Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
24 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Al in 2011 mijn eerste grote mensen koffer van Samsonite gekocht bij Travelbags (in de tussentijd ook een set voor mijn ouders besteld). Meer dan 10 jaar (en tientallen reizen) verder werd het tijd om deze onverwoestbare
Samsonite te vervangen. Na contact met de klantenservice is de keuze gevallen op de Samsonite Essens Spinner ik heb meteen twee koffers besteld. Levering snel via DHL, en communicatie met de mensen van Travelbags was zeer adequaat. Met meer dan 10 jaar ervaring v.w.b. het leveren van kwaliteitsproducten en de opvallend prettige communicatie kan ik dit bedrijf zonder meer aanbevelen. Tot over tien jaar voor de volgende set!
Op de website stond een paraplu die fikse windstoten aan zou kunnen. Eenmaal thuis maak ik hem rustig open en - alsof de plastic verbinding tussen stang en scherm van drop is - hij breekt af. Geen kracht, geen rare beweging, eerder rustig. Verbaasde me dat iets zo snel kon breken.
Op de eerste e-mail die ik heb gestuurd over de verzending die als "geleverd" stond terwijl er niemand aangebeld had werd snel gereageerd. (Hij bleek in de brievenbus te zitten, waar ik hem niet verwachtte: mijn prut paraplu van 5 euro heeft meer body dan dit ding).
Op de tweede e-mail met foto's van de gebroken plu die ik heb verstuurd heb ik niets gehoord. Misschien hebben ze hem gemist, zal hem nog eens sturen. Maar dat ding was dus echt bizar slecht gemaakt.
Ik heb in 1 bestelling 2 stuks van dezelfde koffer besteld en toen ik die vandaag bij een DHL-servicepunt kwam ophalen bleek er maar eentje te zijn, omdat Travelbags de tweede koffer blijkbaar een dag later separaat verzond. Geen idee waarom je dat zo zou doen, maar als je het al doet is het wel fijn om dat ook even te communiceren aan de klant zodat die niet voor niks komt.
Antwoord van Travelbags.nl
11 sep. 2023
Beste Matthijs,
Bedankt voor je review,
Wat vervelend dat je op dit moment nog maar een van de twee koffers in ontvangst hebt kunnen nemen. Beide koffers zijn door ons tegelijktijdig overgedragen voor de verzending met DHL. Soms gebeurt het helaas dat deze niet op het zelfde moment bij de klant worden bezorgd. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand.
We zien dat de tweede koffer momenteel onderweg is. We hopen dat deze spoedig bezorgd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dan lossen ze het graag voor je op.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
ik heb een avond bestelling aangevraagd, DHL handelt in opdracht van Travelbags. Vervolgens stuur Travelbags de bestelling overdag op. Kwestie van niet goed lezen. Hierdoor liep alles in de soep. Het was niet mogelijk op diezelfde dag naar de avond te verplaatsen. Heel storend en nog storender dat Travelbags dit toewijst aan DHL maar dat is niet terecht.
Antwoord van Travelbags.nl
7 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet geleverd is binnen het gewenste tijdsbestek. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
30 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Gebruiksaanwijzing
T is schandalig dat je als je foutje maakt met je slot van hagel nieuwe koffer je per app doodleuk verwezen wordt naar de twee winkels die er zijn in Zwolle en Deventer. Das niet te doen als gehandicapte.. doe goede gebruiksaanwijzing erbij en meld t van te voren dat t mis kan gaan…
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Rebecca,
Bedankt voor je review. Ik heb de communicatie voor je bekeken en zie dat er inderdaad is verwezen naar een winkel aangezien je hier en vraag over stelde. Daarnaast is er een filmpje gedeeld hoe je het slot in kunt stellen. De gebruiksaanwijzing kun je vinden in 1 van de vakken van de koffer. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenserrvice Travelbags
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb gebeld dat mijn bestelling niet is bezorgd 2x aan geboden op tijdstip was ik gewoon thuis. en mijn geld zou worden teruggestort maar niet ontvangen. Mijn dochter wilde graag deze tas maar wil eerst mijn geld terug voor ik het nog een x ga proberen.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Patricia,
Excuses voor het ongemak.
Ik zie hier dat de zending bij je afgeleverd is.
Mocht dit niet het geval zijn, zouden we graag een onderzoek voor je willen starten, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl?
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De koffer was al gebruikt, rits was stuk en koffer niet ingepakt zoals bij nieuwe koffer hoort. Er zat ook geen retourformulier ingesloten.
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een tas besteld, die werd niet geleverd. Krijg mn geld wel terug, maar heb dus inmiddels een week en veel gedoe later, geen tas
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Rieneke,
We vinden het erg vervelend dat jij de bestelde tas niet ontvangen hebt.
Door omstandigheden bij DHL is de zending geretourneerd naar ons.
Omdat de zending retour komt naar ons zullen we je het aankoopbedrag uiteraard terugbetalen.
Mocht je het product nog wel graag willen hebben, raden we je aan het product opnieuw te bestellen via onze website.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer gebruik van Schiphol via Rome naar Palermo was een naad uitgescheiden.
Beoordeling melden
8 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelde rugzak nog steed niet ontvangen en krijg geen updates
Antwoord van Travelbags.nl
11 sep. 2023
Beste Susan, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen! Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen of per mail, zodat wij kunnen nagaan wat er mis gaat? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
4 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retour zending verwerken traag
Retour zending verwerken duurt meer dan een week bij Travelbags.
Antwoord van Travelbags.nl
4 sep. 2023
Beste,
Jouw retourzending is bij ons ontvangen op 31 augustus, en zal binnen 7 werkdagen verwerkt worden.
Doorgaans wordt dit binnen 3 werkdagen geregeld, echter i.v.m. drukte kan dit langer duren dan je van ons gewend bent.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze bezorgservice
Beoordeling melden
5 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Verrassend slechte kwaliteit product
Op de website stond een paraplu die fikse windstoten aan zou kunnen. Eenmaal thuis maak ik hem rustig open en - alsof de plastic verbinding tussen stang en scherm van drop is - hij breekt af. Geen kracht, geen rare beweging, eerder rustig. Verbaasde me dat iets zo snel kon breken.
Op de eerste e-mail die ik heb gestuurd over de verzending die als "geleverd" stond terwijl er niemand aangebeld had werd snel gereageerd. (Hij bleek in de brievenbus te zitten, waar ik hem niet verwachtte: mijn prut paraplu van 5 euro heeft meer body dan dit ding).
Op de tweede e-mail met foto's van de gebroken plu die ik heb verstuurd heb ik niets gehoord. Misschien hebben ze hem gemist, zal hem nog eens sturen. Maar dat ding was dus echt bizar slecht gemaakt.
Antwoord van Travelbags.nl
7 aug. 2023
Beste Linda,
Dank voor je bericht.
Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd!
We zien inderdaad dat er twee mails zijn binnen gekomen.
Op beide mails heb je een reactie ontvangen. Zou je dit willen controleren.
Indien je niks hebt ontvangen mag je mailen naar garantie@travelbags.nl.
Uiteraard lossen we het dan graag voor je op!
Met vriendelijke groet,
Team Travelbags.
Beoordeling melden
15 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
2 artikelen besteld: het 1e artikel was een geheel ander type tas, tevens in een andere kleur dan besteld, het enige dat overeenkwam was het merk....
Het andere artikel was ook in een andere kleur/uitvoering geleverd.
Op de website stond dat beide artikelen in voorraad waren, als dat dan in het magazijn niet het geval is levert men gewoon iets anders.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Karien,
Excuses voor het ongemak.
We zouden graag foto's ontvangen van de geleverde producten zodat wij dit zo goed mogelijk met jou op kunnen lossen.
Zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
7 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een verkeerde zending gekregen ,terwijl op de doos stond dat de betreffende koffer er in zat, maar wat bleek het was een back Pack. Deze nu terug gestuurd en dan krijg je een bericht dat de betreffende koffer niet voorradig is.
Antwoord van Travelbags.nl
8 aug. 2023
Goedendag, Bedankt voor je review.
Wij hebben je een mail gestuurd.
Vriendelijke groet Team Travelbags
Beoordeling melden
22 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Goeie koffer, slechte bezorging
Heel goeie koffer met korting maar twee keer ging het mis met bezorging van DHL. Misschien tijd voor en ander transport bedrijf. De klantenservice was behulpzaam.
Antwoord van Travelbags.nl
23 aug. 2023
Goedemorgen Zoar,
Wat vervelend om te horen dat je ervaring met DHL niet positief is.
We begrijpen dat het frustrerend is als het bezorgproces niet soepel verloopt.
Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit zeker meenemen en doorgeven aan DHL.
Beoordeling melden
8 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
het product is veel duurder dan in de winkel, informatie op de site is niet volledig. Bij een stuurtas hoort een stuurbevestiging vind ik
Antwoord van Travelbags.nl
8 aug. 2023
Beste Thea,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de bestelling.
De Mounting Set is niet inbegrepen.
In het verleden werden alle ORTLIEB stuurtassen geleverd met een standaard adapter, maar door verschillende fietsmodellen past deze niet meer altijd.
Daarom wordt de standaard adapter niet meer meegeleverd, deze zijn apart te bestellen en zo kun je degene kiezen die het beste bij jouw fiets past.
Dit staat ook duidelijk bij het product beschreven.
Het kan inderdaad kloppen dat de prijs in de winkel anders kan zijn dan online. Dit staat los van elkaar.
Als je niet tevreden bent met het product, mag je dit uiteraard retour sturen naar ons. (middels het voldoet aan onze retourvoorwaarden)
Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
15 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Foutieve levering
Tas besteld als cadeau voor iemand anders. Na vertraagde levering bleek het bij uitpakken niet de tas te zijn die was besteld. Contact opgenomen met de klantenservice: nadat ik de tas retour had gezonden zou de juiste tas mijn kant op komen. De dag erna wilde ik de dag retour sturen, maar kwam ik er via de site achter dat de juiste tas niet meer op de site stond. Wederom gebeld en bleek dat de tas uit voorraad was en ook niet gauw terug zou komen. Erg slechte communicatie en geen enkele compensatie.
Antwoord van Travelbags.nl
17 jul. 2023
Beste Maureen,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat we de beloofde afspraak niet na konden komen om het juiste artikel nogmaals op te sturen. We zien dat je weer contact met ons hebt gehad. Het is inmiddels op een andere manier opgelost. Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet ,Travelbags.
Beoordeling melden
11 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
DHL hasn't delivered my order two times in a row. The first time they marked it as refused and the package returned back to you. The second time they marked it as delivered but I haven't received it
Antwoord van Travelbags.nl
13 jul. 2023
Dear Tamara,
Thanks for your review,
How annoying that you didn't receive your order. We are happy to help you resolve it. You may email us at klantenservice@travelbags.nl. We will then resolve it for you as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
Best regards, Travelbags
Beoordeling melden
27 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik kon geen bestel knop vinden. Ik moest de tas eerst bij favorieten zetten om hem te kunnen bestellen. Ik zou echt een grote bestel knop bij een tas plaatsen.
Antwoord van Travelbags.nl
28 jun. 2023
Beste Dick, bedankt voor je review. Bij elk artikel op onze website staat een grote groene botton 'in mijn winkelwagen', Wellicht heb je deze over het hoofd gezien? Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
15 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Trage verzending, wel vragen om beoordeling?
Raar dat jullie beoordeling zenden terwijl tas nog niet eens binnen is. Duurt erg lang.
Beoordeling melden
18 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
na 2 weken nog mijn tas niet binnen
Antwoord van Travelbags.nl
19 jul. 2023
hallo Adam,
wat vervelend dat je pakket nog niet is ontvangen. We lossen het graag voor je op en zijn dan ook een onderzoek bij DHL gestart. We verwachten dan ook vandaag of morgen uitsluitsel hierover. Zodra we een update hebben ontvangen hoor je het van ons.
Excuses voor het ongemak,
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.