Travelbags Nederland

4.004 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

30 aug 2023

Gebruiksaanwijzing

T is schandalig dat je als je foutje maakt met je slot van hagel nieuwe koffer je per app doodleuk verwezen wordt naar de twee winkels die er zijn in Zwolle en Deventer. Das niet te doen als gehandicapte.. doe goede gebruiksaanwijzing erbij en meld t van te voren dat t mis kan gaan…
31 aug 2023
Beste Rebecca, Bedankt voor je review. Ik heb de communicatie voor je bekeken en zie dat er inderdaad is verwezen naar een winkel aangezien je hier en vraag over stelde. Daarnaast is er een filmpje gedeeld hoe je het slot in kunt stellen. De gebruiksaanwijzing kun je vinden in 1 van de vakken van de koffer. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenserrvice Travelbags
De bestelling is nooit aangekomen. En dan geeft de klantenservice niet eens een korting voor het feit dat je moet wachten totdat ze je het geld terugbetalen en je alsnog het weer kan proberen te bestellen. Slechte service!! Hoezo je verplaatsen in de klant.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Sinaya, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit niet de ervaring is die je van ons mag verwachten. De bestelling is helaas door een verkeerd opgegeven postcode retour gestuurd naar ons. Hiervan ontvang je uiteraard het aankoopbedrag terug. We hopen op je geduld en begrip in deze zaak. Met vriendelijke groet, Travelbags
31 aug 2023
Ik heb gebeld dat mijn bestelling niet is bezorgd 2x aan geboden op tijdstip was ik gewoon thuis. en mijn geld zou worden teruggestort maar niet ontvangen. Mijn dochter wilde graag deze tas maar wil eerst mijn geld terug voor ik het nog een x ga proberen.
31 aug 2023
Beste Patricia, Excuses voor het ongemak. Ik zie hier dat de zending bij je afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, zouden we graag een onderzoek voor je willen starten, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags
Reistas al week geleden besteld voor een vlucht naar London vanwege nieuwe formaat vereisten. Tas nog niet geleverd. Telefonisch niemand bereikbaar en via de chat krijg ik te horen dat de vlucht al zo snel is!?!?! Week geleden besteld!!!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Joost, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet tijdig is geleverd. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb een verkeerde zending gekregen ,terwijl op de doos stond dat de betreffende koffer er in zat, maar wat bleek het was een back Pack. Deze nu terug gestuurd en dan krijg je een bericht dat de betreffende koffer niet voorradig is.
8 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je review. Wij hebben je een mail gestuurd. Vriendelijke groet Team Travelbags
3 okt 2023

Koffers niet ontvangen

Koffers besteld. Bericht ontvangen dat deze zijn verzonden. Kort daarna bericht ontvangen dat de koffers zijn geretourneerd aan de verzender. De koffers heb ik nooit ontvangen, terwijl ik op korte termijn op vakantie ga. Stress nu.
4 okt 2023
Beste Marlene, We snappen dat dit een vervelende situatie is. Helaas is de zending retour naar ons gestuurd omdat de labels beschadigd zijn geraakt tijdens het verzenden. Uiteraard zullen wij het aankoopbedrag aan je terug betalen zodra de retour bij ons verwerkt is. Mocht je de koffers nog wel nodig zijn, willen we je aanraden deze opnieuw te bestellen via onze website. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Travelbags
De bestelling kwam 2 dagen later en ik moest al reizen zonder mijn koffers terwijl op de site staat de volgende dag al thuisil had ze donderdag besteld en pas zondag binnen gekregen en moest zaterdag gaan vliegen
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Mohamed, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling later is geleverd dan beloofd, waardoor je zonder je nieuwe koffers moest reizen. Dat is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden en we begrijpen je teleurstelling volledig. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij streven ernaar om al onze bestellingen op tijd te leveren, maar helaas kan het soms gebeuren dat er vertraging optreedt. We begrijpen dat dit vooral vervelend is als je op reis gaat en je nieuwe koffer nodig hebt. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 mei 2023
Ik mijn pakketje niet ontvangen. Het bezorgmoment was afgelopen zaterdag. Ik was gewoon thuis. Niets bezorgd. Vandaag weer niet. Terwijl dat het op bezorgd staat. Ik zou graag willen weten wanneer het wel komt.
2 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd. We gaan er direct voor je achteraan en komen er via de mail bij je op terug. Vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 jul 2023
DHL hasn't delivered my order two times in a row. The first time they marked it as refused and the package returned back to you. The second time they marked it as delivered but I haven't received it
13 jul 2023
Dear Tamara, Thanks for your review, How annoying that you didn't receive your order. We are happy to help you resolve it. You may email us at klantenservice@travelbags.nl. We will then resolve it for you as soon as possible. Sorry for the inconvenience. Best regards, Travelbags
25 aug 2023
Kan mijn bestelde product niet ophalen omdat ik er voor gekozen heb om het in een dhl kluisje te laten bezorgen, na drie dagen is het nog steeds niet gelukt om een afhaalcode te krijgen
31 aug 2023
Beste Tim, We vinden het erg vervelend dat je geen code hebt ontvangen. En hebben hierover veel contact gehad met DHL om alsnog de code te achterhalen. We zullen er alles aan doen om dit te achterhalen, en hopen dat je onze service waardeert. Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ontdek via de track and trace dat hij is teruggezonden naar de verzender. Ik heb geen enkel bericht ontvangen over wat er nu verder gebeurt
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Dineke, Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen en dat het pakket is teruggestuurd naar ons. Onze excuses voor dit ongemak. Zodra het pakket bij ons terug is, zullen we deze retour boeken en het betaalde bedrag aan je terugbetalen. Je ontvangt hierover uiteraard een bericht van ons. Mocht je verder nog vragen hebben, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
24 nov 2023
Niet ontvangen!! Van DHL gehoord dat pakket terggestuurd is naar travelbags en nooit verder is gekomen dan verdeelstation van DHL. Van travelbags zelf nog steeds niks gehoord.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedendag Carola, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het pakket nooit is ontvangen en dat deze naar ons is terug gestuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling daarvoor excuses. Zou je ons het ordernummer willen mailen. Dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet, Team Travelbags
Verkeerde tas geleverd gekregen, daarna was die uitverkocht. Met veel moeite na veel mailcontact compensatie van 5% korting geven, dus net niks. Vind het erg slecht.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Tessa, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. We proberen dit altijd netjes voor de klant op te lossen. Helaas was het juiste artikel niet meer tijdig leverbaar voor jou. Vandaar dat we je een extra korting hebben aangeboden op het artikel wat je had ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 aug 2023

Goeie koffer, slechte bezorging

Heel goeie koffer met korting maar twee keer ging het mis met bezorging van DHL. Misschien tijd voor en ander transport bedrijf. De klantenservice was behulpzaam.
23 aug 2023
Goedemorgen Zoar, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met DHL niet positief is. We begrijpen dat het frustrerend is als het bezorgproces niet soepel verloopt. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit zeker meenemen en doorgeven aan DHL.
27 jun 2023
Ik kon geen bestel knop vinden. Ik moest de tas eerst bij favorieten zetten om hem te kunnen bestellen. Ik zou echt een grote bestel knop bij een tas plaatsen.
28 jun 2023
Beste Dick, bedankt voor je review. Bij elk artikel op onze website staat een grote groene botton 'in mijn winkelwagen', Wellicht heb je deze over het hoofd gezien? Met vriendelijke groet, Travelbags
Helaas geen nul sterren mogelijk. Tas is naar 6 dagen nog niet geleverd en ook nog niet duidelijk wanneer wel....maar wel al een enquête opsturen????!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Ralf, Bedankt voor je review, Wat vervelend dat je zending nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat je van ons mag verwachten. Vanwege de drukte rondom Black Friday kan het helaas gebeuren dat een zending onderweg vertraging oploop. We zien dat het vandaag alsnog bezorgd gaat worden. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
De tas is door DHL terug gestuurd voordat hij bij een servicepunt aankwam. Ik kan hem dan weer opnieuw bestellen en hij blijkt dan ook nog duurder.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Wilma, Wat vervelend om te horen dat je bestelling door DHL is teruggestuurd voordat deze bij een servicepunt aankwam. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen ook dat het frustrerend is dat de tas die je wilde bestellen nu duurder is. Als je de bestelling plaatst, betalen we je uiteraard het verschil in bedrag aan je terug. Stuur ons dan een berichtje met daarin je nieuwe ordernummer. Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb een verkeerde rugzak ontvangen dus weer retour gestuurd, daar heb ik nu nog niks over gehoord maar ik hoop de juiste rugzak te ontvangen
31 mei 2023
Beste Virginie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde rugtas hebt ontvangen. We willen dit natuurlijk graag voor je oplossen. We hebben je een mail gestuurd. Vriendelijke groet Team Travelbags
7 nov 2023
Voor 22 u bestellen..,de volgende dag geleverd, niks en ook niet de dag erna.. maandag pas.., toen had ik het eigenlijk al niet meer nodig!!!
8 nov 2023
Beste Nicole, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling te laat is geleverd. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Helaas kan er soms een vertraging ontstaan is het sorteerproces bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Uiteraard mag je de koffer gratis terug sturen naar ons dan betalen we je het aankoopbedrag terug. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 sep 2023
De koffer was al gebruikt, rits was stuk en koffer niet ingepakt zoals bij nieuwe koffer hoort. Er zat ook geen retourformulier ingesloten.
25 sep 2023
Beste Petra, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een koffer hebt ontvangen met een defecte rits. We zien dat dit inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Wij sturen in het kader van duurzaamheid geen papieren mee met onze bestellingen. Een retour kan eenvoudig geregeld worden via onze site. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags