lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Meest recente eerst
Gekregen wat ik wilde
DV
dop v.
vogelenzang
Snelle levering en goed verpakt 👍
Super goede service. Er was bij de bezorging 1 glazen bolletje van de lamp gesneuveld. Contact opgenomen. Helemaal gratis een complete nieuwe lamp gekregen.
Snelle en correcte verzending

Bij twijfel toch gedaan, en nu ben ik ontzettend blij met mijn aankoop!

In eerste instantie was ik een beetje sceptisch over de kwaliteit en service, vooral vanwege de niet al te positieve berichten. Daarom besloot ik om even met hen te bellen om meer duidelijkheid te krijgen voordat ik mijn lampen bij hen zou bestellen. Na enige aarzeling besloot ik toch om ervoor te gaan. Echt, ik begrijp echt niet waar al die slechte recensies vandaan komen! Na twee dagen ontving ik mijn lampen. Ze waren heel goed ingepakt en functioneren perfect! Ik ben er ontzettend blij mee!
Artikelen goed aangekomen Helaas 1 item was niet mijn smaak achteraf, geen probleem met retour . Dus fijne service Overige artikelen naar goede tevredenheid!
Lamp bleek een gebrek te hebben. Er werd direct een nieuwe opgestuurd. Eén telefoontje en direct geregeld.
MK
Mijntje K.
BUNSCHOTEN-SPAKENBURG
Mooie lamp, boven verwachting!
Snelle levering en produkt volgens beschrijving
snelle levering

Snel en vriendelijk

De snelle service en goede hulp van de klantenservice
Prima, correcte en snelle afhandeling van de bestelling
Meer beschrijving duidelijk wat er wel en niet bijzit
Snelle en goede service geleverd.
snelle levering
Mooie plafond spotjes besteld voor een mooie prijs.
Ik krijg ,n mail om te beoordelen maar heb nog geen product ontvangen .Ik weet ook helemaal niet hoelang het nog duurt dus ben benieuwd of ik deze week iets hoor .Had graag ,n berichtje gehad dat het onderweg is of rond welke datum ,t komt ,
Snelle levering, topservice!
MW
Mirel W.
Hoevelaken

Goede service

Er waren problemen met de 2 bestelde lampen, maar na sturen van de schade en belletje met klantenservice.. was het zonder problemen opgelost! Zou volgende keer zo weer bestellen!