lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.975 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

10 nov 2023
De levering van de booglamp was goed. Aangezien de booglamp terug gestuurd moest worden,heb ik gebeld om hulp bij het retourneren. Mijn printer was kapot en de medewerkster aan de telefoon zou via de mail de barcode doorsturen. Het postkantoor zou dat dan voor mij uitprinten. Dat konden ze niet, moest ik zelf doen. Dus weer 3 dozen, 1 heel zwaar met de marmeren voet, terug de auto in en naar huis. Verkeerde informatie, moet niet kunnen. Onprofessioneel. Ik ga deze klacht ook indienen.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het PostNL punt niet het label voor je konden uitprinten. Bij ons is bekend dat dit wel zou moeten kunnen. Ik ga dit doorgeven. Onze excuses hiervoor. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht
17 sep 2023

Geen winkelvoorraad

Product staat op de webshop als uitverkocht, beschikbaar in de vestiging. Naar de vestiging toe gereden, om daar vervolgens te horen te krijgen dat alles thuis geleverd wordt en de winkels alleen als showroom fungeren waar geen producten kunnen worden afgehaald. Erg misleidend, erkent door de medewerkster in de showroom die hier verontschuldigingen voor maakte en aangeeft dat ze hier talloze malen tegenaan loopt en ze intern gewoon blijven weigeren dit anders te gaan omschrijven.
20 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je door de website verkeerd bent geinformeerd. Wij zullen contact met je opnemen om te kijken naar een passende oplossing. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht.
De bijgeleverde grondplaat met pin kan niet met een pijp of kabel door het gat, omdat de grondplaat van de staande lamp het gat uit het midden heeft, tevens zijn de gaten van de grondplaat van de lamp niet open. Als ik dat geweten had; dan ik een blok beton gegoten waar ik na enkele dagen de lamp met houdrabouten in kon vastzetten. Nu moest ik de kroonstekker losmaken en daar een gat maken en de kroonstekker naar boven plaatsen. En tevens met tape waterdicht maken.\
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
15 mei 2023

Tips voor bezorging

Er werd op de website geadverteerd met bepaalde aankomst, dit was niet het geval. Ik vind dit niet erg, maar er was 0 communicatie over wanneer ik het kon verwachten. We hebben er drie dagen rekening mee gehouden qua thuis zijn om het te ontvangen, kwam het uiteindelijk opeens donderdagavond dat we niet thuis waren. Jammer, ik zou liever zelf een tijdsvak kiezen van paar dagen later bij bestelling dan een belofte die niet uitkomt en geen update hoe of wat.
16 mei 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Serena lampenlicht

Geen mogelijkheid tot annuleren.

Gelijk na bestellen kwam ik er achter dat de kortingscode die ik gebruikt had niet goed verwerkt was. Ik kon al niet meer annuleren en na contact met klantenservice bleek de enige manier om het alsnog te verwerken de bestelling te laten leveren en terug te sturen. De klantenservice bood ook nog wen andere kortingsbon aan maar die heb ik nooit ontvangen. Het zou handig zijn om iets tijd te hebben om te annuleren na de bestelling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie. we gaan je een kosteloos retour label sturen, en een nieuwe code. mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
Begin november naar winkel geweest, hadden niks op voorraad rn dus de twee opbouwspots online besteld, betaald en nog steeds niets geleverd… eind november nog maar eens naar de winkel geweest maar die konden niet helpen… E-mail gestuurd begin december en raad eens: nul reactie. Gaan ze failliet of wat? Zeer waardeloze service!!! Niets kopen en met grote boog omheen lopen. De centjes ga ik nog wel een keer ophalen in Hapert..
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
11 jun 2023
De website is goed ingericht en goed te volgen. Afrekenen ging ook voorspoedig. Daarna ontving ik een email met informatie over mijn bestelling wat fijn is als je wilt terug kijken. Maar ik nu nog steeds niets ontvangen en ik hoor ook niets over mijn bestelling. Als het allemaal iets langer duurt zou het fijn zijn als er informatie beschikbaar wordt gesteld. Al is het maar dat het langer duurt dan normaal. Nu weet ik niets!
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
11 aug 2023

moeite met ophangen

Ik had 2 armaturen op internet besteld, plafonniere lukte na er veel moeite voor gedaan te hebben NIET. Er was te weinig werkruimte om de lamp met succes op te hangen. Dus die hebben we teruggebracht! Andere badkamerlamp wel met veel moeite opgehangen. Plafonnière zou uit jullie assortiment moeten. Want dat lukt niemand om die op te hangen ! Terugbrengen ging moeiteloos, maar geld kreeg ik niet direct terug in de winkel.
15 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review op trusted shops. Hopelijk is het probleem met de plafonniere goed opgelost. Hiervoor mag je ook altijd onze customer service bereiken op: +31(0)40 208 28 34, die kunnen meekijken naar het probleem en hier een passende oplossing voor bedenken. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
27 jun 2023
Bestel via de site een plafondventilator. Had naar een goede week geen reactie of een track en trace code gekregen toen maar gebeld met een slecht hoorbare bandje dat je in de wacht staat ,. Naar dat ik een medewerker aan de lijn kreeg mag ik horen,ja hij is niet leverbaar,en ook geen alternatief aanbieden dan hè . Vind het niet professionele overkomen nu maar wachten dat ik mijn betaling kan terug verwachten
29 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, erg vervelend dat je een vervelende ervaring hebt met bestellen, dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega de bestelling voor je geannuleerd heeft en de terugbetaling is op 27-06 gebeurd en mag je dus snel zien op je rekening. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
20 aug 2023
Twee keer een kapotte lamp ontvangen met een te kort snoer. Op de website staat 120 cm de werkelijke lengte is net geen 80 cm. Leuke lamp maar ook de derde lamp had een te kort snoer. Een oplossing werd niet geboden, alleen terugsturen was een optie. We hebben zelf een langer snoer en langere ketting gekocht dus hij hangt nu wel boven de eettafel. De service was wel goed maar het product was minder goed.
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
25 mei 2023

Slechte Klantenservice Verstopt Zich Achter "Beleid".

30-05-2023 26 Mei, telefonisch contact gehad met een medewerker naar aanleiding van geschreven review. Het prijsverschil is gecompenseerd en daar bovenop nog eens 20% korting gehad op mijn aankoop. 18-05-2023 Een bestelling voor 2 plafondventilatoren geplaatst welke vastliep bij de betaling. Hierdoor werd mijn volgende bestelling duurder. Hierover contact opgenomen, maar werd niets mee gedaan.
24 okt 2023
Zeer slecht product! De omschrijving van deze lamp klopt niet, er staat: smoke glass. Je denkt dan ook een lamp van glas te ontvangen maar het blijkt een lamp van hard plastic die helemaal beschadigd is. Artikel retour gestuurd en wij bestellen niks meer op deze site. Zelf ben ik niet van recensies schrijven maar dit is zo onwijs slecht dat het bedrijf zich mag schamen.
27 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te horen dat je een beschadigde lamp hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan hier voor onze klanten klaar om verder te helpen in dit soort gevallen. Toch bedankt om je mening te geven. Met sfeervolle groeten Veerle - Team Lampenlicht
16 okt 2023
ik kocht buitenverlichting zonder gloeilampen, geen probleem toch? Jawel er zijn geen passende gloeilampen te koop. Maar lampenlicht gebeld, natuurlijk hebben wij passende gloeilampen. artikel nummers gekregen, haha dat was een staande schemerlamp en nog iets hangende, wat blijft er dan over retourneren en geld terug vragen, eigenlijk extra geld voor alle tijdverspilling
18 okt 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 okt 2023

Slechte communicatie

Na bestelling bleef alle communicatie stil. Contact opgenomen, bestelling werd alsnog snel verzonden. Na opnieuw bellen blijkt de order nu ineens niet leverbaar. En nu anderhalve week wachten op het geld terug. De communicatie is slecht en ik moet dus zelf steeds achteraan. Ook nu krijg ik geen bevestiging van terugbetaling, dus overmorgen maar weer er achteraan bellen
19 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag even contact met je op via email. Sfeervolle groet, Team lampenlicht

Onwetend over retourkosten

De zending was keurig op tijd geleverd, maar helaas de kleur van het lamplicht was niet wat ik verwachtte. De zending netjes teruggestuurd . Pas toen bleek dat ik 5 euro minder terugkreeg dan ik had betaald. Ik begrijp dit, alleen ik had dit graag vooraf geweten! En .... ik kan de retourkosten nergens terugvinden op de site. Als ik het van te voren had geweten.....
4 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! Onverwachte kosten is uiteraard nooit fijn. Alle informatie over ons bestel- en retourbeleid, vind je terug onder de "FAQ" oftewel de veelgestelde vragen. Onder de knop "Retour aanmelden" vind je de voorwaarden terug van ons duurzaam retourbeleid en waar de 5,- retourkosten naartoe gaan. Link: https://www.lampenlicht.nl/faq/retourneren/hoe-kan-ik-een-artikel-retourneren-nl Nogmaals bedankt voor de feedback en mochten er verdere vragen zijn, dan horen we dat graag! Met sfeervolle groeten, Team Lampenlicht
10 aug 2023

retourzending erg slecht geregeld.

Ik vind het schandalig dat er € 5,00 minder wordt teruggegeven als een artikel niet bevalt en dat ik daarnaast ook nog porto moet betalen omdat het bedrijf zogenaamd aan duurzaamheid doet. Als ik dan (met duurzaamheid indachtig) aanbiedt om de lamp te retourneren, dan is dat niet mogelijk, tenzij ik bereid ben om heel lang op mijn geld te wachten.
15 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review op trusted shops. Ons duurzaam retourbeleid is dat er per pakket 5 euro in rekening wordt gebracht. Voor meer informatie over ons duurzaam retourbeleid verwijs ik u graag naar: https://www.lampenlicht.nl/wij-ondernemen-duurzaam Met sfeervolle groet, Team Lampenlicht
ID
Ivo d.
Roelofarendsveen
24 sep 2023
Moeten overstappen naar dhl, de postnl bezorger was zo bijdehand om het pakket bij de voordeur achter te laten in de stromende regen. In de postnl app aangegeven dat mocht er niemand thuis zijn het pakket onder het afdak bij de achterdeur achter te laten.. hier kan lampenlicht niets aan doen maar hoop dat ze hier wel iets mee gaan doen
29 sep 2023
Goedemiddag , Bedankt voor dit met ons mee te delen,dit is natuurlijk niet de bedoeling dat het pakketje zo wordt afgeleverd. we gaan het alvast noteren . Mochten er nog vragen zijn ,horen we het graag. wendy lamp en licht

Niet aan te bevelen! GEEN STERREN WAARD!

Ik heb een lamp besteld maar krijg hem beschadigd binnen! Als ik dan contact opneem om de lamp retour te sturen krijg ik geen reactie.. Aanvulling; na 1,5 reageren ze eindelijk en er is GEEN oplossing! Ik mag de lamp retourneren maar moet ZELF de verzendkosten betalen! Koop alsjeblieft niet bij lampenlicht het zijn oplichters!
15 mei 2023
Er mist bij onze nieuwe vloerlamp een schroefje, stelt voor een nieuwe lamp te sturen daar het schroefje uit te halen en dan de lamp (die flink ingepakt is ) weer terug te sturen . Heel erg omslachtig en zou klantvriendelijker zijn als er van u kant de moeite wordt gedaan dat schroefje voor de dag te halen en op te sturen.
16 mei 2023

€15 kosten terugsturen!

De lamp die ik bestelde kreeg ik in 3 verschillende verpakkingen over drie dagen. Toen ik het wilde terugsturen, omdat het toch niet paste bij ons interieur bleek dat ik €5 per verpakking retourskosten moest betalen! Ik heb de verpakkingen zelf in Zaandam afgeleverd en zal nooit meer bij deze toko aankopen doen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat het vervelend is als je 5,- per doos moet betalen om het retour te sturen. Echter word dit wel bij ons op de site ook vermeld. Fijn om te horen dat je het hebt kunnen oplossen door de pakketten in een van onze filialeren retour te brengen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.