lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

4.036 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.861 beoordelingen in totaal

20 sep 2023
Na de bestelling van een uitschuifbare waterborstel en set boxershorts bleek de transporteur (DPD pakketservice) veel problemen te hebben met de uitlevering. De verpakking van de waterborstel bleek bij aflevering beschadigd waardoor een klein onderdeel ontbrak en uiteindelijk zijn de boxershorts pas na 3 weken geleverd. De wijze waarop de klantenservice dit heeft afgehandeld is uitstekend. Men bleef correct en zoeken naar de oplossing waarbij aan mij de keuze werd gelaten hoe verder te handelen. Mijn complimenten aan koopjedeal voor de service en goede kwaliteit van de producten. Ik heb separaat contact gezocht met DPD om mijn ontevredenheid te laten weten.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Niet op voorraad, maar toch een correcte afleverdatum!

Artikel was niet op voorraad. Maar er werd wel vermeld dat het hooguit vijf dagen zou duren. En geloof het of niet, het was er inderdaad na vijf dagen! Kijk, dat is klantenservice!
26 okt 2023

Hier was ik al lang naar op zoek.

Hier was ik al lang naar op zoek, een effectieve lamp voor mijn platenspeler. Dimbaar licht in drie standen, het armatuur is van metaal en van verrassend goede kwaliteit. Aanrader!
Mooi assortiment en snelle levering. Één onderdeel van onze bestelling was helaas beschadigd binnen gekomen maar door lampenlicht.nl enorm netjes opgelost. Nog bedankt hiervoor.
Mooi uitgevoerde notarislamp. Kap (groen) geeft sfeervol licht. Bronskleurige voet, zoals het hoort (geen kermisglimmer). Redelijk geprijsd en snelle levering. Zeer tevreden mee.
MW
Mirel W.
Hoevelaken
18 feb 2024

Goede service

Er waren problemen met de 2 bestelde lampen, maar na sturen van de schade en belletje met klantenservice.. was het zonder problemen opgelost! Zou volgende keer zo weer bestellen!
IB
I B.
Volendam
25 okt 2023
Het moest helaas terug want dat plaatje bedekte het plafondgat niet eens maar geen probleem om het terug te sturen kost me alleen 5 euro dus ik ga niet nog een een keer bestellen
20 jan 2024

Gewoon Top!!!

Snelle levering en prachtige lampen….en toen 2 lampen het niet goed deden meteen nieuwe toegestuurd gekregen. Super service! Voortaan koop ik mijn lampen alleen bij lampenlicht
16 okt 2023
De snelheid waarmee lampenlicht reageerde op verzoek om een defecte lamp te vervangen. De vervanger was eerder onderweg dan het te retourneren defecte exemplaar. Complimenten!!!
12 nov 2023
Vandaag besteld de volgende dag in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. En heel tevreden over de bestelde bureau lamp. Hier bestel je met een gerust gevoel.
11 nov 2023
Ben echt super blij met de lampen. Makkelijk te instaleren en de bijbehorende Smart Light is echt boven mijn verwachtingen, makkelijk in gebruik. Verder super snelle levering.
23 mrt 2024
Sfeervol. Mooie prijs. Zeer snelle levering. Nu de lamp hangt is deze nog mooier dan op de foto’s te zien. Groter dan gedacht. Een perfecte aankoop. Ik ben er supper blij mee🎉
18 okt 2023
Clear item description on website with all relevant technical information - often missing on other sites. Delivered promptly in line with delivery promise. Good communication.
Ondanks dat de levering aanvankelijk niet goed ging ,is naar een zeer snelle oplossing gezocht en dit naar alle tevredenheid .Hierdoor was de totale levering maar 1 dag later
16 dec 2023
Bij de 1e keer was de nieuwe lamp er al voordat de andere was teruggestuurd! Nu een andere lamp besteld en kan fe andere volgens garantie terugsturen en betaald geld retour!!

Aftersales

Bij de levering bleek de lamp niet aan mijn wensen te voldoen. Zonder enig probleem is een vervangende lamp op gestuurd. Deze heb ik de volgende dag ontvangen. PRIMA SERVICE
AD
A M d.
Barendrecht
24 apr 2024

Prima webshop 👌

Goede prijs / kwaliteitverhouding en zeer snelle levering. Bovendien uitermate goede verpakking. Ik had er 2 besteld maar vond ze zo leuk dat ik er nog één heb bijbesteld.
JD
Jack d.
Groningen (tijdelijk Delfzijl)
De bureaulamp kwam relatief snel, echter moest het pakket opgehaald worden bij de Primera in het dorp. Dit was echter te wijten aan de bezorgdienst, niet aan Lampenlicht.nl
17 mrt 2024

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijk bij bestelling aangegeven dat op 14-3-'24 alles weer op voorraad was en dat het daarna geleverd zou worden. En inderdaad op 15-3-'24 complete bestelling geleverd

Tevreden

Eerst in de winkel gaan kijken en om dat de lamp die ik gezien had er ook nog in een andere kleur was op de webshop daar gekocht. De lamp is snel en probleemloos bezorgd.
Artikel had ik ene dag besteld de andere dag al binnen geweldig alleen weet ik nog niet of alles nog heel is want het is een kerstcadeau voor mijn dochter afwachten maar