auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

979 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.132 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
Tilburg

Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

14 aug 2023
Top kwaliteit spullen
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
14 aug 2023
Goede produkten en prima geleverd. Jullie kunnen aangeven vooraf dat er een aktie aankomt met 20% korting. Dan had ik 2 weken gewacht en €1800.00 ruim bespaart.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie over de bestelling? Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug 2023
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
Snel en betrouwbaar met zelfs 20% korting
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Verwachte kwaliteit

Terugstorting

Als de bestelling niet goed is, in dit geval verkeerd gestikt. Dan is het prettig dat de klant zo snel mogelijk zijn geld terug krijgt gestort. Tot op de dag van vandaag hebben wij ons geld nog niet terug gestort gekregen.
Klantvriendelijkheid, oplossingsgerichtheid
11 aug 2023
Website is overzichtelijk, bij vragen werd ik keurig te woord gestaan en niet geheel onbelangrijk het matrassen liggen perfect.
10 aug 2023
8 aug 2023

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug 2023
Op zich zijn wij zeer tevreden over de aangeschafte matras, maar kort nadat we deze hadden besteld en betaald voor een bedrag van 450,-- werd er via allerlei reclame van Auping geadverteerd. Inmiddels van Auping bericht ontvangen, dat zij ons de korting alsnog zullen doen toekomen. Dit getuigd van grote klasse, wat hoort bij een goed product
1 sep 2023

Mooi gebaar van Auping!

De vooruitbetaalde matrassen zijn keurig op tijd geleverd. Dat tijdstip bleek vier dagen na de start van de Auping kortingsactie te vallen waardoor Auping zo sportief was om de 20% korting alsnog te verrekenen. Hulde!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service en/of product naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 aug 2023
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
3 aug 2023
Snelle service, duidelijk communicatie

Jammer van die korting

geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

20% korting net na bestellen

De week na de bestelling was er 20% korting. Ik had contact opgenomen of ik hier ook gebruik van kon maken en het verschil gerestitueerd kon worden. Daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan. De oplossing was terugsturen en opnieuw bestellen. Niet milieu en klant vriendelijk. Pas na een 2de keer aandringen kwam Auping tegemoet. Vandaar 3 ipv 1 ster.