auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 794Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

194 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 nov. 2021
Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Overzichtelijke website, prima product.
Antwoord van auping.com/nl
Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling.
Duidelijke configuratie website en ook top service na uiteindelijke bestelling
Antwoord van auping.com/nl
Fijn om te vernemen dat de website en service naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Product besteld op 21 augustus maar nog niet ontvangen (4-5 wkn levertijd). Status bestelling luidt: ‘bezig met verwerken’. Ik kan dus geen zinnige feedback geven.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen over de planning van levering. Wij wensen u alvast veel plezier toe met de bestelling. Groeten, Auping Klantenservice.
Het betreft een bestelling van een niet verstelbare spiraalbodem, geplaatst op 19-08 jl. Levertijd 2-4 weken aldus de website. Momenteel zijn we in week 5 en ik heb nog niets mogen vernemen. Beoordelen is hierdoor helaas lastig.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u hierover een mail gestuurd met meer informatie betreffende levering. Auping Klantenservice.
1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat het matras naar wens is en dat wij u vanuit onze klantenservice u hierbij konden helpen. Wij wensen u dan ook veel plezier toe met het matras.
26 aug. 2022
29 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
22 aug. 2022
Prima aflevering in ons appartementencomplex!
29 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de aflevering naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
20 aug. 2022
orders koppelen aan adres voor leverantie moet beter
25 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
25 aug. 2022
17 aug. 2022
Soepel bestel en bezorgproces. Bezorging was erg netjes en beleefd, met witte handschoentjes!
19 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug. 2022
16 aug. 2022
15 aug. 2022
15 aug. 2022
12 aug. 2022
De feedback
10 aug. 2022
de hoeslakens die ik kocht zijn heerlijk koel en zacht en passen prima.
11 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de hoeslakens naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
10 aug. 2022
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug. 2022
Het matras werd eerder geleverd dan verwacht en snel en vakkundig geplaatst. Tevens werd het oude matras gelijk meegenomen. Goede service!
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
6 aug. 2022
Perfect matras. Perfecte aflevering. Uitstekende web-site en goede telefonische ondersteuning bij vragen
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie op onze website en dat wij u telefonisch konden helpen naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 aug. 2022
Geen idee