auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

978 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.131 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

30 dec 2023
Super snelle levering en alles netjes verpakt
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Levering bed kaar geleden prima gegaan. We ontdekten veel later dat er een snurkapp bestond. De winkel in Gouda had een apparaatje liggen dat we konden ophalen, kan niet geïnstalleerd worden op dit bed. De afstandsbediening voor het spiraal werkt niet meer als de stroom er af is geweest, heel onhandig!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u niet op de hoogte was van het bestaan van de snurk-app. Omdat het apparaatje via een winkel is geleverd wil ik u vragen om dit bij de betreffende winkel kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Bestellen en afhandeling perfect met uitstekende service ondersteuning.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
25 dec 2023
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
24 dec 2023
We kwamen ons oriënteren. Verkoopster hielp ons prettig en niet opdringerig. Had kennis van zaken. Wij zijn hierdoor spontaan op het kopen van een bed over gegaan.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het aankoopproces zo prettig is verlopen. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
23 dec 2023

Prima voorlichting in de Auping winkel .

Prima voorlichting in de Auping wik
PV
23 dec 2023
Goede service en het is een top bed!
23 dec 2023
Het goede product leveren !!
Antwoord van auping.com/nl
Beste meneer Trost, we vinden het erg vervelend dat wij de bestelling in de verkeerde maat hebben geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Goede duidelijke site, goed afspraken systeem, goed matras, ik zou niet weten wat beter moet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
goed product en goede en duidelijke service.
Antwoord van auping.com/nl
Makkelijk en snel besteld en betaald
Zeer goede service
Nette aflevering. Mooi product. Zeer tevreden