auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

25 sep 2023
Na verschrikkelijke ervaring met Beter bed en waardeloze bed die ik bij hun besteld had en was anders dat het eruit zag , ben ik heel blij dat ik voor auping gekozen. jaren geleden had ik Auping en ik had het hellemaal vergeten en na het reclame die op televisie was dacht waarom bwn ik bij beterbed bestel , gelijk bestelling bij Auping en het is perfect. jammer van mijn weggegooide geld voor de dure bed dat ik bij Betebed besteld had .
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat tevreden bent met je Auping bed. We wensen je nog veel plezier toe met je bestelling en heel goede uitgeruste nachten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 okt 2023
Online snel besteld, doordat er een sticker op de Auping matras zelf zit weet je ook precies welke matras je moet bestellen. De levering duurt circa 5 weken. Oude matrassen ook meegenomen en nieuwe matrassen door de bezorgers netjes goed op de bedden gelegd.
1 sep 2023
Mooi stevig bed, wij hebben gekozen voor extra verhoging en een donker grijze kleur, erg fijn en mooi. Ben er erg blij mee
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug 2023
Op zich zijn wij zeer tevreden over de aangeschafte matras, maar kort nadat we deze hadden besteld en betaald voor een bedrag van 450,-- werd er via allerlei reclame van Auping geadverteerd. Inmiddels van Auping bericht ontvangen, dat zij ons de korting alsnog zullen doen toekomen. Dit getuigd van grote klasse, wat hoort bij een goed product
1 sep 2023

Het gemak van online winkelen

Handig om online te kunnen winkelen. Uitleg op de site is goed. Als je zoals ik al ervaring hebt met een auping matras hoef je niet perse op het matras te liggen en bovendien; mocht het niet bevallen dan kun je het na een maand nog teruggeven. Bezorging was ook prima en geheel volgens afspraak. oude matras mee terug dus helemaal super.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier toe met je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 dec 2023
THE BEST EVER! Het is zoo heerlijk om in te slapen het is zo’n complexe samenstelling waardoor je helemaal tot rust komt en perfect ondersteund wordt. Ik heb nog nooit zo lekker geslapen als nu met de auping kussens. Voor iedereen aan te raden zou ik zeggen! Ook de service in de winkel was uitstekend! > mall of the Netherlands
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Prettige bezorgdienst

Ik vond het prettig dat de bezorgdienst erg flexibel was. Ivm een verhuizing kwam het beter uit het nieuwe matras een maand later te bezorgen. Een matras heeft bij een verhuizing natuurlijk relatief veel te lijden. Dit was gelukkig geen probleem. Mijn dank hiervoor. Het matras zelf bevalt vanzelfsprekend ook bijzonder goed.
21 nov 2023

De eerste nacht slapen heerlijk.

De eerste nacht slapen heerlijk, de tweede ook en steeds beter. Weer terug bij Auping na een omzwerving naar een ander merk. Mijn rugklacht iedere morgen is met de nacht minder. Uitvoering is van de matras is zeker oké, mooi zoals de rits verwerkt is en ook de spiraalbodem is mooi afgewerkt. Kortp om ik ben er blij mee.
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog heel veel uitgeruste nachten toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 jun 2023

Zorgeloos betrouwbaar en goed.

Vanaf de bestelling via de Auping website tot en met de aflevering en in elkaar zetten een en al lof! Zorgvuldig, betrokken en professioneel. Ben erg blij met mijn aankoop van het original bed. Mooi om te zien is ook de kwaliteit van het bed, én de toegepaste constructie om de vering van het beddenspiraal te verdelen.
16 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en deze mooie complimenten. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
AV
Arwin v.
Tilburg

Correcte afhandeling bestelling en retourzending.

2 Auping Cloud hoofdkussens (12cm dik) gekocht via de Auping webshop. Makkelijk te bestellen en correct en vlot geleverd. Ik vond de kussens persoonlijk iets te dun, dus de 14cm-dik versie besteld en de 12cm-dik versie geretourneerd. Retourneren ging makkelijk via DHL en vervolgens terugbetaling ontvangen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met het kussen in het juiste formaat. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Zeer goede service

We hebben een heel set gekocht, bedframe, spiraalbodems en matras. Levering liep vlotjes en alles wordt voor je geïnstalleerd. We vonden het kleur van het bedframe toch niet passen bij onze slaapkamer en zonder problemen kan deze vervangen worden door een andere kleur. Zeer goede service!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul 2023

Makkelijk online bestellen, gemiste korting 20%

Makkelijk online bestellen, overzichtelijke site. Verbeterpunt zou zijn dat je meer inzage in levertijd krijgt, deze was nu tot vlak voor gereedzijn onbekend. Tevens heel jammer voor mijzelf dat er nu een korting van 20% is en ik deze misloop, das serieus veel geld op een nieuw bed
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen deze intern meenemen, zodat wij onze services en communicatie kunnen verbeteren.

matras aankoop

Fijne matras aankoop makkelijk gevonden en maten opmeten waren geen probleem. Snelle levering precies binnen de aangegeven periode. Fijne bezorging door de bezorgdienst. De matras ligt comfortabel en slaapt er goed op. Helemaal top verzorgd door Auping
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent me de aankoop van je nieuwe Auping matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Het kan eigenlijk niet beter.

Een fantastisch comfortabel bed, Zeer vriendelijke meneer aan de telefoon en zeer vriendelijke, rustige en behulpzame bezorgers. De monteurs hebben het bed prima gemonteerd en de ruimte netjes achtergelaten. Het kan eigenlijk niet beter.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier en uitgeruste nachten toe met het bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 jun 2023
Prima. We zijn goed op de hoogte gehouden over de voortgang van onze bestelling. Levering en plaatsen goed verlopen. We zagen na 2 weken een kleine beschadiging. Klantenservice is vriendelijk. Nu nog afwachten hoe het opgelost wordt.
21 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend te vernemen dat het hoofdbord een kleine beschadiging heeft. Wij zullen zo spoedig mogelijk laten weten hoe we dit gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Er stond een verkeerd postcode adres op de bestellijst, die wel was gecorrigeerd op de factuurbon. Met hulp van de klantenservice is alles recht gezet , mijn dank hiervoor zodat ik de bestelling uiteindelijk keurig heb ontvangen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn dat ondanks de verwarring de service alsnog gewaardeerd wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Netjes volgens afspraak afgeleverd, zonder teveel emails te moeten ontvangen en de kwaliteit van hoeslaken en dekbedovertrek is natuurlijk echt Auping: TOP! Ook een verkeerd bestelde maat kon ik zonder gezeur retour zenden.
8 aug 2023

Mooi gebaar van Auping!

De vooruitbetaalde matrassen zijn keurig op tijd geleverd. Dat tijdstip bleek vier dagen na de start van de Auping kortingsactie te vallen waardoor Auping zo sportief was om de 20% korting alsnog te verrekenen. Hulde!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service en/of product naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 mei 2023
Snel respons Na de bestelling ging het bij mijn bank mis met de betaling. Hierover contact opgenomen met de chat-functie. Heel snelle reactie en zoals beloofd de volgende dag via de mail het probleem verholpen.
17 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn te vernemen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 jul 2023
Het blijkt een heel goede keuze te zijn ( tot nu toe ) . Ik heb het bed nu 1 week en ik hoop nog heel lang van dit heerlijke bed te kunnen genieten. De levering en de installatie zijn snel en prima verlopen.
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat het bed naar wens is. Wij wensen u er nog veel plezier mee.