auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
26 nov 2023
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
23 nov 2023
Helaas was mij product zoek geraakt, kan natuurlijk gebeuren. Communicatie naar mij als klant kan beter. Ik had geen track en trace ontvangen, via de chat konden ze de status vertellen en naar wat mailen komt mijn product 3 weken later.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben op 21 november opnieuw een pakket naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
16 dec 2023
stop met vragen naar een beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 nov 2023
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 apr 2023
Eind november 22 auping aurore besteld en betaald. Plm 2.500 euro! Plm. 8 week later gebeld, bed was niet in productie genomen. Uiteindelijk in april geleverd Excuus met fleurop bon van 20 euro. Na herhaaldelijk bellen van mijn zoon, Tegemoetkoming van eventueel 15 % korting eventueel op een matras of aankopen bij auping in de toekomst. Heb hierdoor bijna 4 mnd op een matras op de grond geslapen terwijl ik 64 ben.
21 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring hebt gehad met uw order. We begrijpen dat hierover reeds contact is geweest en hopen dat het bed naar wens is. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 apr 2023
Van een Koningklijke firma verwacht je van 855 € voor een topper te ontvangen wat je besteld. De Koningklijke doet echter aan krimpflatie. Wanneer je goed slaat en drukt wordt de topper 2 cm langer en voldoet hij aan 'de marge'. Met een stoomwals erover krijgt m n topper waarschijnlijk de lengte die was besteld.
14 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat de bestelde topper niet voldoet aan de eisen. Wij hebben u hier een mail over gestuurd. Graag verwijzen wij hier naar. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 sep 2023
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 aug 2023
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
13 apr 2023
Ik heb mijn pakket niet in een winkel kunnen retourneren en heb het pakket opgestuurd. Helaas heb ik het retourbedrag nog niet ontvangen. Dit komt vast goed, maar vind het dan vervelend om veel mail en vragen en updates etc. Per mail te blijven ontvangen.
14 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je bestelling niet naar wens was. Zodra het pakket bij Auping retour is gekomen, zal de terugbetaling binnen 8 werkdagen plaatsvinden. We nemen je feedback intern mee. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 aug 2023
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
16 okt 2023

Too little, too late

Het matras is te kort en de klantenservice schiet meteen in de verdediging zonder zich te verontschuldigen. Ik had een beter product en betere service verwacht van Auping.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen, onze excuses voor het ongemak. We nemen hierover contact met je op per mail. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
KC
20 sep 2023
Zeer lange levertijd. Na 1 maand is de order nog altijd onvolledig uitgeleverd doordat ik alles graag in 1 zending wilde ontvangen. Er is steeds een ander product manco.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
14 sep 2023
Volgens site , vandaag voor15.00uur besteld morgen inhuur. Nu na twee weken nog niet alles binnen,. En dat inmijn molton, niet onbelangrijk bijeen nieuw bed !
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat we niet alle producten genoeg op voorraad hadden waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze week zal de matrasmolton naar verwachting weer op voorraad zijn waarna wij de bestelling direct verzendklaar zullen maken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice