auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 930Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor auping.com/nl

233 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jan. 2023
We zijn erg vriendelijk geholpen bij de vestiging in Amersfoort. Gelukkig konden we een avondafspraak inplannen. We hebben ruim de tijd gekregen en voldoende advies om een keuze te maken. In afwachting van ons matras op de website alvast even nieuw beddengoed besteld (altijd leuk!) en ook dat ging vlot. Zeer tevreden. Fijn ook dat de bedden gewoon in Nederland worden gemaakt. Beter voor het milieu!

19 dec. 2022
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.

Beoordelingen voor auping.com/nl

geen antwoord
Snelle, correcte levering van kwaliteit beddengoed. Gelijktijdig bij concurent het zelfde, voor lagere prijs besteld, dat was geen goed idee. Auping veel beter.
Snelle levering, wel wat vertraging bij retour, maar wel allemaal goed gekomen
Prima geholpen en snel geleverd
Het gehele bestel proces was goed te doorlopen. Netjes en goed afgeleverd. Een indicatie van leveringstermijn was fijn geweest. Hier hebben we achter aan gebeld.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Kwaliteit
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het product naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Makkelijk bestellen, duidelijke info over afleveren en top kwaliteit! We zijn zeer tevreden!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Kwaliteit van product prima / lange levertijd. 4-5 weken is eerder 8+, bij concurrenten 2 weken. Vriendelijk en goede service wanneer dan eindelijk geleverd wordt.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern meenemen, zodat wij dit kunnen verbeteren in de toekomst. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Top service en heerlijk bed’
Bedankt voor je beoordeling.
Actieve houding in het bieden van opties en uitleg over assortiment. Hulp bij testen van matrassen en kussens in de winkel. Vriendelijk en niet opdringerig.