Lucardi Juwelier Waalwijk

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

ik ben naar alle tevredenheid geholpen
Snel en vakkundig geholpen
19 apr 2024

Vriendelijk personeel veel kortingen…

Vriendelijk personeel veel kortingen .ook als je een pasje hebt van hun .20procent .en veel keus of het nu goud is of zilver.
Goed geholpen door winkelpersoneel. Namen de tijd voor je.Het was ook niet zo druk.
17 feb 2024
Mooie ketting gekocht voor onze kleinzoon in Zweden, extra doosje bij gekocht voor €2,dan vraagje of ze er een mooi kadootje van maken dus inpakken komt er een simpel zakje omheen mooi kado papiertje met een strikje is leuker,verders wel vriendelijk geholpen en geadviseerd.
Leuke zilveren ketting met hangertje gekocht. Fijn geholpen door vriendelijke medewerkster.
17 feb 2024
Snel en fijn geholpen.
20 jan 2024
28 jul 2023
Vriendelijk ontvangst, goede hulp, mooi aanbod. Wel jammer dat het gekochte horloge op jullie website 20% korting heeft en dit niet in de winkel gold. Op deze manier wordt het interessanter om online te shoppen, terwijl ik de stenen winkel belangrijker vind.
31 aug 2023
Uiteindelijk ben ik goed geholpen. Toen ik de winkel binnen liep en rondkeek, was ik eerst wat ongemakkelijk toehoorder bij nogal persoonlijke gesprekken tussen de verkoopsters. Ik groette. Tot ze tijd vonden mij te helpen was dat een beetje raar.
2 aug 2023

Goede service

Ik woon in een kleinere stad, Waalwijk en ik werd gelijk en goed geholpen op een aardige manier. Wat eventueel beter kan is jullie sieraden beter adverteren. Ik vind het niet een hele enthousiaste uitstraling nog vanaf buiten er is zoveel meer kans
10 nov 2023
Je krijgt de tijd om op gemak te kijken. Als je iets vraagd wordt je correct geholpen. Ook komen ze regelmatig aan je vragen of ze je kunnen helpen. Prettig winkel om te shoppen.
aardig personeel, alleen een mevrouw kwam wat minder ervaren over. was wel aardig verder. moest ook wat langer wachten omdat er te weinig man stond en het best wel druk was
CS
C. S.
Waalwijk
14 nov 2023

Aanbod en verkoopster

Het aanbod was prima en de prijzen ook. Echter 1 verkoopster was niet heel vriendelijk en gaf ons het gevoel "dom" te zijn bij bepaalde vragen.
3 dec 2023
Zeer vriendelijke dame die enkele mogelijkheden liet zien zodat ik de juiste keus kon maken
TS
T S.
Sprang capelle
Vind de mensen heel vriendelijk en je word met een glimlach geholpen een compliment waard
3 jun 2023
Goed geholpen. Medewerker nam de tijd ondanks dat we moeilijk een keuze konden maken :)