auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Leveren niet wat besteld en geen enkel moeite wordt genomen om het op te lossen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat de levering niet naar verwachting is verlopen en dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de service. Onze excuses voor het ongemak.
van Ed M.
Wij kunnen nog geen oordeel hebben daar het product nog niet is geleverd.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ed, bedankt voor je beoordeling. Er is een afspraak ingepland voor levering. Wij hopen dat de bestelling naar wens mag zijn.
De aupng winkels en de auping online zijn twee verschillende organisaties. Acties in de winkel gelden niet voor online bestellingen. Raar. Communicatie over de voorgang van de bestelling heb ik gemist kan dus veel beter. Heb een topper online besteld 180 cm breed. Wordt deze geleverd is er 5 cm weg...is hij maar 175 breed??
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Op die manier kunnen wij onze services verbeteren in de toekomst. Bij het maken van een afspraak bij een Auping Store in je buurt, ontvangt u inderdaad een gratis hoofdkussen naar keuze bij een aankoopbedrag van minimaal €995,-. Deze actie is inderdaad niet geldig voor onze Auping webshop. Wij willen graag onze excuses aanbieden voor het defect met de Auping topper, direct na het telefoongesprek hebben wij de service in gang gezet om een nieuwe topper te produceren. Nogmaals onze excuses voor deze situatie. Wij hopen uiteraard dat u straks alsnog mag genieten van de nieuwe Auping topper.
Op 5 oktober een matras besteld. Per e-mail een bestelbevestiging ontvangen en verder tot nu toe (5 november) helaas niks meer van Auping vernomen. Het product kan ik nog niet beoordelen, maar de communicatie is slecht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij hebben jou gelijk een mail gestuurd met meer informatie over levering. Over een paar dagen kan jij jouw bestelling verwachten. Wij wensen jou alvast veel plezier met het nieuwe matras toe.
De levertijd van de door mij bestelde matras is tussen de 6 en 8 weken! Ik vind dat als je een product aanbied er ook gelijk geleverd moet worden en niet zo lang moet wachten. Dar reken ik Auping aan.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wij hanteren momenteel inderdaad de levertijd van 6 tot 8 weken. Wij hebben de matrassen niet op voorraad liggen, omdat elk matras door onze specialisten met kennis en oog voor detail wordt vormgegeven en geproduceerd in Deventer, speciaal voor de klant. Wij willen jou graag bedanken voor jouw feedback en zullen dit dan ook intern meenemen. Wij wensen jou nog veel plezier met het Auping matras toe.
Dekbedovertrekken konden niet geleverd worden 16 febr gekocht en betaald op 10 maart na eindeloze mails mijn geld pas terug. Kreeg wel een bloemenbon.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Wim, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.
Nooit meer Dit is de enige webshop waar ik het liever zelf in de winkel ga halen. Kan geen foto meezenden want ik heb het artikel nooit ontvangen..
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Graag komen wij direct met jou in gesprek hierover. Je mag van ons een berichtje verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Leuk zo een feedback vraag maar er is nog geen enkele zicht op levering geen update niets. Dus bijzonder deze vraag
Antwoord van auping.com/nl
Beste Robert, wij hebben jou direct telefonisch benaderd en de planning doorgegeven! Je mag bijna gaan genieten van de nieuwe Pixel Nachtkastjes! Wij wensen jou straks veel plezier met de bestelling toe.
Weinig flexibiliteit bij de serviceafdeling na het aangeven van een beschadigde kussensloop.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Marcel, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is. Wij hebben jou hierover een mail gestuurd.
Op voorraad hebben wat jullie aanbieden en niet incasseren en achteraf storneren.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Marjo, bedankt voor jouw feedback! Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben per mail met jou contact opgenomen hierover.
Een update sturen over de status van de opdracht (nog niets vernomen).
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij hebben jou een mail gestuurd met meer informatie over de planning. Wij wensen jou alvast veel plezier van het matras toe straks.
verleden jaar betaald sindsdien niets meer gehoord of gezien
Antwoord van auping.com/nl
Wat leuk dat je bij ons een topper hebt besteld! Deze zal vanaf morgen gereed staan in onze fabriek. Je mag dan ook een telefoontje verwachten morgen van onze partner Montrieurs voor de afleverafspraak. Wij wensen jou straks hier veel plezier mee!
kan nog geen oordeel geven, want nog niet geleverd gekregen.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Hugo, wij hebben jou een mailtje gestuurd met meer informatie over levering.
De bestelling is er helaas nog niet!
Antwoord van auping.com/nl
Vandaag staat de bestelling voor jou klaar! Onze partner Montrieurs zal telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij wensen jou straks veel plezier toe van het nieuwe matras.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.