Travelbags Nederland

3.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.927 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

De kwaliteit zit altijd in de combinatie tussen leverancier en bezorgdienst. De Travelbag afhandeling van de order ging zonder problemen. Bij bezorging komt de datum van aflevering niet overeen met de werkelijkheid. Het is misleidend DHL, om een klant te informeren via de app dat pakket bezorgd is en dan 2 dagen later pas fysiek afleveren.
10 mrt 2024
Gewoon goede service ! Maar 1 ding, we hadden expliciet gevraagd tussen 17 uur en 21.30 uur te bezorgen maar ze werden gewoon geleverd tussen 10 uur en 15 uur. Dan is er niemand thuis en moeten we de koffers uiteindelijk op gaan halen bij een servicepunt. We vragen niet voor niets aan om de koffers in de avond te lezen !
Makkelijke overzicht (alhoewel in 1e instantie toch een te brede hand bagage koffer had uitgezocht) Alleen jammer dat ik bezorgen op donderdag had gezet en bezorging op woensdag geleverd werd terwijl dan niet thuis waren. Met gevolg pakket op een DHL afhaal punt is afgeleverd. Verder prima service
Snelle levering, nette prijs alleen weinig voorraad, wilde 4 tassen hebben maar kom er maar twee bestellen. Andere twee bij Wehkamp besteld maar nog steeds niet ontvangen, ben bang dat jullie ook leverancier van Wehkamp zijn en de koppeling website cq voorraadbeheer niet actueel is.
AB
Akim B.
Zwolle
zou mooi zijn als je een in de winkel besteld artikel in de winkel kan terugbrengen ipv terugsturen. Verder prima service. de tas die ik zocht was niet aanwezig in de winkel en werd de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Retourneren ook prima, alleen retourkosten :)

Tevreden

Mooi assortiment, prima prijzen. Contact gehad met klantenservice, vriendelijk en vlot en correct geantwoord. Alleen DHL als vervoerder is naar mijn mening niet de beste keuze. Vaak te laat en onduidelijk waar pakket is.

Na de bestelling, snelle levering

Na de bestelling, de volgende dag de levering van mn koffertje. Helaas moest deze terug, duidelijke uitleg hoe dit proces gaat.Dezelfde avond een bericht dat het koffertje alweer bij Travelbags was aangekomen.
Een hele mooie tas. Omdat ik heel veel boeken nodig heb op een schooldag retour gestuurd. Maar ik denk dat als je minder bekeken nodig heb is dit de perfecte tas!
Snelle levering, koffer ziet er goed uit. Mijn kleindochter die het krijgt is 8-4 jarig, zij moet nog even wachten en weet haar reactie dus nog niet.
Product ziet er goed snellen levering. Alleen jammer dat er niet een linkje bij zit dat je nog een lossen sleutel nodig hebt
Snel geleverd. Alleen als het niet klopt, moet je verzendkosten betalen. Vind ik bij zo’n hoog bedrag niet netjes .
Snelle service, mooie trolly. Nu nog de de kwaliteit afwachten bij de volgende reis.

Kwaliteitstas

Mooie, kwalitatief goed afgewerkte tas die helemaal voldeed aan de beschrijving.

Juiste koffertje

Mooi groen koffertje voor in de cabin.Veel opbergruimte, handig mee te nemen

Travel bag

Mooi uitgevoerd; veel opbergvakken Degelijk materiaal Handig in gebruik
Snelle bezorging. Voor 23:00 besteld is ook echt volgende dag in huis
koffer is zoals beschreven op de site, en dat is erg belangrijk/
Dik tevreden, maar afgesproken tijd werd niet nagekomen.

Goede aankoop

De prijs van het gekochte product gaf de doorslag.
Prima ervaring, snel verzonden, goed verpakt.