Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl
Beoordelingen:

4.274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.525 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Eigenlijk kan ik dit niet beoordelen. Het pakket is namelijk kwijt. Er is een onderzoek gestart. Wel erg zonde dit. De site zag er super uit. Voor de shop echt wel een dikke tegenvaller. Aangezien het een dure koffer is. Raad ze aan om andere vervoerder te gaan gebruiken. DHL dropt pakketten ergens af zonder dat de desbetreffende consument weet waar het is afgegeven en/of gebleven. Daarbij hebben bezorgers extra uitdaging om te bewijzen dat ze aan de deur geweest zijn aangezien er steeds meer mensen video bellen hebben. En die al opnemen voordat er aangebeld word. Geen bezorger aan de deur of in de trant geweest. Vind dit voor de webshop enorm zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Beste Judith, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket kwijt is geraakt! We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
.ten eerste kunnen jullie als fatsoenlijke mensen terug bellen naar jullie klanten. ten tweede jullie zijn zeer slecht of onbreekbaar. ik heb een bericht achtergelaten op jullie voicemail maar geen respons na een aanschaf van een koffer van 520 euro. dus hoe zo zijn jullie klant gericht schande!!!!.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 jul 2024
Goedendag, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren en dat je je niet gehoord voelt. Dat is zeker niet de service die we willen bieden. We vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn en goed geholpen worden. We nemen je feedback zeer serieus en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie en respons kunnen verbeteren. We willen je graag helpen met de problemen die je hebt ondervonden na je aankoop van de koffer. Zou je ons je ordernummer kunnen mailen? klantenservice@travelbags.nl Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om dit naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals excuses voor de situatie en bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet Travelbags
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onjuiste/tegenstrijdige informatie op de website. Dus de juiste informatie op de website zetten. Kosten vergoeden die niet gemaakt zouden zijn als de juiste informatie op de website gestaan had.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 jul 2024
Beste Heleen, bedankt voor je review. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? We horen graag wat er precies mis is (gegaan), zodat we dit voor je kunnen oplossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde zending

We hebben één koffer besteld, maar hebben er twee gekregen en betaald! Ze zijn als aparte zending gestuurd en afgerekend. Dat mag niet gebeuren!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Beste Nelly, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Andere product slecht klanten service

De omschrijving van de bestelde product klopt niet. Geen XL Toiletbag!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 jul 2024
Beste Katerina, Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de omschrijving van de toilettas niet overeenkomt met wat je ontvangen hebt. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern onderzoeken om herhaling te voorkomen. Zou je ons kunnen mailen op [email klantenservice@travelbags.nl met je bestelgegevens? Dan kijken we graag samen naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle productomschrijvingen accuraat en duidelijk zijn, en jouw input helpt ons hierbij. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bah!

3 x keer over dezelfde verkeerde tas ontvangen ! Heel erg slecht…
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring, alhoewel het spijtig is om te horen dat deze niet positief is geweest. Het is absoluut niet de bedoeling dat je meerdere keren de verkeerde tas ontvangt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen dit graag voor je rechtzetten. Zou je ons kunnen voorzien van je bestelnummer of contactgegevens middels klantenservice@travelbags.nl zodat we dit specifieke probleem kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden? Vriendelijke groet Travelbags
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas al stuk na 1 weekend in gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 dagen geleden
Beste Peter, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je tas nu al stuk is. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We helpen je graag om dit op te lossen. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl . Onze collega's gaan je dan verder helpen zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Goedemorgen, Dank voor je review. We horen graag wat er aan de hand is. Je kan altijd mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags.
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb meer dan een week moeten wachten terwijl ik een tijd heb aangegeven wanneer ik de koffer wilde ontvangen. Iedere keer werd de bezorging een dag uitgesteld. Uiteindelijk heb ik een koffer in een fysieke winkel moeten kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
25 jun 2024
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de bezorging van je koffer vertraging heeft opgelopen en niet op tijd is aangekomen. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest, vooral omdat je uiteindelijk genoodzaakt was een koffer in een fysieke winkel te kopen. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Vriendelijke groet Travelbags
14 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is überhaupt niet aangekomen, ik heb van Travelbags niets vernomen en ben inmiddels al op de bestemming waarvoor ik de tas besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 jun 2024
Beste Lars, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet zoals je het van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. We hebben het voor je nagekeken. Helaas heeft DHL het na twee afleverpogingen terug gestuurd naar ons. Zodra het bij ons binnen is gekomen gaan we het verwerken en het aankoop aan je terugbetalen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een terug stuur adres aangevraagd op 3 juni, MET TEGOEDBON. Nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste Mai, Bedankt voor je review. Je kunt je retour volledig online aanvragen en afhandelen. Ik heb dit voor je geregeld. Als het goed is heb je hierover een e-mail ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging van de bag is al 8 keer uitgesteld en aangepast.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
26 jun 2024
Beste Seb, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen! Zou je even contact met onze klantenservice willen opnemen, zodat we het voor je kunnen oplossen. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Travelbags
18 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 jun 2024
Beste Harriet, Bedankt voor je review. Wij zijn erg benieuwd waarom je niet tevreden bent over onze service. Zou je ons een e-mail willen sturen met hierin je motivatie voor de negatieve beoordeling? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
3 jun 2024
Goedemiddag, Dank voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Indien er een probleem is helpen we je uiteraard graag. Zou je ons een berichtje willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De door mij, op 1 mei, bestelde reistas van Reisenthel grijs maat L, is nooit aangekomen, maar wel door mij betaald. Contact gehad met DHL; artikel zou retour gestuurd zijn, maar Travelbags heeft niets ontvangen Contact gehad met Travelbags (2/3 keer mail en telefonisch ), het zou in orde gemaakt worden, niets meer gehoord. Het artikel hoef ik niet meer, dat heb ik inmiddels van Bol com wel ontvangen Graag het door mij betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening Helga van Sint Annaland
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
21 mei 2024
Beste Helga, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling nooit bij je in aangekomen. We gaan dit uiteraard verder voor je uitzoeken. Onze klantenservice stuurt je hiervoor een mail. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hallo travelbags ik had iets anders besteld dan wat ik had gekregen en het gaat zeer moeilijk met het terug sturen ik had iemand anders moeten vragen want ik moest dat eerst weer terug sturen nou dat is gisteren gebeurd nu ben ik benieuwd wanneer ik bestelling krijg wat ik besteld heb 😕
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
21 mei 2024
Beste Johanna, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. We gaan het verder voor je oppakken. Met vriendelijke groet, Travelbags
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zodra ik maar het lef heb om iets via het internet te bestellen wordt ik direct daarna plat gespamd met de vraag of ik wil beoordelen. Ik heb daar geen zin in en ik kan me voorstellen dat er met mij een heleboel mensen zijn die daar ook doodziek van worden. Als ik jullie wil beoordelen doe ik dat uit mezelf en niet omdat het mij min of meer opgedrongen wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 mei 2024
Beste Ruud, Dank voor je bericht. Wat vervelend dat het aanvoelt alsof het je opgedrongen wordt om een review te plaatsen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Had een rugzak besteld, ontvang ik een kinderrugzak. Stond nergens aangegeven. Ergste vind ik nog dat ik retourkosten moet betalen en een verzekeringspremie voor veilig verzenden. Belachelijk, bestel echt never meer bij travelbags
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
30 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over je aankoop en de daaropvolgende retourprocedure. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in onze productomschrijvingen, zo ook in deze in waarin duidelijk staat dat het een kinderrugtas is, maar misschien is dat aan je aandacht ontsnapt. we begrijpen dat het kan gebeuren. Wat betreft de retourkosten en de verzekeringspremie voor veilig verzenden, dit zijn helaas kosten die we niet kunnen vermijden om ervoor te zorgen dat de geretourneerde producten veilig en in goede staat bij ons terugkomen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en we zullen je feedback zeker meenemen in onze overwegingen om onze diensten te verbeteren. Vriendelijke groet Travelbags
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd op beloofde dag en duurder dan elders
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 mei 2024
Beste Wil, Dank voor je review. Wat vervelend dat je pakket niet op de juiste dag is bezorgd! Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is al een aantal dagen zoek
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste Carmen, Bedankt voor het schrijven van je review. Mocht je bestelling niet aan zijn gekomen, wil je dan contact met ons op nemen. Wij kunnen dan samen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags