Camerashop24.nl- Logo - Beoordelingen

Camerashop24.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden385 beoordelingen in totaal

Goede en snelle levering van Camerashop24. Product in goede orde ontvangen. Duidelijke handleiding voor installeren van de IP Camera. Zeer tevreden, heb zelfs nog een 2e IP Camera besteld. Productomschrijving op de site van Camerashop24 erg goed. Je weet precies wat je gaat krijgen en wat je eventueel nodig hebt.

Product was van matige kwaliteit. Je kunt niet reageren op de e-mail met de bestelbevestiging, omdat die van een no-reply adres komt. Daar kom je helaas pas laat achter. Bij retouren krijg je de oorspronkelijke verzendkosten niet terug, al zou dat wel moeten.

Beoordelingen voor Camerashop24.nl

Goede service en snelle levering

Later nog telefonisch mijn bestelling aangepast. Gelukkig was ik nog op tijd en kon het zonder extra verzendkosten geregeld worden.
Antwoord van Camerashop24.nl
Natuurlijk doen we dat, graag gedaan en hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
2 jul 2024
Vriendelijke medewerkers, weten wat ze verkopen , goede service en betrouwbaar.
Snelle reactie op mijn vraag gekregen en levering was op 3 dagen
27 jun 2024
Goede service en mee denkend om problemen op te lossen.
28 jun 2024
Dank u wel voor dit compliment, Fijn te horen. Dit is onze doelstelling, tevreden klanten.
4 jul 2024

Tevreden

Goede informatie, snelle levering en nette prijs.
7 jul 2024
Dank u wel voor uw compliment! veel plezier van uw aankoop gewenst.
3 jul 2024
Op tijd geleverd, en goede opvolging!
Dank u wel voor deze 5 sterren, Wij zijn er zeer blij mee

Snel en goed

Voldoet aan de verwachtiging
7 jul 2024
Fijn te horen, veel plezier van uw aankoop en dank u hartelijk voor uw vijfsterren beoordeling!
Zeer snelle levering !
Antwoord van Camerashop24.nl
Fijn te horen dat u de bestelling snel binnen had, veel plezier met uw aankoop
Uitstekende service
7 jul 2024
Tevreden klanten; dat willen wij. Dank u wel voor uw compliment.
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel voor het vertrouwen in ons bedrijf en voor uw mooie beoordeling
10 jul 2024
7 jul 2024
Dank u wel voor uw beoordeling, wij zijn hier zeer blij mee.
28 jun 2024
Dank u wel voor uw 5 sterren. Hier zijn wij zeer blij mee. Veel plezier van uw aankoop

Niet zo netjes

Antwoord van Camerashop24.nl
Jammer dat u niet helemaal tevreden was met het product. Wij nemen dit product dan uiteraard retour. Het klopt ook inderdaad dat de bestelbevestiging van een no-reply adres komt. Voor retour aanvragen hebben wij twee andere e-mailadressen, of u kunt ons natuurlijk ook bellen. de verzendkosten terug naar ons vergoeden wij niet, de verzendkosten die u heeft betaald bij uw order worden wel vergoed door ons.
Bezorgd artikel wijkt af van afbeelding op website. Hetgeen geleverd is kan via andere leverancier voor 1/3 van de prijs besteld worden.
Antwoord van Camerashop24.nl
Ik zie inderdaad een verschil in de afbeelding en het geleverde product. Ik denk dat dit verkeerd is gegaan bij de leverancier, daar wij alleen het product zoals afgebeeld verkopen. uiteraard kunt u het product naar ons retourneren. Wij ruilen het dan voor u om naar het juiste product of u krijgt uw aankoopbedrag terug. onze welgemeende excuses. U kunt ons bij twijfel over een bestelling ook direct bellen of e-mailen.
10 jul 2024
12 jul 2024
Heel eerlijk begrijp ik uw beoordeling niet. Uw pakket is door Post.nl niet goed verwerkt en blijft te lang onderweg. Dit is zeer vervelend, en dat vinden wij ook. Wij hebben daarom uw bestelling nogmaals verzonden. Wij willen niet dat de klant de dupe is van de postbezorging. Dit lijkt mij juist goede service.
31 mei 2024
Ik heb het verkeerde product ontvangen, deze was goedkoper dan wat ik betaald heb en uiteindelijk wel het verschil terug gekregen maar niet netjes om een goedkoper product te sturen zonder enig overleg
DR
22 jun 2024

Sticker camerabeveiliging

Als particulier geen stickers gekregen om in de ruimte te hangen die melding heeft dat er camera bbewaking is. Als bedrijf wel. Misschien altijd sticker bij leveren.
25 jun 2024
Natuurlijk krijgen particuliere klanten ook gratis stickers bij de bestelling. Onze welgemeende excuses dat deze vergeten is. Wilt u uw bestelnummer even doormailen naar ons, dan sturen wij de stickers naar u op
JV
John V.
Hellevoetsluis
13 jun 2024

Al jaren 100% tevreden

Ik maar ook familie kennissen buren en vrienden kopen al jaren bij deze shop en altijd 100% tevreden
17 jun 2024
Dank je wel voor je 5 sterren beoordeling. We zijn hier zeer blij mee.