Lucardi Juwelier Waalwijk

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

Samen met mijn dochter oorbellen laten schieten. Ze kreeg alle tijd om te kiezen welke ze graag wilde, vriendelijk en geduldig geholpen. Ook om de zenuwen bij onze dochter wat weg te nemen
Altijd een goede oplossing voor sieraden die stuk zijn. Kiezen vaker voor reparatie dan een nieuwe kopen 👍
Ik vond het een leuke gezellige winkel en echt top personeel ben heel blij met mijn ketting
13 apr 2024
Vriendelijk personeel. Behulpzaam bij verkrijgen korting. Duidelijke uitleg over garantie
Wij komen graag aar Lucardi is veel keuze en het personeel is ook heel vriendelijk
Femke is een professionele verkoopster bij lucardi Waalwijk. Weet van wanten

Vriendelijk helpend personeel

Ik werd goed geholpen door het personeel en ze namen de tijd voor mij’
Heel aardige verkoopster inWaalwijk die goed meedenkt!
Vriendelijke dame die ons heel goed heeft geholpen

het voelt hier goed aan.

Word altijd netjes en vriendelijk behandeld.
Heel fijn te woord gestaan en geholpen!
Fijne hulp van een aardige medewerker
18 apr 2024
Altijd goede en vriendelijke hulp.
fijne vriendelijke verkoopsters

Leuk personeel-goede prijzen

Leuk personeel, goede prijzen!
Aardige verkoopster
Perfect geholpen