lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

8 jul 2023
Bezorging was goed helaas was er één blad beschadigd en als je die retour wou sturen zonder de retour kosten te betalen moest je er een foto van maken en dan digitaal opsturen daar heb ik nog nooit van gehoord of meegemaakt vind ik jammer nu wacht ik op mijn geld teruggestort te krijgen
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Vervelend om te horen dat je eerst bewijs hebt moeten sturen om een gratis retourlabel te ontvangen. DIt is niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor! Hopelijk word alles verder spoedig voor je verwerkt. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
18 okt 2023

Geen reactie op verkeerd geleverd artikel

Wij hebben diverse items besteld. Van één item hebben we acht stuks besteld en het verkeerde artikel ontvangen. Kan gebeuren. Na twee e-mails (twee verschillende adressen) en na drie dagen nog geen reactie mogen ontvangen. Ik neem aan dat dit nog wel gaat gebeuren.
19 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 jun 2023
Het product is top en snel geleverd. Wij hebben 2 plafondventilatoren met licht besteld, helaas was er maar 1 verzonden waardoor de tweede pas veel later is geleverd. Opzich was dit geen ramp voor ons maar wel slordig. Verder heel blij met de geleverde producten.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
PD
p. d.
vinkeveen
7 jun 2023
een lamp opsturen in een te grote doos en dan hopen dat hij heel blijft , een tuinlamp 103876 verkopen met een kabelverbindings doosje, dat ongekeurd en niet waterdicht is, een stalen grondpen 45475 die ik opmaat moet maken
8 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen horen we dat graag! Met sfeervolle groet, Janneke Team Lampenlicht
29 jun 2023
Product prima. Alleen geen track en tracé code ontvangen. Post nl gaf paket bij buren af (wij waren gewoon thuis) en stopte vervolgens ook geen kaartje in de bus. Moest dus zelf gaan bellen hoe het met mijn bestelling zat.
29 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
2 okt 2023
Afhandeling goed, echter bestelde goederen, 2 x bed lamp met usb lader matig. Geen bekabeling er aan, geen tweede lampje bijgelevetd. Je mag er vanuitgaan dat indien je een bed lamp besteld, dat deze dan ook compleet is.
24 sep 2023
De bezorging is een ramp. 2 pakketten gevraagd op thuis adres. 1 komt er thuis. De 2e bij PostNL. Tweede punt is de spannings rail. Zal het echt wel doen. Maar plastics meer dan verwacht en de vraag of het CE keur heeft
29 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
10 sep 2023
Ze geven je een kortingscode in de mail, maar als je hem wil gebruiken doet hij het niet, reclameer je dit, dan heb je pech staat in voorwaarde...waarom stuur je dan code via mail, die niet werkt! Waardeloos dit....
14 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je code hebt ontvangen die niet werkt. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zal met u contact opnemen zodat we dit kunnen oplossen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht
22 mei 2023
Er was 1lampje van de eerste serie gesneuveld omdat de aansluiting in het lampje los ging. Het brandde door bij het vastzetten. De verpakking van de 2de zending was om te huilen. Een wonder dat het nog heel was.
22 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor jou beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de spot defect is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We nemen in de loop van vandaag nog contact met jou op. Met sfeervolle groet, Maureen - team Lampenlicht
16 dec 2023
goed is de snelheid waarop het product geleverd werd. Minder is dat er geen duidelijke beschrijving bij zat. Als je niet een beetje techniscg bent heb je moeite met al die kleine schroefjes en de volgorde
16 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 jun 2023
Bestellen gemakkelijk. Levering is via PostNl slecht. 11 juni product besteld en betaald. Tot heden nog niets ontvangen! Controle op de levering door Lampenlicht.nl kan beter.
14 nov 2023
Jammer dat je de bedrading voor een wandlamp moet bijbestellen,en je moet zelf een gat maken in het staal om de bedrading door te voeren dat is niet voorbereid ,heel vreemd !
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Er staat bij ons in de specifictaties dat wij geen bedrading meeleveren voor onze wandlampen. Ik zal over het gat maken doorgeven in het team dat hier over gaat. Dankje wel voor de tip. Hopenlijk kun je alsnog genieten van de lamp. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
23 nov 2023
Er was geen beschrijving bij en na tel.onderhoud stuurde men een handleiding van een plafondlamp in het engels en frans. Dit, terwijl we een wandleeslamp hadden gekocht.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje, al onze handleidingen zijn in het Engels,wij hebben de ze niet in het Nederlands. Onze excuses hiervoor. Sfeervolle groet wendy
28 aug 2023
Not worth to buy expensive lights We ordered a light of 180 euros.. But we got parts of all duifferent product.. customer service is also pathetic. No reply noyhing
4 sep 2023
Dear Customer, Thank you for your review. How unfortunate to hear that your first experience with us was not how it supposed to be and we're sorry for that. We can see that customer service has contacted you and send you new products. We hope this satisfied your concerns. Feel free to let us know if there are any other questions. Again, thank you for your feedback. Kind regards Team Lampandlight
16 okt 2023
Tafellamp brons parte met bruine kap. Lamp is mooi alleen de kap veel te groot. Had hem al uit de verpakking gehaald, maar had de kappen liever een maat kleiner.
16 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht

Stukje fitting mist bij een lamp

Twee lampen besteld en snel geleverd. Alleen ontbrak er bij een lamp een stukje van de fitting, dus dat maar van een oude lamp gesloopt en toch op kunnen hangen.
11 okt 2023
Als je een 12 volts lamp levert inclusief een oplaadsnoertje moet je er ook een adapter bij leveren. Dus compleet en niet alleen een snoertje. Verder prima lamp.
14 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je feedback dit helpt ons enorm! We wensen je een hele fijne dag! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht

Alweer...

Gooi geen lampen in de sale waar iets mis mee is! Geef de klant de keuze om artikelen te kopen waarvan bekend is dat er iets mis mee is tegen een fikse korting.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. We verkopen in onze outlet winkels artikelen die een tweede kansje verdienen tegen een fikse korting. Wanneer je online via de webshop besteld, behoren het compleet nieuwe lampen te zijn. In ieder geval onze excuses voor het ongemak! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag! Sfeervolle groet, team Lampenlicht

Lampen waren prima.

Lampen waren prima en voldoen aan de verwachting. Helaas geldt dat niet voor de klantenservicce want reageren op een simpele vraag duurt bijna een week. Jammer!
16 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops. Vanwege aanhoudende drukte op het moment waren we helaas niet in de mogelijkheid om eerder te reageren op je bericht. Onze excuses hiervoor! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
1 okt 2023
Heb lamp besteld en heb er 4 lampen bijbestelsd hen er maar 1 gekregen en ook maar betaald heb er nu 3 besteld maar moet nauwelijks verzendkosten betalen