lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

belachelijk dat je je retour zelf moet betalen. lamp is mooi. masr dit weerhoudt mij ervan voortaan nog bij jullie te kopen.
Kreeg lamp geleverd die al eerder uit de verpakking was gehaald en kapot bleek. Hadden ze simpel zelf kunnen vaststellen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je zo je bestelling hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen via de mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, Team Lampenlicht.
21 jan 2024
Klantenservice beter inrichten en sneller reageren. Er is nu nog geen goed antwoord gekomen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet Team lamp en licht
6 jan 2024
De lampen zijn prima maar de hoeveelheid karton van de verpakking is veel te veel.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Fijn om te horen dat de lampen verder goed zijn. Wij wensen je veel plezier met de bestelling! Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Verkopers beter “opleiden” Website up to date houden Verzendingstijd controleren
13 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren ondanks de drukte. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
13 jan 2024
Prijs / kwaliteit verbeteren
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent, daarom contacteren we jou straks even om te kijken voor een oplossing.
2 jun 2023

Ingewikkeld proces

Ik wil graag mijn ervaring delen over het monteren van de railverlichting die ik onlangs bij jullie heb gekocht. Helaas moet ik zeggen dat het proces veel ingewikkelder is dan het lijkt, en ik ben teleurgesteld dat de handleiding niet de benodigde stappen of specifieke boorinformatie vermeldt voor het meegeleverde plugtype. Het ontbreken van duidelijke instructies heeft geleid tot frustratie en tijdsverlies bij mijn pogingen om de railverlichting te monteren. Nu ben ik genoodzaakt om extra geld uit te geven om een professional in te schakelen, wat ik jammer vind. Ik zou het op prijs stellen als jullie in de toekomst meer gedetailleerde instructies kunnen verstrekken, inclusief de specifieke stappen en benodigde gereedschappen, zodat klanten zoals ik het installatieproces succesvol kunnen voltooien zonder extra kosten te maken.
3 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Naar aanleiding van deze beoordeling zullen we contact met je zoeken. Met sfeervolle groet van Maria, LampenLicht

Redelijk maar ruimte voor verbetering

Bestelprocess ging vlot, levering and informatie je krijgt was ook heel goed, echter de plafondventilator die we gekocht hadden had een heel summiere handleiding waar je dus best wat moeite mee kunt hebben als je geen klustype bent. De tekening met waar sommige schroeven zaten waren echt niet duidelijk, en de tekening met welke stroomkabel waar in moest was waardeloos. Verder is de lamp en ventilator zelf van goede kwaliteit, maar mijn tip: als je zulke apparaten aanbied in de webshop zorg dat er een duidelijk handleiding bijzit (Misschien ook even in het Nederlands i.p.v alleen maar engels..)
20 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Serena lampenlicht

Matige kwaliteit en niet inieke kortingen.

Bij onze eerste bestelling bleek de badkamer spiegellamp scheef gemonteerd, en na demontage de met lijm vastgezette schroeven niet te verroeren (eigenlijk meer Qazqa (fabrikant/leverancier van de lamp) toe te rekenen). Bij de tweede bestelling waren we gelokt door de prijs en de nog kort restende periode van verkrijgbaarheid, maar dat is een beetje misleiding. De lamp bleek voor dezelfde lage prijs ook via Praxis leverbaar, zonder nep leverbaarheid. Kortom, Lampenlicht heeft een mooie website maar ook mooi praatjes en niet altijd de beste producten.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
12 mei 2023

Let op dat een bestelling in verschillende delen verzonden kan worden

Communicatie over de verzending was niet duidelijk genoeg. Ik kreeg één Track&Trace code terwijl het pakket in twee delen werd verzonden. Ik was dus eerst in de veronderstelling dat een deel van mijn order verloren was gegaan. Deze werd uiteindelijk de volgende dag geleverd. Jammer bij de Oosterse plafondlamp zwart EN de landelijke plafondlamp bamboe dat de schroefjes niet dezelfde kleur (zwart) hebben als de armatuur. Dit steekt af en is niet mooi. Deze heb ik uiteindelijk zelf zwart geschilderd.
10 nov 2023
De levering van de booglamp was goed. Aangezien de booglamp terug gestuurd moest worden,heb ik gebeld om hulp bij het retourneren. Mijn printer was kapot en de medewerkster aan de telefoon zou via de mail de barcode doorsturen. Het postkantoor zou dat dan voor mij uitprinten. Dat konden ze niet, moest ik zelf doen. Dus weer 3 dozen, 1 heel zwaar met de marmeren voet, terug de auto in en naar huis. Verkeerde informatie, moet niet kunnen. Onprofessioneel. Ik ga deze klacht ook indienen.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het PostNL punt niet het label voor je konden uitprinten. Bij ons is bekend dat dit wel zou moeten kunnen. Ik ga dit doorgeven. Onze excuses hiervoor. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht
15 mei 2023

Tips voor bezorging

Er werd op de website geadverteerd met bepaalde aankomst, dit was niet het geval. Ik vind dit niet erg, maar er was 0 communicatie over wanneer ik het kon verwachten. We hebben er drie dagen rekening mee gehouden qua thuis zijn om het te ontvangen, kwam het uiteindelijk opeens donderdagavond dat we niet thuis waren. Jammer, ik zou liever zelf een tijdsvak kiezen van paar dagen later bij bestelling dan een belofte die niet uitkomt en geen update hoe of wat.
11 jun 2023
De website is goed ingericht en goed te volgen. Afrekenen ging ook voorspoedig. Daarna ontving ik een email met informatie over mijn bestelling wat fijn is als je wilt terug kijken. Maar ik nu nog steeds niets ontvangen en ik hoor ook niets over mijn bestelling. Als het allemaal iets langer duurt zou het fijn zijn als er informatie beschikbaar wordt gesteld. Al is het maar dat het langer duurt dan normaal. Nu weet ik niets!
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
11 aug 2023

moeite met ophangen

Ik had 2 armaturen op internet besteld, plafonniere lukte na er veel moeite voor gedaan te hebben NIET. Er was te weinig werkruimte om de lamp met succes op te hangen. Dus die hebben we teruggebracht! Andere badkamerlamp wel met veel moeite opgehangen. Plafonnière zou uit jullie assortiment moeten. Want dat lukt niemand om die op te hangen ! Terugbrengen ging moeiteloos, maar geld kreeg ik niet direct terug in de winkel.
15 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review op trusted shops. Hopelijk is het probleem met de plafonniere goed opgelost. Hiervoor mag je ook altijd onze customer service bereiken op: +31(0)40 208 28 34, die kunnen meekijken naar het probleem en hier een passende oplossing voor bedenken. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
20 aug 2023
Twee keer een kapotte lamp ontvangen met een te kort snoer. Op de website staat 120 cm de werkelijke lengte is net geen 80 cm. Leuke lamp maar ook de derde lamp had een te kort snoer. Een oplossing werd niet geboden, alleen terugsturen was een optie. We hebben zelf een langer snoer en langere ketting gekocht dus hij hangt nu wel boven de eettafel. De service was wel goed maar het product was minder goed.
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
25 mei 2023

Slechte Klantenservice Verstopt Zich Achter "Beleid".

30-05-2023 26 Mei, telefonisch contact gehad met een medewerker naar aanleiding van geschreven review. Het prijsverschil is gecompenseerd en daar bovenop nog eens 20% korting gehad op mijn aankoop. 18-05-2023 Een bestelling voor 2 plafondventilatoren geplaatst welke vastliep bij de betaling. Hierdoor werd mijn volgende bestelling duurder. Hierover contact opgenomen, maar werd niets mee gedaan.
15 mei 2023
Er mist bij onze nieuwe vloerlamp een schroefje, stelt voor een nieuwe lamp te sturen daar het schroefje uit te halen en dan de lamp (die flink ingepakt is ) weer terug te sturen . Heel erg omslachtig en zou klantvriendelijker zijn als er van u kant de moeite wordt gedaan dat schroefje voor de dag te halen en op te sturen.
24 mei 2023
Communicatie is slecht. Bij een lamp bestellen waarbij staat direct leverbaar heb ik uiteindelijk na zelf verschillende keren bellen , na 3 weken de lamp geleverd gekregen. Tijdens de telefoontjes steeds met een onjuist antwoord beantwoord. Wel.uiteindelijk een korting gekregen ivm de late levering.
25 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service! Onze excuses voor het ongemak. We zijn er mee bezig om onze communicatie zo goed als mogelijk te verbeteren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag! Sfeervolle groet, Romina - team Lampenlicht
12 nov 2023

Mooie hanglamp maar functionaliteit slecht beschreven

Eerste en enige ervaring met een specifiek product. Mooie hanglamp/rek maar dimmer functionaliteit onduidelijk beschreven. Kwaliteit product is minimaal, afwerking, trafo zit los (dubbelzijdig plakband). Te betalen retourkosten niet passend i.v.m. aankoop o.b.v. slechte informatievoorziening.
18 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om ons zelf te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht