Travelbags Nederland

3.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug. 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt. 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

3 jan. 2024
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

1 sep. 2023

Controleren op producten

De rits van de tas is niet goed gemaakt. Dus volgende keer producten controleren
30 jun. 2023
Het pakket was voor mijn deur in de regen gezet door de post bezorger
10 sep. 2023
Tas blijft niet staan. Valt makkelijk om. Op tijd bezorgd.
22 sep. 2023
Bestelling gedaan, totaal verkeerde producten ontvangen.
22 sep. 2023
Beste Jacq, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verkeerde producten hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
30 mrt. 2023
Ik heb een blauwe besteld, en een groene gekregen 😳
31 mrt. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde kleur hebt ontvangen! Zou je ons hierover willen mailen naar: klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
KM
Karel M.
Amsterdam
25 sep. 2023
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen
26 sep. 2023
Beste Kartel, Wat jammer om te horen dat het product niet aan je verwachting voldoet. Mocht het product nog niet gebruikt zijn, mag deze uiteraard retour naar ons verzonden worden. Mocht het product snel stuk zijn gegaan heb je wellicht recht op garantie. Graag zou ik je daarom willen vragen contact op te nemen via onze mail: klantenservice@travelbags.nl We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 aug. 2023
de tas stonk vreselijk, heb m weggegeven
9 aug. 2023
Beste Emma, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelen dat je item een vervelende geur had! Wil je ons hierover mailen met je ordernummer? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
1 mei 2023
Duurde best lang maar is goed gekomen
1 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vriendelijke groet Team Travelbags.
16 jun. 2023
controle van produkten voor levering
30 sep. 2023
Het pakketje zag er rommelig uit!
4 okt. 2023
Beste heer/mevrouw Vogelzang, Wat vervelend dat je je pakket niet netjes ontvangen hebt. We zullen dit doorgeven aan DHL, en hopen dat ze hier een lering uit kunnen trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 okt. 2023
Product voelt niet stevig aan.
17 okt. 2023
Beste David, Wat jammer om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Uiteraard mag de zending retour naar ons verzonden worden als je liever een ander product wilt gebruiken. Hierbij de link naar onze retourpagina: https://www.travelbags.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren/ Met vriendelijke groet, Travelbags
13 sep. 2023
Gelijk de goede koffer sturen
18 mrt. 2023

den helder
30 mei 2023
Nvt
30 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags.
22 okt. 2023
23 okt. 2023
Beste Archana, Bedankt voor je review. Zou je ons ook feedback kunnen geven wat we beter kunnen doen? We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 aug. 2023
27 jul. 2023