Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
22 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn).
Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk.
Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Zeer slechte ervaring
2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging
Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord.
Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging
en betalingsbevestiging zou krijgen
Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord
Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Beoordeling melden
27 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Zeer lange levertijd. Na 1 maand is de order nog altijd onvolledig uitgeleverd doordat ik alles graag in 1 zending wilde ontvangen. Er is steeds een ander product manco.
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Volgens site , vandaag voor15.00uur besteld morgen inhuur. Nu na twee weken nog niet alles binnen,. En dat inmijn molton, niet onbelangrijk bijeen nieuw bed !
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat we niet alle producten genoeg op voorraad hadden waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze week zal de matrasmolton naar verwachting weer op voorraad zijn waarna wij de bestelling direct verzendklaar zullen maken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Beoordeling melden
31 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Artikel besteld maar nooit geleverd!
Artikel besteld maar nooit geleverd. Wordt gemeld dat het aan DHL ligt, maar die zijn nooit aan de deur geweest. Wel mijn geld terug gekregen.
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL niet langs is geweest. Wij hebben direct de klacht kenbaar gemaakt bij DHL. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Tot op heden hebben wij ons product nog niet mogen ontvangen. Wij wachten nu denk ik al een kleine maand
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
ik heb de bestelling na 3 weken nog niet ontvangen
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. De producten komen deze week weer op voorraad waarna wij jouw bestelling direct verzendklaar zullen maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
12 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
Beoordeling melden
5 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
Antwoord van auping.com/nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
Beoordeling melden
5 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
We zitten nog te wachten op de juiste poten met wielen.
Antwoord van auping.com/nl
7 jul. 2023
Het klopt dat de levering inderdaad op zich laat wachten. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen zodra de poten met wielen gereed zijn voor levering. Excuses voor het ongemak.
Beoordeling melden
19 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
Antwoord van auping.com/nl
22 dec. 2022
Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in onze service. Onze acties zijn alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. De actie is niet geldig op bestellingen buiten de actieperiode, ongeacht of een eerdere bestelling plaats heeft gevonden in de actieperiode. Auping heeft door het hele jaar verschillende promoties en zoals aangegeven is vandaag de promotie van onze Warme Winter weken gestart. Ook nu ontvang je een korting van 15% op onze gehele collectie.
Beoordeling melden
19 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Eind november 22 auping aurore besteld en betaald. Plm 2.500 euro!
Plm. 8 week later gebeld, bed was niet in productie genomen. Uiteindelijk in april geleverd
Excuus met fleurop bon van 20 euro.
Na herhaaldelijk bellen van mijn zoon,
Tegemoetkoming van eventueel 15 % korting eventueel op een matras of aankopen bij auping in de toekomst.
Heb hierdoor bijna 4 mnd op een matras op de grond geslapen terwijl ik 64 ben.
Antwoord van auping.com/nl
21 apr. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring hebt gehad met uw order. We begrijpen dat hierover reeds contact is geweest en hopen dat het bed naar wens is. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Beoordeling melden
4 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had besteld bij de website van auping om er achter te komen dat de artikelen die ik kocht 2 dagen later in de aanbieding kwamen. Toen ik contact opnam met de klantenservice om te kijken of het mogelijk was om het verschil terug te krijgen kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk was. Dit vond ik een erg slechte service.
Antwoord van auping.com/nl
6 jan. 2023
Kortgeleden is inderdaad de actie ‘Warme Winterweken’ gestart. Wij vinden het erg vervelend dat je bij de bestelling de actie bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. De actie is niet geldig op bestellingen buiten de actieperiode, ongeacht of de levering van de bestelling plaatsvindt in de actieperiode. Wij hebben je een voorstel gestuurd via de mail.
Beoordeling melden
12 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Van een Koningklijke firma verwacht je van 855 € voor een topper te ontvangen wat je besteld. De Koningklijke doet echter aan krimpflatie. Wanneer je goed slaat en drukt wordt de topper 2 cm langer en voldoet hij aan 'de marge'. Met een stoomwals erover krijgt m n topper waarschijnlijk de lengte die was besteld.
Antwoord van auping.com/nl
14 apr. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat de bestelde topper niet voldoet aan de eisen. Wij hebben u hier een mail over gestuurd. Graag verwijzen wij hier naar. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Beoordeling melden
30 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 19-01-2023. Op website staat dat het product dezelfde dag wordt verzonden bij bestelling voor 15.00 uur. Geen product ontvangen. Geen track en trace.
Als ik in de chat een vraag stel kunnen ze ook niets opzoeken.
Moet er zelf achteraan mailen.
Was bij vorige bestelling ook zo.
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
13 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakket niet in een winkel kunnen retourneren en heb het pakket opgestuurd. Helaas heb ik het retourbedrag nog niet ontvangen. Dit komt vast goed, maar vind het dan vervelend om veel mail en vragen en updates etc. Per mail te blijven ontvangen.
Antwoord van auping.com/nl
14 apr. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je bestelling niet naar wens was. Zodra het pakket bij Auping retour is gekomen, zal de terugbetaling binnen 8 werkdagen plaatsvinden. We nemen je feedback intern mee. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Beoordeling melden
19 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Geen goede service
In de winkel konden we een gedeelte meenemen en de rest moesten we zelf maar via internet bestellen. Hebben toen zelf maar alles via internet besteld. Ik vindt dit niet de juiste service.
Antwoord van auping.com/nl
21 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend te horen dat de winkel je hier niet mee heeft kunnen helpen. We zullen deze feedback dan ook doorgeven aan de betreffende winkel.
Ik heb matrassen besteld welke ik nog niet heb ontvangen.
Hoe wilt u dan dat ik nu een positieve mening geef??
Zorg eerst maar eens dat ik onze spullen krijg.
Antwoord van auping.com/nl
5 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. De matrassen zijn gereed gemeld. Onze excuses dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de producten. Onze partner Montrieurs neemt vandaag contact op voor het maken van een afleverafspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling.
Beoordeling melden
4 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Het matras wat we besteld hadden is nog niet geleverd.
We hebben alleen gehoord dat het matras gereed zou zijn en klaar voor levering
Antwoord van auping.com/nl
5 jan. 2023
Bedankt voor je bericht. Graag bieden wij onze excuses aan dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de bestelling. De bestelling is gereed gemeld in onze fabriek. Onze partner Montrieurs zal telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe straks met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Beoordeling melden
6 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Jammer dat de maat van de lattenbodems niet goed op de website staan. Hierdoor paste de lattenbodems niet.
Antwoord van auping.com/nl
7 feb. 2023
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern meenemen. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.