Travelbags Nederland- Logo - Beoordelingen

Travelbags Nederland
Beoordelingen:

4.136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.709 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De door mij, op 1 mei, bestelde reistas van Reisenthel grijs maat L, is nooit aangekomen, maar wel door mij betaald. Contact gehad met DHL; artikel zou retour gestuurd zijn, maar Travelbags heeft niets ontvangen Contact gehad met Travelbags (2/3 keer mail en telefonisch ), het zou in orde gemaakt worden, niets meer gehoord. Het artikel hoef ik niet meer, dat heb ik inmiddels van Bol com wel ontvangen Graag het door mij betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening Helga van Sint Annaland
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 dagen geleden
Beste Helga, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling nooit bij je in aangekomen. We gaan dit uiteraard verder voor je uitzoeken. Onze klantenservice stuurt je hiervoor een mail. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zodra ik maar het lef heb om iets via het internet te bestellen wordt ik direct daarna plat gespamd met de vraag of ik wil beoordelen. Ik heb daar geen zin in en ik kan me voorstellen dat er met mij een heleboel mensen zijn die daar ook doodziek van worden. Als ik jullie wil beoordelen doe ik dat uit mezelf en niet omdat het mij min of meer opgedrongen wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 dagen geleden
Beste Ruud, Dank voor je bericht. Wat vervelend dat het aanvoelt alsof het je opgedrongen wordt om een review te plaatsen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Met vriendelijke groet, Travelbags.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hallo travelbags ik had iets anders besteld dan wat ik had gekregen en het gaat zeer moeilijk met het terug sturen ik had iemand anders moeten vragen want ik moest dat eerst weer terug sturen nou dat is gisteren gebeurd nu ben ik benieuwd wanneer ik bestelling krijg wat ik besteld heb 😕
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 dagen geleden
Beste Johanna, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. We gaan het verder voor je oppakken. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Had een rugzak besteld, ontvang ik een kinderrugzak. Stond nergens aangegeven. Ergste vind ik nog dat ik retourkosten moet betalen en een verzekeringspremie voor veilig verzenden. Belachelijk, bestel echt never meer bij travelbags
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
30 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over je aankoop en de daaropvolgende retourprocedure. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in onze productomschrijvingen, zo ook in deze in waarin duidelijk staat dat het een kinderrugtas is, maar misschien is dat aan je aandacht ontsnapt. we begrijpen dat het kan gebeuren. Wat betreft de retourkosten en de verzekeringspremie voor veilig verzenden, dit zijn helaas kosten die we niet kunnen vermijden om ervoor te zorgen dat de geretourneerde producten veilig en in goede staat bij ons terugkomen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we zullen je feedback zeker meenemen in onze overwegingen om onze diensten te verbeteren. Vriendelijke groet Travelbags
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd op beloofde dag en duurder dan elders
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
10 mei 2024
Beste Wil, Dank voor je review. Wat vervelend dat je pakket niet op de juiste dag is bezorgd! Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is al een aantal dagen zoek
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 dagen geleden
Beste Laura, Bedankt voor je review. Mochten er nog vragen of problemen zijn dan horen we dat graag. Je mag een mail sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
13 dagen geleden
Beste Eric, Bedankt voor je review. Graag horen we wat de reden is van deze een ster beoordeling. Als er problemen zijn dan lossen we dit uiteraard graag voor je op. Hiervoor mag je een mail sturen naar klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krijg geen antw op mijn mail en vraag . Teee koffers besteld achter elkaar en wil gebruik maken van ruilen van de koffer krijg ik een check voor een nieuwe koffer terwijl ik een nieuwe heb besteld . Wacht nog steeds op een fijne oplossing . Van Bart vraag ge
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
29 apr 2024
Beste Wpo Leeuwen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je vraag nog niet is beantwoord. We raden je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op tel 085 2250522 of door een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl. We helpen je graag om je probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
I ordered twice from you recently and both times the DHL guy said "address incorrect" and he returned the package to sender. This was strange because in the past I have received a delivery from you at my address. Terrible experience right before my vacation
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 apr 2024
Good afternoon, Thank you for your review. How incredibly annoying that your package was not delivered to you! We will definitely take this up with DHL. Our apologies for the unpleasant experience. Kind regards, Team Travelbags.
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen. Zou al een week geleden bezorgd zijn. Krijg geen reactie op mijn vraag waarom er niets bezorgd is.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
26 apr 2024
Beste Ellen, Dank voor je review. We zien dat er twee dagen geleden een contactmoment met onze klantenservice is geweest. Hierin werd aangegeven dat je pakket op 22 april al is bezorgd bij het ophaalpunt. Het pakket kan daar afgehaald worden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maar op site klopt niet met geleverd artikel
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Graag ontvangen we wat meer informatie zodat we kunnen kijken of we het probleem kunnen oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Komen bezorg datum niet na
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 apr 2024
Beste Lucas, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet zoals beloofd de volgende dag is bezorgd. Onze excuses daarvoor. We zijn hiervoor voor een groot deel afhankelijk van de vervoerder. Helaas bestaat er altijd een klein kans dat er een vertraging ontstaat in het sorteerproces. We zien dat je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Mocht je nog vragen hebben dan mag contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
1 apr 2024
Beste Koen, Bedankt voor je review. Ik zie inderdaad dat je pakket vertraagd is bij DHL. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je tevreden over het product en mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Miskoop van het jaar. Ik wilde graag een compacte portemonnee. Maar deze is zo compact dat hij onpraktisch is. Als je je brief geld erin of eruit wilt doen moet je hem met twee handen vasthouden. Dat extra ding voor muntjes werkt voor geen meter, je moet het helemaal leeggooien, en je hebt je handen al vol aan die portemonnee vasthouden. Tevens gaat ie niet dicht; brief geld en drie muntjes en de sluiting kan niet meer dicht. Duur onding.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
29 mrt 2024
We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Het klinkt alsof je op zoek was naar een compacte portemonnee, maar dat deze niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht wallet niet sluiten mag je dit natuurlijk melden middels ons garantie portaal. Vriendelijke groet Travelbags
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Advertentie geeft aan dat je een set besteld ( twee fietstassen) Blijkt later in de bestelling 1 tas te zijn Wij dachten 1 set af te rekenen Tas teruggestuurd na telefonische klacht met klantenservice Op dat moment attendeerde de medewerkster ons oo een aanbieding van 2 tassen voor 105 ipv van 1 tas voor 75 Euro Wilde of kon niets reserveren Vervolgens diep ontevreden voor 8 euro tas teruggestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 mrt 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat er verwarring was over de aankoop van je fietstas. Het is inderdaad niet mogelijk om artikelen op onze website te reserveren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tas nooit ontvangen omdat koerier een clown is. En daarna nooit meer iets gehoord tot nu om een beoordeling te sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 mrt 2024
Beste Michiel, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Als je even contact met ons opneemt, dan kunnen we je helpen en het oplossen. We zijn bereikbaar per e-mail via klantenservice@travelbags.nl of telefonisch op 085 - 2250522. Met vriendelijke groet, Travelbags
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling niet compleet ontvangen en ze laten niks van zich hoten
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 mrt 2024
Beste Annet, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet compleet hebt ontvangen. Als je even contact met ons opneemt, dan kunnen we je helpen en het oplossen. We zijn bereikbaar per e-mail via klantenservice@travelbags.nl of telefonisch 085 - 2250522. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
25 mrt 2024
Beste Melissa, Dank voor je review. Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Graag horen we wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs op de website niet hetzelfde als bij thuislevering!!! Had een tas besteld op internet €59.95 Toen deze tas binnen kwam zat er een prijs op van €49.95 na mailen kreeg ik te horen dat ze daar niks aan konden doen echte onzin , dan moet je zorgen dat er geen stickers meer op zitten als je gaat verzenden , ben benieuwd of er nu wel iets mee gedaan wordt!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
6 feb 2024
Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat er een prijsverschil was tussen de prijs op onze website en de prijs op de tas. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we bieden onze excuses aan voor dit ongemak. We doen ons uiterste best om dit soort situaties te voorkomen, maar helaas kan het soms gebeuren dat er een oud prijskaartje op een product zit. We hebben je feedback ter harte genomen en zullen er in de toekomst extra op letten dat er geen oude prijskaartjes meer op de producten zitten. Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak.