auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.435 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

Meest relevante negatieve beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel besteld maar nooit geleverd!

Artikel besteld maar nooit geleverd. Wordt gemeld dat het aan DHL ligt, maar die zijn nooit aan de deur geweest. Wel mijn geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL niet langs is geweest. Wij hebben direct de klacht kenbaar gemaakt bij DHL. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam veel later (3 weken) binnen. De buurman heeft de bestelling aangenomen, omdat we op vakantie zijn. Nog niet uitgeprobeerd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. Ondanks het ongemak wensen wensen we je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan; beschadigd ontvangen. Geretourneerd. Nogmaals hetzelfde besteld (dekbedovertrek). WEER beschadigd ontvangen. Schande!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je tot twee keer toe problemen hebt ervaren met je bestelling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Auping, aandacht voor je retour beleid

Auping moet beter de retouren afhandelen. Ik heb het artikel retour gestuurd op 6 november jl. Nog steeds geen bericht retour gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk aan je crediteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden hebben wij ons product nog niet mogen ontvangen. Wij wachten nu denk ik al een kleine maand
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
3 weken geduurd voordat ik het hoeslaken binnen had.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat de levering van jouw bestelling vertraging had opgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het hoeslaken naar wens is en wensen je hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb de bestelling na 3 weken nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. De producten komen deze week weer op voorraad waarna wij jouw bestelling direct verzendklaar zullen maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen interesse om probleem op te lossen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 okt 2023
Bedankt voor je feedback. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nieuw bed gekocht. Het piept en kraakt.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
stop met vragen naar een beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 dec 2023
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller retouren afhandelen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zoals in eerder contact aangegeven vinden we het vervelend dat de verwerking van jouw retourzending langer heeft geduurd dan wat je van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bestelling. Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice omtrent de levering maar wanneer wij nog wat kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
20 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het is ons niet duidelijk waar je niet tevreden over bent. Zou je, je klacht kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice