tot tweemaal zeer summier antwoord waardoor we tot op heden deze nog niet hebben kunnen aanschaffen. Lampen zelf zijn mooi en netjes geleverd. We moeten ze nog ophangen. Deels positieve en deels negatieve ervaring dus.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat de service niet helemaal naar verwachting is geweest. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag even contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
LM
Linda M.
Ridderkerk
Snelle levering ,mooie lamp

Blij met mijn aankoop

Geweldige selectie lampen om uit te kiezen aan degelijke prijzen. Mijn bestelling werd snel geleverd en ik ben ontzettend blij met mijn aankoop.
LH
Louis H.
Lage Mierde

Mooie betaalbare producten.

Mooie producten voor een betaalbare prijs. Snelle levering, en eventueel makkelijk retourneren.
Het monteren van de staande lamp was zeer eenvoudig.
Snel geleverd en alles heel duidelijk qua monteren. Heel blij met de lamp
AS
Arno S.
Beekdaelen
Mooie lamp.
Prachtige lamp past perfect in mijn keuken!

Good

Usually, fast delivery. Only once did they send the order one week later. Good products value for money.
AB
A B.