auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Heerlijke matrassen

In december 2023 heb ik 2 nieuwe matrassen besteld, hiervan 1 matras laten omruilen voor een andere hardheid na ruim 60 dagen. Zowel de aankoop als levering is allemaal vlekkeloos verlopen, heel erg tevreden met de nieuwe matrassen en we slapen er heerlijk op. Contact met klantenservice verliep alle keren keurig en vlot en ben er prima geholpen. Al met al een prima keus om voor Auping te kiezen, want alle bovenstaande is eigenlijk zoals je verwacht en het hoort en dat maken ze dus wel waar.
Antwoord van auping.com/nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! 😊 Bedankt voor je mooie woorden en het vertrouwen in Auping! Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Fijne bezorgers, uitstekende uitleg voordat ze komen, ze namen het oude matras mee terug en ze legden het nieuwe matras op het bed met uitleg hoe het matras te behandelen. QHet Inizio matras ligt heerlijk! Mijn onderrug wordt prima ondersteund en draaien gaat prettig met de optimale vering. Koninklijk slapen!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Goede site en makkelijk bestellen. Ook goed: extra check of alles zou passen. Wat beter kan: laten weten dat de opdracht in behandeling is genomen. Je ziet dat niet goed op de site. Je betaald, heb even contact en dan is het 6 weken stil.
PN
Peter N.
Kerkrade
Ik vind het prachtig dat jullie zoveel artikelen hebben waaruit je je keus kunt maken. Het bestelde artikel werd heel vlug geleverd en was uitstekend verpakt. Ik kan jullie webshop echt aanbevelen.
Antwoord van auping.com/nl
Online kunnen bestellen en thuis afgeleverd met steeds voldoende informatie over welk matras en wanneer de levering zou zijn. En een heerlijk matras om op te kunnen liggen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze online bestelervaring en de levering! 😊 Bedankt voor je positieve feedback! We wensen je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De tool om je eigen bed “te ontwerpen” werkt prima. De kleuren komen ook in het echt overeen met wat je ziet op de website.
Antwoord van auping.com/nl
Goed advies, goed producten, levering ging goed. Erg tevreden, slapen is heerlijk. Ik zou zeker Auping aanraden
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! 😊 Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Hoge kwaliteit en goede service

Snelle verwerking, levering conform bestelling, vriendelijke service, hoge kwaliteit zoals verwacht
Antwoord van auping.com/nl
Goede omschrijving van product. Voldoet aan de verwachting. Snelle keurig verpakte verzending.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat het product aan uw verwachtingen voldeed en wensen je hier veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Duidelijke site, snelle levering mooi op tijd en goede informatie hierover.
Antwoord van auping.com/nl
vanaf bestelling via website is alle perfect verlopen tot en met aflevering.
Antwoord van auping.com/nl
Mooi betrouwbaar merk met persoonlijke service. Waar kom je dat nog tegen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling, wat fantastisch om te horen dat je onze persoonlijke service waardeert! 🌟 We wensen je veel plezier toe met je bestelling! Met vriendelijk groet, Auping klantenservice 😊
Vriendelijke hulp die echt tijd maakt, En een heerlijk bed om op te slapen.
Antwoord van auping.com/nl

Erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Erg behulpzaam bij verkeerd geplaatste bestelling, zeer klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Proefwinkel en internet is prima. Prijs bedden is wel aan de hoge kant.
Antwoord van auping.com/nl
Mooie dekbedhoezen voor de halve prijs. En de volgende dag al in huis.
Antwoord van auping.com/nl
Precies conform de bestelling geleverd en tevreden met het geleverde.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw bestelling precies zoals verwacht is geleverd en dat u tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Duidelijk en erg overzichtelijk. Snelle verzending. Helemaal top.
Antwoord van auping.com/nl
We willen je bedanken voor je beoordeling! We wensen je veel plezier toe met de bestelling! 😃 Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
PB
Piera B.
Den Haag
Goed matras, slaapt gelijk lekker hoefde er niet aan te wennen
Goede kwaliteit dekbedovertrek. Snelle levering. Blij mee