auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.258 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

de meest kritische beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan , die niet aan de verwachtingen voldoet !! Ik bestelde firm matrassen, maar de ontvangen matrassen zijn erg soft ( vreselijk) € 4000,00 armer, onvoorstelbaar dat een merk als Auping zich zo voor schut zet..Commentaar Auping: jammer 🤮 Bel mij gewoon voor een oplossing. 0653258950
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Je klacht was tot op heden onbekend bij ons en vinden het vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet aan je wensen voldoet. We zullen naar aanleiding van deze klacht contact met je opnemen om zo samen te kijken wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niks ontvangen, jullie gebeld, bezorger heeft het niet gebracht, men gaat het opnieuw sturen. Baal ik van!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 mei 2024
Bedankt voor je review. We hebben hier inderdaad contact over gehad. Ik hoop dat je bij DHL kunt achterhalen, waarom er in je account staat aangegeven dat je pakket naar een servicepunt gebracht moet worden. Je pakket wordt vandaag opnieuw verstuurd en mag je vandaag of uiterlijk morgen verwachten. Wij wensen je dan veel plezier van het nieuwe dekbedovertrek.
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Persoonlijk had ik echt een zachte kussen verwacht . Echt een teleurstelling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het bestelde product. Om ervoor te zorgen dat je het juiste hoofdkussen vindt, raden we aan om even proef te liggen in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vanuit de klantenservice geen oplossing

Vanuit de klantenservice geen sympathie of oplossing. Alleen antwoorden wat men niet doet. Ik wilde enkel een nieuwe tijk voor mijn matras. Hadden ze niet. Toch raar vanuit auping die aangeeft levenslang garantie te geven op hun matrassen. Dan zoek ik het zelf uit en een andere bedrijf die zocht wel voor mij een vervangende tijk. Ook niet bedoeld voor het dublin matras maar het past wel. Als ik dit had geweten natuurlijk nooit niet bij Auping dat hele complete bed besteld maar wel een bestelling gedan voor een beddenovertrek zodat ik toch nog een review kon achterlaten. Auping! Er is niets koninklijks aan.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het heel fijn om te horen dat je toch, via een andere weg, een vervangende tijk hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 weken geleden een mail gestuurd voor info over nog een bes-setje. Helaas, totaal geen respons. Vertrouwen in auping is volledig weg.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 apr 2024
Beste Ron, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen e-mail mogen ontvangen op basis van jouw orderreferentie en e-mailadres. Zou je ons nogmaals willen mailen op klantenservice@auping.nl zodat we je verder kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 nov 2023
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was mij product zoek geraakt, kan natuurlijk gebeuren. Communicatie naar mij als klant kan beter. Ik had geen track en trace ontvangen, via de chat konden ze de status vertellen en naar wat mailen komt mijn product 3 weken later.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben op 21 november opnieuw een pakket naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
Beoordeling melden
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Too little, too late

Het matras is te kort en de klantenservice schiet meteen in de verdediging zonder zich te verontschuldigen. Ik had een beter product en betere service verwacht van Auping.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen, onze excuses voor het ongemak. We nemen hierover contact met je op per mail. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
KC
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lange levertijd. Na 1 maand is de order nog altijd onvolledig uitgeleverd doordat ik alles graag in 1 zending wilde ontvangen. Er is steeds een ander product manco.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Volgens site , vandaag voor15.00uur besteld morgen inhuur. Nu na twee weken nog niet alles binnen,. En dat inmijn molton, niet onbelangrijk bijeen nieuw bed !
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat we niet alle producten genoeg op voorraad hadden waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze week zal de matrasmolton naar verwachting weer op voorraad zijn waarna wij de bestelling direct verzendklaar zullen maken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel besteld maar nooit geleverd!

Artikel besteld maar nooit geleverd. Wordt gemeld dat het aan DHL ligt, maar die zijn nooit aan de deur geweest. Wel mijn geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL niet langs is geweest. Wij hebben direct de klacht kenbaar gemaakt bij DHL. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.