Travelbags Nederland- Logo - Beoordelingen

Travelbags Nederland

4.136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.709 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

3 jan 2024
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

3 mei 2024
1 puntje ter verbetering: geen bericht dat de koffer was afgeleverd. Wel goed was dat ik bericht kreeg dat de koffer nog 2 dagen op het afhaalpunt zou blijven liggen. Of ik het op wilde halen. Gelukkig redde ik dat nog, maar het zou fijn zijn het eerder te weten.
3 mei 2024
Beste John, Dank voor je review. Wat vervelend dat je hiervan geen bericht hebt ontvangen zeg! We gaan dit uiteraard uitzoeken en meenemen als feedback. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
5 mei 2024
Bedrijf wel goed, maar wij vonden toilettas voor mijn zoon wel erg klein. Ben benieuwd hoe mijn zoon hem vindt? Wel erg duur. Maar misschien wist mijn zoon het. Zal het volgende week wel weten, hoop ik.
6 mei 2024
Beste Joke, Bedankt voor je review. Indien de toilettas niet naar wens is mag deze uiteraard retour gestuurd worden. We betalen je dan keurig het aankoopbedrag terug. Met vriendelijke groet, Travelbags
6 mei 2024
Mijn bestelling was onderweg, maar ging ineens retour Travelbags, telefoontje naar Travelbags, netjes te woordgestaan, nu afwachten of er een goede oplossing komt, vandaar 3 sterren
7 mei 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Jullie krijgen slechts 3 Sterren omdat de bestelde tas niet ingepakt was en we de bestelde labels missen

Product uitstekend, bezorging traag.

Product uitstekend, maar erg traag bezorgd met DHL.
30 apr 2024
Nog steeds niets ontvangen er is onderzoek gestart
1 mei 2024
Beste Marjan, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Er is zojuist een mail naar je gestuurd. We gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 apr 2024

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen…tas

Ik heb mijn ervaring met de ontvangen tas en twee foto’s gemaakt. Noch mijn ervaring nog de foto s zie ik verschijnen op deze mail. Positief was de snelle keurige levering.
9 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je review! Fijn om te horen dat de levering van je pakket goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
26 apr 2024

Helaas retour kosten

De versturing was snel, maar wel vervelend dat er retour kosten zijn mede gezien je ze anders niet kan bekijken
29 apr 2024
Hallo Tirza, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de kosten voor het retourneren van een bestelling een belangrijk aspect van je koopervaring kunnen zijn. Bij Travelbags streven we ernaar om dit proces zo eenvoudig en kosteneffectief mogelijk te maken. Vriendelijke groet Travelbags
20 apr 2024
Keurige koffer, Doet wel een beetje teer aan.
18 apr 2024

2 maal.koffer met deuk gehad

2 maal.koffer mey deuk gehad
18 apr 2024
Beste Kevin, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je twee keer een koffer met een deuk hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
7 apr 2024
8 apr 2024
Beste Jitse, Dank voor je review. Wat is er precies aan de hand? Wellicht kunnen we wat voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
1 mrt 2024
Koffer is prima verpakt en snel thuis geleverd. Echter heb ik wel één probleem met travelbags. Ik had namelijk nog wat VVV cadeaubonnen liggen, maar ik kon maar 1 bon gebruiken. Er is blijkbaar een max ingesteld voor €50,- aan cadeaubonnen. Dit kon ik nergens terug vinden en kwam alleen maar naar boven zodra ik de eerste cadeaubon had ingevuld. Dit bedrag krijg je ook niet meer terug als je besluit de bestelling te annuleren. Dit is toch wel het grootste minpunt bij travelbags. Bij andere (web)winkels heb ik dit nog nooit meegemaakt.
8 mrt 2024
Beste Michiel, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat er een maximum is van €50,- voor VVV cadeaukaarten. De reden hiervoor kun je vinden op de website van VVV https://www.vvvnederland.nl/nieuws/kan-ik-met-mijn-vvv-cadeaukaart-nog-maar-maximaal-e50-besteden/ Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
2 mrt 2024

Denk goed na over bezorg belofte.

Twee dingen kunnen beter. 1 Vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis. Was al voor 23.00 uur toch niet mogelijk. 2. Als ik dan een (laat in de avond) bezorgmoment aangeef, bezorg dan ook op dat moment en niet ergens overdag. Verder ben ik blij met de tas en de kleur bevalt goed.
8 mrt 2024
Beste Lisander, Bedankt voor je review. Wij bieden aan voor 22:59 besteld, morgen in huis. Ik zie dat je bestelling om iets over 23:00 bij ons is binnen gekomen. Dit betekent inderdaad dat je pakket een dag later wordt geleverd. Ik hoop dat je ondanks de dag vertraging blij bent met je bestelling. Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
9 mrt 2024
Het pakket is niet thuis bezorgd, zoals afgesproken. Ik kon het een paar dagen later ophalen bij een DHL-punt.
11 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet thuis hebt ontvangen. Ons excuus voor het ongemak. We nemen deze feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
15 mrt 2024
Je kunt zendingen naar een adres ook combineren, zodat je niet 2x thuis hoeft te blijven
18 mrt 2024
Goedemorgen Arthur, Dank voor je review. Graag horen we wat precies het probleem is zodat we dit wellicht kunnen oplossen voor je. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 mrt 2024

Service laat te wensen over

Wij hebben twee koffers besteld waarvan een duidelijk niet helemaal ongebruikt was.
1 apr 2024
Beste Claudia, Bedankt voor je review. De producten die wij versturen zijn allemaal nieuw, dan moet er ergens iets mis zijn gegaan. Onze excuses hiervoor. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
4 mrt 2024
1 apr 2024
Beste Christine, Hartelijk dank voor je review en fijn dat het product snel bij je is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
23 mrt 2024
25 mrt 2024
Beste Selma, Dank voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
9 mrt 2024