lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

19 okt 2023
De nieuwe Buitenlamp met schemersensor gaat al heel snel aan, het is dan nog licht en ook laat uit. Jammer, beetje teleurgesteld. Wel een snelle levering.
19 okt 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
HV
Hans v.
Amsterdam
10 jun 2023
De bestellingssnelheid was goed, maar de uiteindelijke levering(volgende dag) konden ze niet waar maken, zelfs de dag erna niet (na 2x gebeld te hebben) !!
16 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
8 aug 2023
Er zat geel stekker aan, erg onhandig. De lamp is beschadigd. Ik houd hem omdat ik het teveel gedoe vind om terug te sturen. Gr Henrieke Boeringa
6 aug 2023
De foto's van de producten verbeteren. Had lamp met 3 blauwe bollen besteld en 1 was groen. 2e kamp was zwart glas, maar was een spiegel....
Mooi product , enkel deed 1 van de 5 spots het niet. Vervolgens contact opgenomen maar verder krijg ik geen gehoor hoe dit af te handelen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje, Wegens aanhoudende drukte ,waren we niet in staat om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor, We hebben je een nieuwe lamp toe gestuurd. Mochten er nog vragen zijn,horen we het graag . Wendy
Pakket super snel geleverd. Alleen een beschadiging op metalen buis. Gemeld met foto('). Nog geen terugkoppeling erop ontvangen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje, Wegens aanhoudende drukte,waren we niet in staat om eerder te reageren , Onze excuses hiervoor! we gaan je mail onmiddellijk antwoorden ,zodat we je kunnen helpen met de lamp. Sfeervolle groet wendy
6 aug 2023
Op de website de actuele voorraad zetten. Nu besteld ik iets, bleek het na een week dat het pas na 6 weken op voorraad zou zijn
PF
Peter F.
Amsterdam
Mooi product voor een redelijke prijs, helaas was bijgeleverde ledlamp niet dimbaar maar dat stond wel op de omschrijving
18 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal naar wens is. Hier komen we dan ook zeker bij je op terug.
10 aug 2023
Had een 10 euro kortingscode op gestuurd gelegen maar bij het afrekenen pakte hij die niet. Verder keurig af geleverd
15 aug 2023
Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de 10 euro kortingscode niet werkte. Voor de volgende keer zou je even kunnen bellen of mailen. Nu willen we je vragen om alsnog een mailtje naar ons te sturen om te kijken of we dit toepasselijk met je op kunnen lossen.
3 mei 2023
Slecht bereikbaar. Er was iets verkeerd gegaan tijdens bestellen en voordat ik contact kreeg was de bestelling al weg.
4 mei 2023
Goedemorgen, Als eerste bedankt voor je review op Trusted Shops! Wat jammer om te horen dat er tijdens bestellen wat is misgegaan. We zien dat je de bestelling inmiddels hebt afgehaald bij het PostNL punt. Ik wens je veel plezier van de aankoop! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag. Met sfeervolle groet, Janneke - Lampenlicht
MV
Margreet V.
Kruiningen
16 dec 2023

Na 1,5 week gelukkig de bestelling ontvangen

Na 1,5 week de bestelling gelukkig ontvangen en een mailtje van de servicedesk met excuses en korting Goed opgelost!
17 dec 2023

B-stock verkocht als nieuw

Verpakking was duidelijk al eens open geweest. Zou netter zijn als bij bestellen B-stock apart wordt aangeboden.
26 dec 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
12 nov 2023
Retour kost €5 ook al is het de fout van de webshop. De foto kwam niet overeen met het product die binnen kwam
18 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo goed mogelijk product foto's te maken. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst en bedankt voor je feedback! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
4 okt 2023
Er wordt gedaan alsof er watsapp ondersteuning is wat niet zo is. En op mail wordt pas na dagen gereageerd.
GV
G. v.
Utrecht
28 okt 2023
Slecht verpakt, zowel doos als inhoud beschadigd. Geen schade maar dat had ander kunnen aflopen.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de verpakking beschadigd is geraakt. Wel fijn om te horen dat het product zelf niet beschadigd is. Wij zullen dit doorgeven aan het magazijn. Een sfeervolle groet. Team lampenlicht
16 aug 2023

Verzending en snelheid prima

Verzending en snelheid prima, maar geleverde pin past eigenlijk niet of heel slecht bij de lamp
21 aug 2023
2 okt 2023

Lange levertijd

Na 1 week nog steeds geen lampen ontvangen en ook geen bericht dat de levering langer duurt
14 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, Wat vervelend dat je geen bericht van ons hebt gekregen.Excuses daarvoor. we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je feedback. Een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
Het was een enorm karwei om het bouwpakket van de lamp in elkaar te zetten als leek zijnde.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
17 dec 2023
Lamp is goed, maar bevestigingsmateriaal slaat nergens op. 1 schroef dol, en 1 afgebroken.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te horen, dat de bevestigingsmaterialen niet voldoen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen hierover graag contact op via de mail en hopen zo op een gepaste oplossing te komen. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
24 jun 2023
Heb geprobeerd de €10 welkomstkorting te krijgen niet gelukt En geen reactie op mailtje
26 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht