Product informatie, afhandeling bestelling en service van Travelbag prima, ook bij afhandeling klacht vorige bestelling. Helaas is deze vervangende Oilily handtas van dezelfde twijfelachtige kwaliteit als de vorige waarbij de handvaten na 2 maanden al kapot waren en ook niet meer te repareren. Zonde want het is een leuke en handige tas, alleen het gebruikte materiaal is te goedkoop. Hoop dat deze toch net wat langer mee gaat.
Ik had een laptoptas besteld, wat nogal een uitdaging was door hun slechte website waarop het bijna onmogelijk is je adres(sen), een wachtwoord èn een onleesbaar Captcha over te tikken zonder een foutmelding te krijgen, maar na de 5e keer toch gelukt. Toen bleek het huisnummer incorrect van het afleveradres, dus ik volgende ochtend gebeld en laten wijzigen, geen probleem. Paar dagen later kreeg in een email dat mijn goederen goed waren terug ontvangen en dat ik het geld terug kreeg. Ik weer bellen, niks aan te doen, of ik een tablet of pc wilde gebruiken op de website om opnieuw te bestellen. Na de derde foutmelding op hun site op mijn 2020 Macbook air, ben ik naar de BCC gereden en had ik een mooie laptop tas gevonden voor €20 minder.
Zeer slechte service, bij concurrent blijken dezelfde tassen €120,- goedkoper.
Dit gemeld bij servicedesk voor tegemoetkoming krijg antwoord we doen niet aan laagste prijsgarantie. Tegemoetkoming had al enigzins laten zien dat er wordt meegedacht.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
slechte uitvoering van Levering meerdere malen contact gehad en verteld dat het adres niet klopte en doorgegeven wat het wel moest zijn
inmiddels twee weken te laat geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
6 dagen geleden
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat het leveren niet helemaal juist is gegaan.
Zou je contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl?
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Pakket niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je review!
Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Zou ons een mail willen sturen op klantenservice@travelbags.nl?
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
11 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je review!
Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
Zou je contact met ons willen opnemen zodat we de situatie kunnen oplossen?
Je mag ons mailen op klantenservice@travelbags.nl.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
Ik heb onlangs een gesealde schoudertas besteld en toen ik deze ontving en opende, ontdekte ik dat er inlegkruisjes in zaten. Dit was erg onverwacht en teleurstellend.
Hoewel ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren, had ik verwacht dat het bedrijf de situatie serieuzer zou nemen en een snelle en passende oplossing zou bieden. Helaas was de klantenservice van het bedrijf niet erg responsief en leek het alsof ze de ernst van de situatie niet volledig begrepen.
Al met al was mijn ervaring met dit bedrijf niet geweldig en zou ik het niet aanbevelen aan anderen. De fout die gemaakt is, is zorgelijk en het gebrek aan zorg en communicatie van het bedrijf was teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 mrt. 2023
Beste Hassan, bedankt voor je review.
Wij vinden dit uiteraard een erg vervelende situatie en nemen dit voorval zeker wel serieus! We hebben hier ook al contact met je over gehad per e-mail, onze oprechte excuses aangeboden en aangegeven dat we het netjes wilden oplossen. We hebben verschillende oplossingen voorgedragen en tevens een compensatie aan je voorgesteld, maar deze is helaas door jou afgewezen. Je mag eventueel nog even (telefonisch) contact met ons opnemen, we horen graag hoe je dit anders opgelost had gezien. Met vriendelijke groet, Travelbags.
Geverifieerde beoordeling
5 feb. 2023
Er wordt niet nagekomen wat wordt beloofd op het momen van aankoop. Op zaterdag besteld, zou op maandag geleverd worden. Op maandag gebeld dat ik nog geen track en trace had. Was niet op voorraad. Zou worden teruggebeld. Heb zelf maar weer gebeld aan het einde middag. Toen was het er wel en zou dinsdagavond bezorgd worden. Kreeg woensdag bericht dat het bezorgd zou worden. Toen was ik al weg…………👎🏻
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
6 feb. 2023
Goedemiddag Willemco,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan!
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
team Travelbags.
Goedemorgen,
Ik heb bij Travelbags een weekendtas 2 labelhouders en een bagageweegschaal besteld , mijn bestelling is echter alf toegekomen
de verpakking was volledig terug dicht gekleefd met plakband door B_Post met de vermelding beschadigde verpakking , maar enkel de weekendtas zat er nog in
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
15 feb. 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet bij je aangekomen is. Ik zie dat je al contact met onze klantenservice hebt gehad en dat dit inmiddels opgelost is! Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
14 feb. 2023
Product sluitte niet aan bij verwachting zo snel mogelijk teruggestuurd zodat ik ander product kan bestellen, maar hoor echter niets.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
15 feb. 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review. We hebben je retour afgelopen vrijdag ontvangen en deze wordt momenteel verwerkt door onze retouren-afdeling. Zodra je retour afgerond is, ontvang je een bevestiging. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2023
Klacht ingediend. En nog geen reactie en geen oplossing. Gaat toch over 6 gekochte tassen!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 feb. 2023
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat er iets niet helemaal goed is gegaan.
We zien dat er inmiddels contact is geweest!
Met vriendelijke groet,
team Travelbags
Geverifieerde beoordeling
13 feb. 2023
Tas niet bezorgd aldoor uitgesteld was een cadeau jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
15 feb. 2023
Bedankt voor je review. Erg vervelend dat er iets niet goed gegaan is tijdens het bezorgproces van jouw bestelling! Je hebt hier al contact over gehad met onze klantenservice en we hopen dat dit inmiddels opgelost is! Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
27 feb. 2023
Leveren wat er op de site staat
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
Graag horen we even wat er aan de hand is, zodat we dit kunnen oplossen.
Wil je contact met ons opnemen via e-mail (klantenservice@travelbags.nl) of telefoon ((0)85-2250522).
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
27 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
Graag horen we even wat er aan de hand is, zodat we dit kunnen oplossen.
Wil je contact met ons opnemen via e-mail (klantenservice@travelbags.nl) of telefoon ((0)85-2250522).
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
26 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 feb. 2023
Bedankt voor je review.
Graag horen we eventuele verbeterpunten zodat we onze dienstverlening kunnen optimaliseren.
Je mag uiteraard ook even contact met ons opnemen via mail of telefoon.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
21 feb. 2023
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent.
We ontvangen graag een mail wat precies het probleem is zodat we je kunnen helpen.
Dit mag naar klantenservice@travelbags.nl
Met vriendelijke groet,
team Travelbags
Geverifieerde beoordeling
13 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
15 feb. 2023
Best Suzan, bedankt voor review. We horen graag even wat de reden is van de lage beoordeling! Je mag eventueel ook even contact met ons opnemen via (0)85-2250522. Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
4 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
6 feb. 2023
Goedemiddag Dennis,
Bedankt voor je review.
Graag horen we wat er mis is met je bestelling.
Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl?
Met vriendelijke groet,
team Travelbags.
Geverifieerde beoordeling
20 jan. 2023
Toen ik de tas aan mijn zoon gaf en hij m uit t hoesje haalde,zagen we dat de wieltjes slijtplekken hadden.
De draagband had ook een slijtage plek.
In de tas zat ook macaroni!
Konden de tas niet terugsturen ,omdat mijn zoon op reis ging en de tas nodig had.
Heb de klantenservice gebeld en die konden dan niks voor ons doen.
We gaan de foto’s van de tas nog mailen….
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2023
Verkeerde portemonee geleverd, maar na 5 dagen nog geen reactie van travelbags. Fabrikant bevestigt dat de geleverde portemonee niet het juiste type is.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
20 jan. 2023
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
30 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
31 jan. 2023
Goedemiddag Sarah,
Dank voor je review.
Zou je ons een mail willen sturen?
klantenservice@travelbags.nl
Angie – Klantenservice
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.