auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

29 sep. 2022
van A. K.
Ik heb matrassen besteld welke ik nog niet heb ontvangen. Hoe wilt u dan dat ik nu een positieve mening geef?? Zorg eerst maar eens dat ik onze spullen krijg.
5 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. De matrassen zijn gereed gemeld. Onze excuses dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de producten. Onze partner Montrieurs neemt vandaag contact op voor het maken van een afleverafspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling.
4 okt. 2022
Leuk zo” n uitnodiging om Auping te beoordelen maar ik heb nog geen bed ontvangen. En wel betaald 😳
5 okt. 2022
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je deze mail eerder ontvangt dan je bestelling. Onze excuses. Ik kan je al wel vertellen dat je order bijna gereed is. Op 10 oktober wordt de bestelling geleverd bij onze partner Montrieurs. Dit is wel onder voorbehoud van een eventuele vertraging. Volgende week zal er dus contact met je opgenomen worden om een afspraak te maken voor de levering van je bed.
19 sep. 2022
Product besteld op 21 augustus maar nog niet ontvangen (4-5 wkn levertijd). Status bestelling luidt: ‘bezig met verwerken’. Ik kan dus geen zinnige feedback geven.
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen over de planning van levering. Wij wensen u alvast veel plezier toe met de bestelling. Groeten, Auping Klantenservice.
18 feb. 2022
De aupng winkels en de auping online zijn twee verschillende organisaties. Acties in de winkel gelden niet voor online bestellingen. Raar. Communicatie over de voorgang van de bestelling heb ik gemist kan dus veel beter. Heb een topper online besteld 180 cm breed. Wordt deze geleverd is er 5 cm weg...is hij maar 175 breed??
21 feb. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Op die manier kunnen wij onze services verbeteren in de toekomst. Bij het maken van een afspraak bij een Auping Store in je buurt, ontvangt u inderdaad een gratis hoofdkussen naar keuze bij een aankoopbedrag van minimaal €995,-. Deze actie is inderdaad niet geldig voor onze Auping webshop. Wij willen graag onze excuses aanbieden voor het defect met de Auping topper, direct na het telefoongesprek hebben wij de service in gang gezet om een nieuwe topper te produceren. Nogmaals onze excuses voor deze situatie. Wij hopen uiteraard dat u straks alsnog mag genieten van de nieuwe Auping topper.
18 mrt. 2022
Dekbedovertrekken konden niet geleverd worden 16 febr gekocht en betaald op 10 maart na eindeloze mails mijn geld pas terug. Kreeg wel een bloemenbon.
22 mrt. 2022
Beste Wim, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.
29 jan. 2022
Nooit meer Dit is de enige webshop waar ik het liever zelf in de winkel ga halen. Kan geen foto meezenden want ik heb het artikel nooit ontvangen..
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Graag komen wij direct met jou in gesprek hierover. Je mag van ons een berichtje verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
7 jan. 2022
Leuk zo een feedback vraag maar er is nog geen enkele zicht op levering geen update niets. Dus bijzonder deze vraag
7 jan. 2022
Beste Robert, wij hebben jou direct telefonisch benaderd en de planning doorgegeven! Je mag bijna gaan genieten van de nieuwe Pixel Nachtkastjes! Wij wensen jou straks veel plezier met de bestelling toe.
18 mrt. 2022
Weinig flexibiliteit bij de serviceafdeling na het aangeven van een beschadigde kussensloop.
22 mrt. 2022
Beste Marcel, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is. Wij hebben jou hierover een mail gestuurd.
25 jan. 2022
Op voorraad hebben wat jullie aanbieden en niet incasseren en achteraf storneren.
26 jan. 2022
Beste Marjo, bedankt voor jouw feedback! Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben per mail met jou contact opgenomen hierover.
18 jun. 2022
Leveren niet wat besteld en geen enkel moeite wordt genomen om het op te lossen.
23 jun. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat de levering niet naar verwachting is verlopen en dat u niet tevreden bent over de afhandeling van de service. Onze excuses voor het ongemak.
28 jun. 2022
van Ed M.
Wij kunnen nog geen oordeel hebben daar het product nog niet is geleverd.
29 jun. 2022
Beste Ed, bedankt voor je beoordeling. Er is een afspraak ingepland voor levering. Wij hopen dat de bestelling naar wens mag zijn.
14 feb. 2022
Een update sturen over de status van de opdracht (nog niets vernomen).
15 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij hebben jou een mail gestuurd met meer informatie over de planning. Wij wensen jou alvast veel plezier van het matras toe straks.
28 jan. 2022
verleden jaar betaald sindsdien niets meer gehoord of gezien
31 jan. 2022
Wat leuk dat je bij ons een topper hebt besteld! Deze zal vanaf morgen gereed staan in onze fabriek. Je mag dan ook een telefoontje verwachten morgen van onze partner Montrieurs voor de afleverafspraak. Wij wensen jou straks hier veel plezier mee!
26 dec. 2021
De bestelling is er helaas nog niet!
5 jan. 2022
Vandaag staat de bestelling voor jou klaar! Onze partner Montrieurs zal telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Wij wensen jou straks veel plezier toe van het nieuwe matras.
26 dec. 2021
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.