lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.924 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.853 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Ik een lamp besteld nooit aangekomen.
21 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je jej bestelling niet hebt mogen ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
21 jul 2023
Leveren zoals aangegeven bij bestelling
22 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
26 dec 2023
Lampen zijn goed; service is belabberd!
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team lamp en licht
TV
Theo V.
IJmuiden
16 nov 2023
Geeft slecht antwoorden op mijn mails
23 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij horen graag wat u met slecht antwoord bedoelt. Helaas door drukt kunnen we niet altijd meteen reageren op mails. Wij horen graag hoe wij uw ervaring nog beter konden maken.
8 aug 2023
De lamp is nog steeds niet geleverd…
21 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp dat je ondertussen al contact met ons hebt opgenomen en we het op een passende manier voor je hebben opgelost, onze excuses voor het ongemak! Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag! Sfeervolle groet, Yvonne!
11 jul 2023
Lamp werkt niet naar behoren, is stuk
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Vervelend om te horen dat de lamp niet werkt zoals dit zou moeten. Ik zal vandaag contact met je opnemen. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Veel fouten in lampen omschrijvingen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
we hebben de lampen niet ontvangen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. DIt is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega's en hoop dat dit verder goed word opgelost voor je. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
3 dec 2023
montagebeschrijving is erg slecht.
19 mei 2023
Volgende dag geleverd is een grap
19 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling via TrustedShops. Wat vervelend om te horen, dat je levering langer onderweg was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Wij zien dat wij je reeds verder hebben kunnen helpen en wensen je veel plezier met aankoop! Mocht je vragen hebben, horen wij dat uiteraard graag. Met sfeervolle groet, Gina - Lampenlicht
9 aug 2023
Het duurt allemaal wel erg lang.
11 jun 2023
Heb me bestelling nog steeds niet
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
GV
G. V.
Spijkenisse
10 jun 2023
Duurt te lang voor het binnen is
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de levering langer duurde dan verwacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Helaas zijn pakketten soms langer onderweg vanwege de drukte bij PostNL. Volgens de track&trace is je bestelling inmiddels bij je bezorgd, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit natuurlijk graag! Met sfeervolle groet, Yvonne - team Lampenlicht
13 jan 2024
Probleem met app en installeren
2 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet
21 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp dat je ondertussen al contact met ons hebt opgenomen en we het op een passende manier voor je hebben opgelost. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag! Sfeervolle groet, Yvonne!
29 jun 2023
1 van de gloeilampen was stuk.
30 jun 2023
31 mei 2023
Duidelijke info bij lamp zetten
1 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de informatie die wij bij onze lampen vermelden. Naar aanleiding hiervan en van je beoordeling zullen we contact met je zoeken om eventueel te kijken naar een passende oplossing. Met sfeervolle groet van Maria, lampenlicht

Nog geen bestelling ontba

Nog geen bestelling ontvangen
31 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Naar aanleiding van deze beoordeling zullen we contact met je opnemen zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Met sfeervolle groet van Maria, Lamp en Licht
Moeten snel geleverd worden
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je bestelling op 27-06 geleverd is op de afgesproken plek die je bij postnl aangegeven hebt. We horen het graag mocht je het pakketje niet hebben mogen ontvangen. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
11 jun 2023
Bestelling nog niet geleverd