Travelbags Nederland

4.191 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.958 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

3 jan 2024
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

27 mei 2024

Twee keer verkeerde artikel geleverd

Heb een rode tas besteld t.w.v. € 159.- maar kreeg een bruine. Deze retour gestuurd met eigen bijdrage van € 4.95. Rode tas opnieuw besteld en wederom een bruine gekregen. Klantenservice gebeld, kreeg te horen dat de rode tas niet eens voorradig was. Op de site stond deze als voorradig. Tweede tas ook weer retour gestuurd met de mededeling van de klantenservice dat de verzendkosten vergoed worden. Retour melding werd aangemaakt door hen maar daar heb ik niets meer van gezien zo ook niet van de onnodig gemaakte retourkosten. Daarnaast ook nog een koffer besteld, zeer snelle en correcte levering.
28 mei 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons hierover willen mailen met je ordernummer? Klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Ik had er een koffer gekocht en zag daarna dezelfde koffer 25 euro goedkoper bij een andere winkel maar de bestelling kon niet geannuleerd worden.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Jh Ridder, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een product elders goedkoper te zien nadat je een aankoop hebt gedaan. Helaas kunnen bestellingen die al in het verzendproces zijn niet meer geannuleerd worden. We streven er altijd naar om competitieve prijzen aan te bieden, samen met onze service en garantie die je van ons gewend bent. Mocht je verder nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.
8 mei 2024
The bag was not usable as rucksack as the bands always popped open if something was in the bag and that’s ridiculous if it’s supposed to be a traveling bag.
29 apr 2024

Perfecte leveringen

Goede communicatie. Snelle, correcte levering en alles steeds netjes verpakt. Geen verbeterpunten te melden.
30 apr 2024
Beste Marlie, Dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Travelbags.
23 apr 2024
Tas klopt niet helemaal volgens de foto’s
24 apr 2024
Beste Carola, Wat vervelend dat de tas en de foto's niet kloppen. Zou je ons een mail willen sturen met foto's dan kijken we het voor je na: klantenservice@travelbags.nl Vriendelijke groet, Travelbags.
19 mrt 2024
Te duur, bij de meeste webshops minstens 20 goedkoper Reden dat ik de tas gekocht heb uiteraard om hem te gebruiken als rugzak Waarom ik hem aan een vlaggenmast heb gehangen: om hem als “geslaagd” cadeau “zonder vlag en wimpel” omdat hij veel te duur was. te publiceren aan de gever Ik kan hem moeilijk op mijn rug fotograferen. Kan helaas niet lachen om de cynistische ondertoon van jullie reactie
24 mrt 2024
Verkeerde koffer geleverd gekregen en vervolgens slechte service gekregen om het op te lossen, eigenlijk geen service. Ik moest de verkeerde koffer retour sturen en hopen dat ik de juiste koffer weer opnieuw kon bestellen (en eerst weer betalen). Volgens Travelbags was het "slechts" vervelend.
25 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Uiteraard moet dat netjes opgelost worden voor je! Graag horen we of het verkeerde item is geretourneerd. Dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
YA
Yme A.
Barendrecht
8 apr 2024

Leveringstijd

Niet zeggen dat je binnen 24 uur levert als je het niet waar kunt maken. Heb jullie een 4 april al een bericht gestuurd. Daarop hebben jullie nog steeds niet gereageerd en nu willen jullie kijken wat er mis is gegaan. Die begrijp ik niet??? Mail opgeslagen onder nr #758374640
11 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je reactie. We hebben je mail erbij gezocht. Daarop zien we dat we je mail op dezelfde dag ook beantwoord hebben. In deze mail hebben we ook aangegeven wat de reden van de late levering was. Helaas hebben we inderdaad onze belofte niet waar kunnen maken om je pakket de volgende werkdag te laten bezorgen. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mrt 2024

Betere foto’s en afhandeling retouren duurt lang

Betere foto’s. Kleur van de koffer week af. Ook de afhandeling van retouren duurt erg lang. Met als gevolg dat het artikel in een andere kleur niet meer in de aanbieding is..
28 mrt 2024
Beste Arno, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kleur van de koffer anders was dan verwacht en dat het retourproces langer duurde dan je had gehoopt. We streven ernaar om de productfoto's zo nauwkeurig mogelijk te maken en het retourproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Wat betreft de de afhandeling van je retourzending. Deze is op de dag van binnenkomst voor je verwerkt. Veel sneller is helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mrt 2024
Vraag mij dat over een maandje nog eens. Dan kan ik er wellicht iets zinnigs overzetten. Nu niet, na pas 2 dagen in mijn bezit.
28 mrt 2024
Beste Barry, Bedankt voor je eerlijke feedback. Het is volkomen begrijpelijk dat je na slechts twee dagen nog geen uitgebreide beoordeling kunt geven over je nieuwe koffer. We hopen dat de koffer je tot nu toe bevalt en we kijken uit naar je feedback over een maand. Geniet van je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Travelbags
3 apr 2024
Kwaliteit van artikel is slecht. Ik wil mijn geld terug. Geen cadeaukaart.
8 apr 2024
Beste Natalia, Dank voor je review. We zien dat je inmiddels het aankoopbedrag terug hebt ontvangen. Bij het retourneren kon hiervoor gekozen worden. Uiteraard hebben we dit voor je opgelost! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
20 feb 2024

Niet teruggebeld na probleem met artikel.

Het geleverde artikel voldeed helemaal. Maar ik kreeg de koffer met cijferslot niet open en jullie gebeld voor ondersteuning. Vanwege drukte zou ik teruggebeld worden. Maar dit hebben jullie niet gedaan. Ik heb daarna zelf de oplossing gevonden, maar jullie hebben niet gedaan wat beloofd was.
21 feb 2024
Beste Mia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem met je slot. Onze excuses dat we je hierover niet hebben terug gebeld. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 mrt 2024
Schouderband miste, alle verpakkingsmateriaal was al weg, kreeg 10% korting, want nalevering van de missende schouderband kon niet??…jammer
11 mrt 2024
Beste Tineke, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je item niet compleet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Dan gaan we het uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
NK
Nicole K.
Amsterdam
18 feb 2024
Maken het bijna onmogelijk om aankopen te retourneren. Ik adviseereen klantvriendelijker bedrijf!
8 mrt 2024
Beste Nicole, Bedankt voor je bericht. Mocht je vragen hebben over ons retourproces, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
19 feb 2024
Absoluut geen value for money. Product is zijn prijs echt niet waard.
20 feb 2024
Beste Tim, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl. We horen graag wat er precies aan de hand is zodat we het voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
23 okt 2023

Levering bij 2e bestelling wel geleverd

Levering wel verzonden, maar niet afgeleverd door DHL omdat het adres onbekend was. Pakket retour gegaan. Travelsbags geeft dan aan dat ze, voor een snelle afwikkeling, geld gaan terugstorten en ik een nieuwe bestelling moet plaatsen. Dat vind ik niet klantvriendelijk.
24 okt 2023
Beste Sander, We vinden het jammer dat je dit niet klantvriendelijk vindt. Omdat de bestelling geretourneerd is, kunnen wij dit proces helaas niet meer stoppen. Dit zorgt ervoor dat je je geld van ons terug krijgt. Dit is ook de reden waarom we je aanraden de bestelling opnieuw te plaatsten. We hopen dat je ons begrijpt, en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan 2024
Eenmaal werd mijn bestelling door DHL teruggestuurd naat Travelbags, geen jas maar bedrag vergoed gekregen. De 2e keer is nog gaande, 4 dagen geleden besteld maar nog niets geleverd. Schijnt aan DHL te liggen. De service en het kontakt met travelbags goed.
18 jan 2024
Beste Ati, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
21 jul 2023
Bij het bestellen stond er volgende dag in huis, maar DHL stelde steeds de bezorging uit. DHL zei dat de verzender (Travelbags) verantwoordelijk is (al ben ik het hier niet mee eens). Verder is het product mooi en heb ik verder nergens op aan te merken.
20 jan 2024
Jullie product is prima, maar DHL is een slechte bezorger, al veel slechte ervaringen mee. producten kwijt, niet afgeleverd etc. Nu voor retour moet ik naar een naastgelegen stad om mijn product te retourneren. Post NL veel beter.
22 jan 2024
Goedemorgen Karin, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je ervaring met DHL niet positief is! Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
13 sep 2023
Pakket niet geleverd op mijn adres. Heb ze dan geemailed over mijn probleem en ze zeiden dat ik binnen 2 of 3 dagen een berichtje krijg, maar het is al 5 dagen later en nog steeds niets gehoord
13 sep 2023
Beste Jimmy, bedankt voor je review. Wij hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen van DHL en je per e-mail op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Travelbags