auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.929 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt. 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug. 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Meest recente eerst
TT

Niks mis mee

Alles
vanaf bestelling via website is alle perfect verlopen tot en met aflevering.
Eenvoudig en goed advies
Product is TOP, 190 grams hoeslaken is altijd van fijne kwaliteit. Bezorging kan beter, als er wordt vermeld voor 15.00 besteld volgende dag geleverd, ga er maar vanuit dat dit niet zo is. Ook Auping is afhankelijk van de bezorger en die heeft vaak andere plannen
Heldere info over product en retourinfo
kan geen negatief oordeel vellen matras is top en bed idem
Nieuw matras, nieuwe kussens. Het ligt heerlijk, was een slechte slaper maar slaap intussen een stuk beter.Ook de bezorging was snel. Al bij al, uitmuntend.
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Fijne webshop, gebruikersvriendelijk en snelle levering
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Snelle en vlotte levering
Antwoord van auping.com/nl
Kussens gekocht en nog nooit zulke fijne kussens gehad. Echt geweldig.
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering van luxe materialen.
Antwoord van auping.com/nl
Het product is echt top. Op tijd geleverd en al het afval mee retour, ook het oude matras!! Het matras ligt erg prettig, een echte aanrader.

Zeer tevreden

Fijne duidelijke website waar ik de bestelling voor mijn bed heb geplaatst. Zeer tevreden met het geleverde product.

Heel fijn bed

We zijn heel blij met het bed. Besteld in de webshop van Auping. Fijn was dat ik nog even ben gebeld voor een laatste controle, met als positief resultaat dat we nu twee spiraalbodems van 70cm hebben in plaats van één brede van 140cm. Die zou namelijk misschien te groot zijn voor ons trappenhuis. Ook fijn: het bed is voor ons gemonteerd.
Antwoord van auping.com/nl
na 1 week bleek nieuwe matras te hard. na overleg met klantenservice een softere versie gekregen