lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Meest recente eerst
Top service, wij hadden de lampenkap beschadigd binnen gekregen. De volgende dag werd er al een nieuwe bezorgd zonder dat we de oude eerst retour hoefde te sturen. Hele fijne klachtafhandeling zo!
Adverteren met een gouden lamp en vervolgens een oranje metallic lamp krijgen. Deze teruggestuurd omdat de kleur niet overeenkwam met de beschrijving. Toen zelf de verzendkosten en retourkosten moeten betalen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via de mail contact hierover opnemen. Een sfeervolle groet, team Lampenlicht.
Hele snelle levering, uitstekend product en niet duur
HS
Henk S.
Den Ham
De online pagina was heel makkelijk. Snelle levering. Goed ingepakt zodat er niets stuk kon gaan bij het vervoer. De outlet winkel, was minder. Je kon de voorraad online bekijken per winkel, maan die klopte HELEMAAL NIET! Wat heel slecht overkomt en onnodige rit naar de winekl. En dus teleurgesteld terug naar huis.

Heel mooi.

Mijn dochter vindt hem heel mooi. Ze is er blij mee.
Goede producten, snelle levering
zeer snel geleverd.
De volgende dag al in huis en alles netjes verpakt en in orde
Goed product en snelle levering. Alleen jammer dat er geen reserve onderdelen leverbaar zijn. (bv. glazenbol voor hnaglamp)
Snelle levering.
Snelle bezorging, mooi product. Lampjes waren wel heel moeilijk in te draaien, duurde 3 kwartier voor de lamp echt stond.
MP
Mia P.
Sevenum
Alles beviel me. Niets kan beter.
JM
Jan M.
Veldhoven
Doen wat afgesproken is en communiceren de afspraken. Gewoon goed.
Snelle levering en heel goed verpakt.
JK
Jeroen K.
Middenmeer

Prima winkel

De winkel is prima, de lamp was met moeite te installeren.