Travelbags Nederland

3.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug. 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt. 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

3 jan. 2024
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

17 jun. 2023

Contact met klanten

Voorheen was er beter contact , bij vragen kreeg je over de e-mail of app snel reacties de afgelopen tijd dat minder ervaren . Dit maal levering problemen en niets van travelsbags vernomen , moest zelf contact opzoeken met dhl .
20 jun. 2023
Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaren hebt. we gaan je review meenemen als feedback. Vriendelijke groet, Team Travelbags
16 sep. 2023

Levering niet top

Boekentas is goeie kwaliteit, maar... Levertijd stond op het moment van bestellen op : "Voor 22u59 besteld is volgende werkdag in huis." Jammer dat dit niet het geval was, aangezien ik hem juist echt nodig had.
23 jul. 2023

Levertijden kloppen niet

Bij het bestellen stond er dat de levering na 17:30 uur plaats zou vinden, dus heb ik het bij mij thuis laten bezorgen ipv op het werk. Vervolgens krijg ik een mail dat het wel overdag wordt geleverd...
24 sep. 2023
Uiterst snelle levering. Doen wat ze beloven. Bestelde koffer had echter kleine beschadigingen, die je bij een nieuwe koffer niet verwacht. Geretourneerde koffer ? Nieuwe besteld en deze puik in orde.
25 sep. 2023
Beste Lex, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een beschadigde koffer hebt ontvangen. We lossen dit uiteraard graag netjes op voor onze klanten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
12 aug. 2023
Ik.kreeg vrij laat mail terwijl het pakket er al lag. de ene dag een mail dat het pskket kon worden opgehaald en de andere dag dat het weer terug zou worden gestuurd binnen 2 dagen
12 aug. 2023
Ik heb een Kipling koffertje gekocht,zat geen aapje aan. Dit gevraagd aan de klantenservice maar zou er niet bij horen. Zelfde produkt bij bol.com heeft het wel met aapje. Heel jammer.
19 apr. 2023

BEZORGING

MIJN ERVARING MET TRAVELBAGS IS GOED, ALLEEN DE BEZORGING VIA DHL, WAS NIET JUIST, ER WAS EEN DATUM EN TIJD AFGESPROKEN, WERD ZONDER NADER ORDER NIET AAN VOLDAAN, ERG JAMMER
20 apr. 2023
Beste Alie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over Travelbags. Vriendelijke groet Team Travelbags
3 sep. 2023

Beveiligingsclip

Er zat een beveiligingsclip nog aan de tas, die heb ik zelf ergens in een winkel moeten laten verwijderen. Tas zou binnen 24 uur worden geleverd, werd een dag later.
22 mrt. 2023

Zakelijk account - maar geen zakelijke levertijden

Er wordt een zakelijk account aangeboden, maar de levertijden zijn niet zakelijk. Dat zorgt ervoor dat ik niet snel weer bij travelbags een tas bestel.
22 mrt. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! We gaan je feedback meenemen ter verbetering van onze service. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 mei 2023
Gekozen voor levering in avond, maar werd om 12u bij buren afgeleverd. En bij andere buren als DHL had doorgegeven, dus het was een beetje zoeken
16 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags
9 sep. 2023
Levering is perfect, alleen wanneer je wat retour stuurt , duurt dit best wel lang, voor de rest is het vrij overzichtelijk in de app
27 aug. 2023
We hadden de optie thuis bezorgen aangevinkt en het adres opgegeven. Maar ineens moesten we het ophalen van een dhl punt.
31 aug. 2023
Beste Annemiek, Wat vervelend dat de zending niet bij je thuis is afgeleverd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je feedback doorgeven aan DHL in de hoop dat ze hier lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 sep. 2023
Verpakking en communicatie kunnen beter! Ook aandacht voor accessoires van een product zijn waardevo, maar ontbreken
2 okt. 2023
Beste Winfried, Bedankt voor je feedback, We nemen het mee! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag! vriendelijke groet, Travelbags
31 jul. 2023
Product was niet leverbaar. Aangegeven het te cancellen maar toch ,later, geleverd. Maar goed product.
1 aug. 2023
Hallo Sipke, bedankt voor je review! vriendelijke groet, Team Travelbags
26 jun. 2023
De tas was niet wat ik verwachtte en heb het retour gestuurd maar tot op heden niets meer gehoord
11 okt. 2023
Leveringstermijn komen ze niet na. Koffer was te laat voor mijn reis. Geen compensatie voorzien.
11 okt. 2023
Beste Caroline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je zending niet op tijd is bezorgd. We streven ernaar om de zending de volgende bij de klant te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd. We zijn hierin voor een groot deel afhankelijk van de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
14 mei 2023
Koffer voor mijn dochter besteld , in afwachting van haar reis of de koffer zijn geld waard is .
15 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags
24 sep. 2023
Dat je je bestelling nog kunt annuleren als je je bestelling in de avond kunt annuleren
26 sep. 2023
Beste Jantine, Mocht de zending al verstuurd zijn, kan deze uiteraard niet meer geannuleerd worden. Wel kunt je de zending niet accepteren bij de deur, of kosteloos naar ons terug sturen. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 mei 2023
De gekochte tas voldoet niet aan mijn verwachtingen, de afbeelding heeft mij misleid
3 mei 2023
Beste Gerard, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de tas niet aan de verwachting voldoet en dat je een verkeerde indruk hebt gekregen via de foto. Je mag de tas uiteraard retourneren. Mocht je hier verder nog vragen over hebben mag je ons altijd bellen of mailen. Vriendelijke groet, Travelbags,
9 jul. 2023
Mooie weekendtas. Jammer dat de levering een dag langer duurde dan was aangegeven.