Travelbags Nederland

3.911 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

BW
De verzending door travelbags ging snel, maar ik zou echt een andere verzendpartner zoeken. DHL is echt een drama. Het verzoek was om te leveren tussen 17.30 en 21.00 uur en dan komen ze tussen 13.15 en 17.15. De volgende dag zouden ze terugkomen, maar zijn ze niet geweest. Vervolgens is het pakket weer teruggestuurd naar travelbags. Waardeloos!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Bart, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad met de bezorging van je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als de levering niet verloopt zoals gepland. We begrijpen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met DHL. We nemen dit serieus en gaan ernaar kijken wat er is gebeurd. We nemen contact op met DHL om te achterhalen wat er aan de hand was en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 jul 2023
De prijs via internet voor de tas was hoger dan de prijs in een winkel. Nu kan het zijn dat de winkel de tas tijdelijk in prijs heeft verlaagd. Jammer van de constatering. Verder prima service van bestelling tot aflevering. Vandaar onze beoordeling drie sterren in plaats van vijf. Dit vanwege de prijsteleurstelling.
14 aug 2023

De snelheid en de rugzak is prima, bezorging doet zijn eigen ding

De snelheid en de rugzak is prima. De bezorging had ik ingesteld op 17:30 tot 21:30. Die wordt dan uiteindelijk ingepland tussen 10:00 en 15:00. Als je dan toch een eigen tijd kiest als bezorgdienst, laat dat de klant niet de keuze invullen.
14 aug 2023
Beste Rob, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 jun 2023

Contact met klanten

Voorheen was er beter contact , bij vragen kreeg je over de e-mail of app snel reacties de afgelopen tijd dat minder ervaren . Dit maal levering problemen en niets van travelsbags vernomen , moest zelf contact opzoeken met dhl .
20 jun 2023
Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaren hebt. we gaan je review meenemen als feedback. Vriendelijke groet, Team Travelbags
16 sep 2023

Levering niet top

Boekentas is goeie kwaliteit, maar... Levertijd stond op het moment van bestellen op : "Voor 22u59 besteld is volgende werkdag in huis." Jammer dat dit niet het geval was, aangezien ik hem juist echt nodig had.
23 jul 2023

Levertijden kloppen niet

Bij het bestellen stond er dat de levering na 17:30 uur plaats zou vinden, dus heb ik het bij mij thuis laten bezorgen ipv op het werk. Vervolgens krijg ik een mail dat het wel overdag wordt geleverd...
24 sep 2023
Uiterst snelle levering. Doen wat ze beloven. Bestelde koffer had echter kleine beschadigingen, die je bij een nieuwe koffer niet verwacht. Geretourneerde koffer ? Nieuwe besteld en deze puik in orde.
25 sep 2023
Beste Lex, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een beschadigde koffer hebt ontvangen. We lossen dit uiteraard graag netjes op voor onze klanten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
12 aug 2023
Ik.kreeg vrij laat mail terwijl het pakket er al lag. de ene dag een mail dat het pskket kon worden opgehaald en de andere dag dat het weer terug zou worden gestuurd binnen 2 dagen
12 aug 2023
Ik heb een Kipling koffertje gekocht,zat geen aapje aan. Dit gevraagd aan de klantenservice maar zou er niet bij horen. Zelfde produkt bij bol.com heeft het wel met aapje. Heel jammer.
19 apr 2023

BEZORGING

MIJN ERVARING MET TRAVELBAGS IS GOED, ALLEEN DE BEZORGING VIA DHL, WAS NIET JUIST, ER WAS EEN DATUM EN TIJD AFGESPROKEN, WERD ZONDER NADER ORDER NIET AAN VOLDAAN, ERG JAMMER
20 apr 2023
Beste Alie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over Travelbags. Vriendelijke groet Team Travelbags
12 nov 2023
Product is goed maar levering kan beter. Als je de mogelijkheid biedt om je pakket in de avond te laten bezorgen en vervolgens ‘s middags het pakket al geleverd krijgt.
3 sep 2023

Beveiligingsclip

Er zat een beveiligingsclip nog aan de tas, die heb ik zelf ergens in een winkel moeten laten verwijderen. Tas zou binnen 24 uur worden geleverd, werd een dag later.

Hele snelle levering

De levering was zo ontzettend snel dat ik mijn tas niet savonds netjes in ontvangst kon nemen maar deze smiddags al in de regen over de schutting was gegooid.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Marloes, Dat is zeker niet hoe we willen dat onze pakketten worden afgeleverd. Onze excuses voor deze onhandige bezorging. Het is natuurlijk de bedoeling dat je bestelling netjes bij je wordt afgeleverd en niet in de regen over de schutting wordt gegooid. Met jouw ordernummer 1915078 kunnen we een onderzoek starten bij DHL om te achterhalen wat er precies is gebeurd. We nemen dit zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. bestelling. Als er schade is door de manier van leveren, zullen we dit natuurlijk voor je oplossen. Stuur ons dan een mail op klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
15 nov 2023
Levering was goed. Heb aangegeven als nog voor een personalisatie aan te vragen, en daar ben ik helaas niet verder meegekomen, daar ben ik ontevreden over.
16 nov 2023
Beste Jaap, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met de personalisatie. We raden je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice zodat het probleem voor je opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 mei 2023
Gekozen voor levering in avond, maar werd om 12u bij buren afgeleverd. En bij andere buren als DHL had doorgegeven, dus het was een beetje zoeken
16 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags
Had aangegeven dat het pakje in de avond diende te worden bezorgd (was een optie bij bezorgen), maar het kwam op een totaal ander tijdstip.
7 nov 2023
Beste Marga, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat uw pakket niet op het afgesproken tijdstip is bezorgd. We hebben onderzoek gedaan naar uw bestelling en kunnen bevestigen dat u de voorkeur hebt gegeven aan avondbezorging. Het spijt ons zeer dat de bezorger uw pakket op een ander tijdstip heeft afgeleverd. We hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om te achterhalen wat er is gebeurd. We zullen u zo snel mogelijk op de hoogte houden van de uitkomst van ons onderzoek. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen er alles aan doen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Met vriendelijke groet, Travelbags
9 sep 2023
Levering is perfect, alleen wanneer je wat retour stuurt , duurt dit best wel lang, voor de rest is het vrij overzichtelijk in de app
27 aug 2023
We hadden de optie thuis bezorgen aangevinkt en het adres opgegeven. Maar ineens moesten we het ophalen van een dhl punt.
31 aug 2023
Beste Annemiek, Wat vervelend dat de zending niet bij je thuis is afgeleverd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je feedback doorgeven aan DHL in de hoop dat ze hier lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 sep 2023
Verpakking en communicatie kunnen beter! Ook aandacht voor accessoires van een product zijn waardevo, maar ontbreken
2 okt 2023
Beste Winfried, Bedankt voor je feedback, We nemen het mee! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag! vriendelijke groet, Travelbags
De vervoerder had het pakket op een verkeerd adres afgeleverd. Daar kunnen jullie niet veel aan doen uiteraard.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Monique, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat DHL je bestelling niet op het juiste adres heeft bezorgd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We gaan deze klacht doorgeven aan DHL om zo de dienstverlening voor de toekomst te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags