Travelbags Nederland

3.897 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Product was niet leverbaar. Aangegeven het te cancellen maar toch ,later, geleverd. Maar goed product.
1 aug 2023
Hallo Sipke, bedankt voor je review! vriendelijke groet, Team Travelbags
26 jun 2023
De tas was niet wat ik verwachtte en heb het retour gestuurd maar tot op heden niets meer gehoord
11 okt 2023
Leveringstermijn komen ze niet na. Koffer was te laat voor mijn reis. Geen compensatie voorzien.
11 okt 2023
Beste Caroline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je zending niet op tijd is bezorgd. We streven ernaar om de zending de volgende bij de klant te bezorgen. Helaas lukt dit niet altijd. We zijn hierin voor een groot deel afhankelijk van de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
14 mei 2023
Koffer voor mijn dochter besteld , in afwachting van haar reis of de koffer zijn geld waard is .
15 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, team Travelbags
24 sep 2023
Dat je je bestelling nog kunt annuleren als je je bestelling in de avond kunt annuleren
26 sep 2023
Beste Jantine, Mocht de zending al verstuurd zijn, kan deze uiteraard niet meer geannuleerd worden. Wel kunt je de zending niet accepteren bij de deur, of kosteloos naar ons terug sturen. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 mei 2023
De gekochte tas voldoet niet aan mijn verwachtingen, de afbeelding heeft mij misleid
3 mei 2023
Beste Gerard, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de tas niet aan de verwachting voldoet en dat je een verkeerde indruk hebt gekregen via de foto. Je mag de tas uiteraard retourneren. Mocht je hier verder nog vragen over hebben mag je ons altijd bellen of mailen. Vriendelijke groet, Travelbags,
9 jul 2023
Mooie weekendtas. Jammer dat de levering een dag langer duurde dan was aangegeven.
1 sep 2023

Controleren op producten

De rits van de tas is niet goed gemaakt. Dus volgende keer producten controleren
30 jun 2023
Het pakket was voor mijn deur in de regen gezet door de post bezorger
10 sep 2023
Tas blijft niet staan. Valt makkelijk om. Op tijd bezorgd.
22 sep 2023
Bestelling gedaan, totaal verkeerde producten ontvangen.
22 sep 2023
Beste Jacq, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verkeerde producten hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
KM
Karel M.
Amsterdam
25 sep 2023
Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen
26 sep 2023
Beste Kartel, Wat jammer om te horen dat het product niet aan je verwachting voldoet. Mocht het product nog niet gebruikt zijn, mag deze uiteraard retour naar ons verzonden worden. Mocht het product snel stuk zijn gegaan heb je wellicht recht op garantie. Graag zou ik je daarom willen vragen contact op te nemen via onze mail: klantenservice@travelbags.nl We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 aug 2023
de tas stonk vreselijk, heb m weggegeven
9 aug 2023
Beste Emma, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelen dat je item een vervelende geur had! Wil je ons hierover mailen met je ordernummer? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
1 mei 2023
Duurde best lang maar is goed gekomen
1 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vriendelijke groet Team Travelbags.
16 jun 2023
controle van produkten voor levering
30 sep 2023
Het pakketje zag er rommelig uit!
4 okt 2023
Beste heer/mevrouw Vogelzang, Wat vervelend dat je je pakket niet netjes ontvangen hebt. We zullen dit doorgeven aan DHL, en hopen dat ze hier een lering uit kunnen trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
product niet verpakt en gekreukt
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Carolien, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je product niet naar behoren was verpakt en gekreukt is aangekomen. Dat is zeker niet de service die we bij Travelbags willen leveren. We vinden het belangrijk dat onze producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 okt 2023
Product voelt niet stevig aan.
17 okt 2023
Beste David, Wat jammer om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Uiteraard mag de zending retour naar ons verzonden worden als je liever een ander product wilt gebruiken. Hierbij de link naar onze retourpagina: https://www.travelbags.nl/klantenservice/ruilen-en-retourneren/ Met vriendelijke groet, Travelbags
13 sep 2023
Gelijk de goede koffer sturen
13 okt 2023

Helaas niet alles bez