Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

524 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.468 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

30 mrt 2024
Zo jammer dat er geen echt glas in het lijstje zat. dit zou ik niet meer bestellen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij gebruiken heel bewust geen echt glas. Bij echt glas is de kans op breuk tijdens transport groter en de fotolijsten worden om op te hangen ook zwaarder. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
11 nov 2023
heb weer mijn pakketje niet ontvangen was gewoon thuis maar weet ook nog niet waar ik hem op moet halen weer bij dezelfde vervoerder DPD na deze bestel ik niks meer bij jullie altijd het zelfde met DPD
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het pakket kon niet bezorgd worden en is naar een parcelshop gebracht. De gegevens van de parcelshop kun je vinden in de track en tracelink, die je van ons gekregen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 aug 2023
Ik heb product nog niet ontvangen en bij afhaalpunt zijn aangepaste openingstijden. Kreeg mail erg laat en je kunt niet bij vermelden later tijdstip. Ik baal van deze vervoerder dpd.
1 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik zie dat het pakket nog naar de parcelshop gebracht gaat worden. De openingstijden worden niet door DPD bepaald, maar in dit geval door de eigenaar waar het punt is. Het is niet leuk, maar ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
6 jul 2023
Tot nu toe niets ontvangen. Over de route vd bezorging kreeg ik goede updates tot 3 juli. Het pakketje ligt nog steeds bij de DPD post en tot nu toe geen updates meer gehad.
6 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het even nagekeken en het pakket is in levering. Naar verwachting wordt die vandaag of morgen bezorgd. Door de extreme drukte bij DPD kan het wat langer duren. Mocht het pakket niet bezorgd worden kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Romee Your Decoration Nederland
29 mei 2023

Fotokaders zwart mat 60 x 80 cm

Besteld : 2 fotokaders 60 x 80 cm De muurbevestiging bevond zich op ca 2,5 cm van het midden , waardoor je kader schots en scheef komt te hangen. Teleurgesteld!!
31 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact tussen ons geweest om het verder op te lossen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
2 aug 2023
Ziet er netjes uit, betere en duidelijk beschrijving gewenst
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik zal dit aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland