Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
24 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Al in 2011 mijn eerste grote mensen koffer van Samsonite gekocht bij Travelbags (in de tussentijd ook een set voor mijn ouders besteld). Meer dan 10 jaar (en tientallen reizen) verder werd het tijd om deze onverwoestbare
Samsonite te vervangen. Na contact met de klantenservice is de keuze gevallen op de Samsonite Essens Spinner ik heb meteen twee koffers besteld. Levering snel via DHL, en communicatie met de mensen van Travelbags was zeer adequaat. Met meer dan 10 jaar ervaring v.w.b. het leveren van kwaliteitsproducten en de opvallend prettige communicatie kan ik dit bedrijf zonder meer aanbevelen. Tot over tien jaar voor de volgende set!
Op de website stond een paraplu die fikse windstoten aan zou kunnen. Eenmaal thuis maak ik hem rustig open en - alsof de plastic verbinding tussen stang en scherm van drop is - hij breekt af. Geen kracht, geen rare beweging, eerder rustig. Verbaasde me dat iets zo snel kon breken.
Op de eerste e-mail die ik heb gestuurd over de verzending die als "geleverd" stond terwijl er niemand aangebeld had werd snel gereageerd. (Hij bleek in de brievenbus te zitten, waar ik hem niet verwachtte: mijn prut paraplu van 5 euro heeft meer body dan dit ding).
Op de tweede e-mail met foto's van de gebroken plu die ik heb verstuurd heb ik niets gehoord. Misschien hebben ze hem gemist, zal hem nog eens sturen. Maar dat ding was dus echt bizar slecht gemaakt.
Pakket niet geleverd op mijn adres. Heb ze dan geemailed over mijn probleem en ze zeiden dat ik binnen 2 of 3 dagen een berichtje krijg, maar het is al 5 dagen later en nog steeds niets gehoord
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Beste Jimmy, bedankt voor je review. Wij hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen van DHL en je per e-mail op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas niet geleverd volgens verwachting
De koffer is uiteindelijk geleverd maar niet de volgende dag zoals beloofd op de website. Over de vertraging is ook geen bericht gestuurd.
Antwoord van Travelbags.nl
31 aug. 2023
Beste Jeroen,
We begrijpen dat de situatie erg vervelend voor je is.
We kunnen helaas geen 100% garantie geven, maar de meeste van onze pakketten komen de volgende dag aan bij de klant.
We versturen een mail met daarin aangegeven dat er een vertraging is, wellicht is deze mail in de spam terecht gekomen?
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Retourneren is lastig.
Het retourneren van een artikel is niet duidelijk. Er staat dat je een retourlabel kunt downloaden maar dit is niet te vinden!
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Beste Céline, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet duidelijk is waar je een retourlabel kan downloaden. Dit kan via onze website, via de volgende link https://www.retourneren.nl/travelbags-retour
Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beschrijving van product verbeteren
Antwoord van Travelbags.nl
6 dagen geleden
Beste Marguerite,
Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
21 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij het bestellen stond er volgende dag in huis, maar DHL stelde steeds de bezorging uit. DHL zei dat de verzender (Travelbags) verantwoordelijk is (al ben ik het hier niet mee eens). Verder is het product mooi en heb ik verder nergens op aan te merken.
Beoordeling melden
2 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Tasje zelf is leuk en handig met alle vakjes. De riem is echter veel te groot om rond je middel te dragen. Zelfs voor een maat 36/38
Antwoord van Travelbags.nl
4 jul. 2023
Goedemiddag Carlie,
Dank voor je review!
Wat jammer dat het item niet helemaal naar wens is.
Met vriendelijke groet,
Team Travelbags.
Beoordeling melden
15 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
bestelling ergens afgeleverd kon zelf gaan zoeken dus niet best ook slechte feedback van klantenservice dus laat maar
Beoordeling melden
8 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De levering is al meerdere dagen te laat.
Beoordeling melden
27 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Onze bag bleek kapot in het cijferslot. Er kwam wel snel een melding dat we de bag konden terug sturen, maar de aangekondigde gegevens waaronder een QR code om terug te sturen bleven uit. Op diverse herhaalmails van ons werd niet gereageerd. A.s. dinsdag maar weer proberen. Vandaar niet zo tevreden en geen aanbeveling voor uw firma.
Antwoord van Travelbags.nl
30 mei 2023
Goedemiddag,
bedankt voor je review.
Wat vervelend dat het niet goed lijkt te gaan!
Is het inmiddels opgelost?
Met vriendelijke groet, team Travelbags.
Beoordeling melden
6 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
De portemonnee gaat erg zwaar open en
dicht! Is gauw erg vol waardoor hij bijna niet meer dicht gaat!
Ik had jammer genoeg de verpakking al weggegooid, anders had ik de portemonnee
weer teruggestuurd!
Mevrouw Slagter.
Antwoord van Travelbags.nl
7 jun. 2023
Beste Mevrouw Slagter,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt.
We lossen het graag voor u op.
U mag een mail sturen naar onze klantenservice (klantneservice@travelbags.nl). Dan pakken ze het voor u.
Met vriendelijke groet, Team Travelbags
Beoordeling melden
29 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Verkeerd artikel geleverd gekregen
Helaas een verkeerd artikel geleverd gekregen en klantenservice telefonisch niet bereikbaar.
Kosten moeten maken voor retour sturen.
Wel snelle levering en duidelijke website.
Antwoord van Travelbags.nl
30 mei 2023
Goedemiddag,
bedankt voor je review.
Wat vervelend dat dit is gebeurd.
Wij waren gisteren vanwege Pinksteren gesloten.
Ons excuus voor het ongemak. Zou je ons een mail willen sturen naar
klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op.
Met vriendelijke groet, team Travelbags.
Beoordeling melden
25 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen en ik kan het adres niet veranderen
Antwoord van Travelbags.nl
26 jun. 2023
Hallo Danielle,
Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je ons je ordernummer willen mailen ( klantenservice@travelbags.nl) zodat we het voor je na kunnen kijken.
Vriendelijke groet,
Team Travelbags
Beoordeling melden
3 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Tas nooit aangekomen
De tas werd twee dagen vertraagd in levering en vervolgens verscheen opeens geen data meer op de DHL tracking pagina. Paar dagen heb ik gebeld en zeiden ze opeens dat de levering was teruggestuurd omdat deze beschadigd was geraakt. Echter krijg ik hier geen informatie over via de mail of de app. Dan heb ik nog een keer gebeld en hebben ze aangeboden mijn geld terug te geven aangezien het zo nog een week kon duren voordat ik de tas zou krijgen, mits hij niet beschadigd was. Het was een verjaardagscadeau voor een verjaardag die inmiddels al voorbij was dus heb ik mijn geld maar teruggevraagd. Denk dat het hier vooral bij DHL mis ging maar de communicatie vanuit Travelbags was matig. Pas wanneer ik zelf belde kreeg ik informatie.
Antwoord van Travelbags.nl
3 apr. 2023
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nooit hebt ontvangen.
Wij zullen je beoordeling als feedback meenemen voor in de toekomt.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Beoordeling melden
30 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzending was niet de volgende dag maar 3 dagen later.
Na te hebben gebeld werd er gezegd dat dit aan DHL ligt… ik betaal voor verzending dus ik vind dat de verzender hier zijn afspraken moet nakomen.
Antwoord van Travelbags.nl
31 jan. 2023
Goedemiddag,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je pakket te laat is bezorgd.
Ons excuus voor het ongemak.
Angie – Klantenservice
Beoordeling melden
24 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Late levering
Koffer besteld en bijna een week later ontvangen terwijl er volgende werkdag levering op website staat vermeld. Koffer dus te laat ontvangen om deze mee te kunnen nemen op vakantie.
Beoordeling melden
15 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Slechte bezorging. Pakket wordt niet aangeboden door Post.nl maar sturen mail dat bezorging niet is gelukt. Ik was gewoon thuis!! Moet het nu zelf ophalen en niet blij mee.
Antwoord van Travelbags.nl
23 nov. 2022
Beste Nelleke,
Dank voor je review. Wat vervelend dat je pakket niet zo is afgeleverd zoals het wel had gemoeten! Hopelijk ben je alsnog tevreden met je aankoop!
Angie - Klantenservice
Beoordeling melden
13 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat adresgegevens goed worden doorgegeven aan DHL.
En even een excuus als levering mis gaat is ook netjes.
Antwoord van Travelbags.nl
17 apr. 2023
Goedemorgen,
Bedankt voor je review.
Bedankt voor de tip. We gaan het meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet, Travelbags.
Beoordeling melden
19 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Het sleuteltje ontbreekt en heb ik tot op de dag altijd nog niet ontvangen.
Antwoord van Travelbags.nl
21 feb. 2023
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
We hebben inmiddels contact gehad via de mail.
Uiteraard gaan we dit voor je oplossen.
Met vriendelijke groet,
team Travelbags
Beoordeling melden
19 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
De foto kwam niet overeen met het product.
Beoordeling melden
13 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 6 dagen nog niet geleverd.
Antwoord van Travelbags.nl
15 feb. 2023
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen! We hebben je per e-mail een DHL update gestuurd over de verwachte bezorging van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Travelbags
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.