Camerashop24.nl- Logo - Beoordelingen

Camerashop24.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jul 2021
Camerashop24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede en snelle levering van Camerashop24. Product in goede orde ontvangen. Duidelijke handleiding voor installeren van de IP Camera. Zeer tevreden, heb zelfs nog een 2e IP Camera besteld. Productomschrijving op de site van Camerashop24 erg goed. Je weet precies wat je gaat krijgen en wat je eventueel nodig hebt.

25 jul 2023
Levering later als vermeld aangekomen. Voor 15.oo uur besteld dag erna binnen bij mij 3e dag binnen

Beoordelingen voor Camerashop24.nl

HG
Han G.
Nijmegen
Erg snelle en complete levering!
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel, we blijven ons best doen.
RZ
ROB Z.
AMSTENRADE
Snelle levering goed product
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel! hier doen we het voor, tevreden klanten!
Vlot en zakelijk geholpen.
Antwoord van Camerashop24.nl
Super bedankt voor de 5 sterren beoordeling !
Prima geleverde spullen.
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel! Veel plezier met uw aankoop
Ging alles goed
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel! en fijn dat u tevreden bent. veel plezier met het product
21 jan 2024
Reactief en snel
Antwoord van Camerashop24.nl
Wij zijn zeer blij met deze 5 sterren beoordeling! Dank u wel en veel plezier met het product
Antwoord van Camerashop24.nl
Super! Dank u wel namens ons hele team
7 jul 2023
De een zat wel in plastic verpakt in het doosje en de andere niet dat is wel raar. Aansluitend kunnen we nog niet dus of ze allebei werken kan nog wel 2a3 weken duren dan komt er iemand om het aan te sluiten.
Antwoord van Camerashop24.nl
Mocht er een probleem zijn met een camera dan lossen we dit uiteraard voor u op. Wij controleren soms een camera op de juiste muursteun of montagedoos. Vriendelijke groet, camerashop24
21 jun 2023
Eerst mij telefonisch geinformeerd. Vriendelijke en duidelijk info gekregen. Daarrna de camera online besteld en een dag later perfect geleverd. Camera verbonden en alles werkt perfect.
4 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve review, dit doet ons goed
Geen direct antwoord betreft oplossing op gestelde vraag als wifi bereikbaarheid niet voldoende zou van gekochte bewakingscamera’s tussen recorder. Stukje te kortkoming jammer
Antwoord van Camerashop24.nl
Wij hebben u direct gebeld en de miscommunicatie opgelost. Succes met de installatie en mocht u problemen hebben dan kunt u natuurlijk contact opnemen met de helpdesk.
27 sep 2023
Een verkeerd ingeschatte bestelling teruggestuurd en direct het geld terug op mijn rekening! Daar mag menig internetbedrijf een voorbeeld aan nemen. Uitstekend Camerashop24!!
28 sep 2023
Dank u wel voor deze positieve reactie, wij zien u uiteraard graag terug
RV
Rini V.
Kruiningen
11 sep 2023
Snelle verzending zonder problemen. Correcte omschrijvingen in de webshop dus gemakkelijk het juiste artikel kunnen vinden in het toch wel uitgebreide assortiment.
12 sep 2023
Dank u wel voor deze beoordeling. Wij zijn hier zeker heel blij mee! Veel plezier van uw aankoop en als u vragen heeft dan helpen wij u graag.
18 jul 2023
Bij vragen staan ze klaar deze te beantwoorden. Eigenlijk gewoon zoals het hoort, maar de meeste firma's blinken tegenwoordig uit door afwezigheid.
25 jul 2023
Dank u wel. Uiteraard zijn wij er voor onze klanten
14 sep 2023

Goeie info op site, alles verder goed

Goeie info op site, snel antwoord op mail, goed en snel geleverd. Niks meer aan doen
15 sep 2023
Super! Dank u wel voor het compliment. Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens.
8 jul 2023
Product ziet er goed uit en werkt goed, snelle service goed verpakt.
7 nov 2023
Duidelijke website en duidelijke afspraken die na gekomen worden.
8 nov 2023
Wat een mooi compliment, dank u wel

Great service

Fast, reliable and great service. I fully recommend this shop
Antwoord van Camerashop24.nl
Thank you very much! We appreciate this !
1 aug 2023
Snelle levering fijne camera makkelijk te installeren
15 aug 2023
Dank u wel!
9 mei 2023
Handleiding duidelijk en het werkte direct al goed.
19 nov 2023

Prima camera

Goede informatieve website, camera snel ontvangen
Dank u wel voor deze 5 sterren. Wij werken er hard voor en waarderen dit zeer