lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Dimbare lamp blijkt niet dimbaar. Email gestuurd op vrijdag, nu woensdag en nog geen reactie
13 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Week geleden lamp besteld, nog niet binnen. Klantenservice gemaild maar geen reactie
13 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wij zien dat u al contact heeft gehad met een van onze collega's. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn blij dat wij samen tot een oplossing zijn gekomen.
Heb een verkeerd artikel ontvangen. Firmilier ingevuld en na 3 dagen geen antwoird.
13 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
spullen toesturen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
AO
anton o.
dongen
7 jan 2024

Prijzen voor zelfde artikel varieren…

Prijzen voor zelfde artikel variëren per dag met 50-100%.
6 jan 2024

Communicatie blijft uit

Geen terugkoppeling over het prijsverschil van een bestelling welke nog geen kwartier eerder is gedaan
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels hebben we contact gehad en word het opgelost. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over het product en de service. We vinden helaas geen enkel voorgaand contact over je ervaringen. Bel ons of mail ons aan info@lampenlicht.nl , zodat we je zo snel mogelijk kunnen verder helpen. Met sfeervolle groet, Lampenlicht
Super commercieel bedrijf, agressieve marketing. Erg vervelend.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag beste klant, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops! We begrijpen dat onze marketingbenadering als agressief ervaren kan worden en we zullen uw opmerkingen serieus nemen om onze dienstverlening te verbeteren. Als u specifieke suggesties heeft of meer details wilt delen over uw ervaring, horen we dat graag. We streven ernaar om uw verwachtingen te overtreffen en uw feedback is waardevol voor ons. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Het is nou 8 dagen geleden besteld maar nog niet gehoord.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, beste klant, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je langer op je order hebt moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak! Dit komt doordat er een pre-order is geplaatst. We zien dat je bestelling inmiddels is geleverd. We danken je vriendelijk voor je geduld en wensen je een fijne dag toe! Sfeervolle groet, team Lampenlicht
GL
Ge L.
Bemmel
30 dec 2023
Mijn vorige bestelling binnen 2 dagen Nu uit voorraad lamp bestel op 21 -12 - 2023 deze is nog steeds niet binnen
NV
Nora v.
Almere
30 dec 2023

Fout op fout

Besteld: vloerlamp Parte. Ik krijg een e-mail dat de lamp onderweg is, maar het is niet de Parte. Daarop heb ik gereageerd dat het de foute lamp was. Enige dagen later werd de Simplo lamp bezorgd.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie, We denken dat er een fout gebeurt is bij het versturen van de lamp, Onze excuses hiervoor ! we wensen je nog veel geluk met de goede lamp die je bij ons bestelde. Mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
Bestelling inpakken en bezorgen. 11 dgn na bestellen nog nix, en geen contact te krijgen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het zolang heeft moeten duren voordat je de bestelling hebt mogen ontvangen. ik heb voor je gekeken en zie dat je hem inmiddels wel hebt mogen ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
De lamp was niet compleet
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze prodcuten zo goed mogelijk te leveren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
26 dec 2023
Nooit iets besteld, maar blijf gebombardeerd worden met mailtjes. Zelfs track en trace en facturen krijg ik toegestuurd. Gebeld hierover, en er niets meegedaan. Zij hebben hun administratie dus niet op orde.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bestelling versturen. Ik wacht al een week. En reageren op de mail.
Geen duidelijkheid over de bestelling, Heen reactie op de mail.
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je berichtje, We zien dat je pakket onder tussen geleverd is. Onze excuses dat we niet eerder konden reageren. Sfeervolle groet wendy
17 dec 2023
Ppten van de Lamp waten door slecht schroefdraad niet te monteren . Helaas lamp teruggestuurd en had ee geen vertrouwen meer in .
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je de lamp niet in elkaar krijgt. We hebben je hiervoor een kosteloos retourlabel toegestuurd, de lamp is ook weer bij ons aangekomen en deze werd ook weer terugbetaald. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
De bijgeleverde grondplaat met pin kan niet met een pijp of kabel door het gat, omdat de grondplaat van de staande lamp het gat uit het midden heeft, tevens zijn de gaten van de grondplaat van de lamp niet open. Als ik dat geweten had; dan ik een blok beton gegoten waar ik na enkele dagen de lamp met houdrabouten in kon vastzetten. Nu moest ik de kroonstekker losmaken en daar een gat maken en de kroonstekker naar boven plaatsen. En tevens met tape waterdicht maken.\
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Begin november naar winkel geweest, hadden niks op voorraad rn dus de twee opbouwspots online besteld, betaald en nog steeds niets geleverd… eind november nog maar eens naar de winkel geweest maar die konden niet helpen… E-mail gestuurd begin december en raad eens: nul reactie. Gaan ze failliet of wat? Zeer waardeloze service!!! Niets kopen en met grote boog omheen lopen. De centjes ga ik nog wel een keer ophalen in Hapert..

€15 kosten terugsturen!

De lamp die ik bestelde kreeg ik in 3 verschillende verpakkingen over drie dagen. Toen ik het wilde terugsturen, omdat het toch niet paste bij ons interieur bleek dat ik €5 per verpakking retourskosten moest betalen! Ik heb de verpakkingen zelf in Zaandam afgeleverd en zal nooit meer bij deze toko aankopen doen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat het vervelend is als je 5,- per doos moet betalen om het retour te sturen. Echter word dit wel bij ons op de site ook vermeld. Fijn om te horen dat je het hebt kunnen oplossen door de pakketten in een van onze filialeren retour te brengen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.