Top dat je via de AUPING site een bed naar wens kunt configureren /samenstellen en er zoveel mogelijkheden zijn in modellen, afmetingen en kleuren. Na de bestelling kun je met de klantenservice bellen om met inachtneming van de levertijd een verwacht en wenselijk aflevermoment af te spreken. Concreet spreek je een passend moment af met het bedrijf Montrieurs, dat voor AUPING het bed voor je in elkaar zet en, indien van toepassing, zorgt dat de spiralen met motor functioneren. Verder zijn wij de dag van de afspraak keurig geïnformeerd over het tijdstip van arriveren op het adres. Bovendien neemt men het verpakkingsmateriaal mee. Zeer te spreken over de totale service.
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
Ik heb nog niks ontvangen. Het komt pas as. maandag.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor je bericht. Vandaag komt inderdaad onze partner Montrieurs langs voor levering van de toppers. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
30 jan. 2023
Bestelling van 19-01-2023. Op website staat dat het product dezelfde dag wordt verzonden bij bestelling voor 15.00 uur. Geen product ontvangen. Geen track en trace.
Als ik in de chat een vraag stel kunnen ze ook niets opzoeken.
Moet er zelf achteraan mailen.
Was bij vorige bestelling ook zo.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
6 feb. 2023
Jammer dat de maat van de lattenbodems niet goed op de website staan. Hierdoor paste de lattenbodems niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb. 2023
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern meenemen. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
Ik had besteld bij de website van auping om er achter te komen dat de artikelen die ik kocht 2 dagen later in de aanbieding kwamen. Toen ik contact opnam met de klantenservice om te kijken of het mogelijk was om het verschil terug te krijgen kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk was. Dit vond ik een erg slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 jan. 2023
Kortgeleden is inderdaad de actie ‘Warme Winterweken’ gestart. Wij vinden het erg vervelend dat je bij de bestelling de actie bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. De actie is niet geldig op bestellingen buiten de actieperiode, ongeacht of de levering van de bestelling plaatsvindt in de actieperiode. Wij hebben je een voorstel gestuurd via de mail.
Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
Het matras wat we besteld hadden is nog niet geleverd.
We hebben alleen gehoord dat het matras gereed zou zijn en klaar voor levering
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 jan. 2023
Bedankt voor je bericht. Graag bieden wij onze excuses aan dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de bestelling. De bestelling is gereed gemeld in onze fabriek. Onze partner Montrieurs zal telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe straks met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
2 jan. 2023
Helaas al 4 weken geen duidelijkheid over levering.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 jan. 2023
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. De bestelling is gereed gemeld. Onze partner Montrieurs zal vandaag telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe straks met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
8 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Helaas heb je ons geen onderbouwing van je beoordeling gegeven. Mocht je ons alsnog feedback willen geven dan horen wij dit graag. Je mag dan een mail sturen naar klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
19 dec. 2022
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
22 dec. 2022
Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in onze service. Onze acties zijn alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. De actie is niet geldig op bestellingen buiten de actieperiode, ongeacht of een eerdere bestelling plaats heeft gevonden in de actieperiode. Auping heeft door het hele jaar verschillende promoties en zoals aangegeven is vandaag de promotie van onze Warme Winter weken gestart. Ook nu ontvang je een korting van 15% op onze gehele collectie.
Geverifieerde beoordeling
19 dec. 2022
In de winkel konden we een gedeelte meenemen en de rest moesten we zelf maar via internet bestellen. Hebben toen zelf maar alles via internet besteld. Ik vindt dit niet de juiste service.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend te horen dat de winkel je hier niet mee heeft kunnen helpen. We zullen deze feedback dan ook doorgeven aan de betreffende winkel.
Geverifieerde beoordeling
24 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Helaas heb je ons geen onderbouwing van je beoordeling gegeven. Mocht je ons alsnog feedback willen geven dan horen wij dit graag.
Geverifieerde beoordeling
21 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 dec. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Mochten wij je kunnen helpen, dan vernemen wij dat graag. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
15 dec. 2022
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 sep. 2022
Product besteld op 21 augustus maar nog niet ontvangen (4-5 wkn levertijd). Status bestelling luidt: ‘bezig met verwerken’. Ik kan dus geen zinnige feedback geven.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen over de planning van levering. Wij wensen u alvast veel plezier toe met de bestelling. Groeten, Auping Klantenservice.
Ik heb matrassen besteld welke ik nog niet heb ontvangen.
Hoe wilt u dan dat ik nu een positieve mening geef??
Zorg eerst maar eens dat ik onze spullen krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. De matrassen zijn gereed gemeld. Onze excuses dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de producten. Onze partner Montrieurs neemt vandaag contact op voor het maken van een afleverafspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling.
Geverifieerde beoordeling
4 okt. 2022
Leuk zo” n uitnodiging om Auping te beoordelen maar ik heb nog geen bed ontvangen. En wel betaald 😳
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 okt. 2022
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je deze mail eerder ontvangt dan je bestelling. Onze excuses. Ik kan je al wel vertellen dat je order bijna gereed is. Op 10 oktober wordt de bestelling geleverd bij onze partner Montrieurs. Dit is wel onder voorbehoud van een eventuele vertraging. Volgende week zal er dus contact met je opgenomen worden om een afspraak te maken voor de levering van je bed.
Geverifieerde beoordeling
18 jun. 2022
Leveren niet wat besteld en geen enkel moeite wordt genomen om het op te lossen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 jun. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat de levering niet naar verwachting is verlopen en dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de service. Onze excuses voor het ongemak.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.