auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.987 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
28 jan 2024
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Het dekbedovertrek kwam erg gekreukt aan alsof het gewassen was geweest en ergens aan opgehangen om te drogen. Ik had hem direct nodig en daarom heb ik het niet teruggestuurd, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik een tweede hands dekbedovertrek voor € 179,00 heb gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback en spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kwaliteit. U kunt een mail sturen en daar uw klacht kenbaar maken. De mail kunt u sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
23 dec 2023
Het goede product leveren !!
Antwoord van auping.com/nl
Beste meneer Trost, we vinden het erg vervelend dat wij de bestelling in de verkeerde maat hebben geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ik had besteld ten tijde van de korting vanwege de verjaardag Auping oa ook vanwege de korting. Er is toen iets misgegaan waardoor ik korting misliep. En eigenlijk wilde ik 2 of 3 matrassen bestellen. Vervolgens is tijdens de bestelperiode black friday aanbieding. Ook die liep ik mis aangezien al besteld. Dat voelt toch beetje dat ik gedupeerd ben.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je tijdens het plaatsen van de bestelling korting bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. Zou je meer informatie kunnen toesturen omtrent je bestelling naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantservice.
Betere info over veel langere levertijd dan er nu staat. Status van bestelling blijft hangen. Ik heb erover moeten bellen. Kan ik beter naar de winkel gaan?
RD
Rene D.
Tienray
8 mei 2023
De kwaliteit van de auping hoofdkussen cloud 12cm verbeteren. Dit is het 3e nieuwe hoofdkussen al in 3 jaar tijd. Het kussen begint elke keer rond de 1,5 door te liggen. En aangezien het geen goedkope kussens zijn verwacht je wel kwaliteit en levensduur voor dit bedrag en merk. Ik merk dat ik het voor mijn nek problemen een heel fijn kussen vind vandaar dat ik het elke keer opnieuw aanschaf. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen. En daarbij was het kussen niet juist in de verpakking en ben op aanraden van de klanten service een kussen gaan kopen in de auping store in venlo.
10 mei 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback en zullen deze dan ook delen met de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug 2023

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 sep 2023
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
14 nov 2023

Geen transparantie vanuit bedrijf

In augustus het bed besteld. Levertijd was 6 weken. 8 weken gewacht totdat het bed klaar is en drie weken gewacht totdat het bed geleverd kan worden door een extern bedrijf. Er wordt door de klantenservice geen oplossing geboden, ze horen het alleen aan. Het zijn geen goedkope bedden, dus dan lijkt me dat de service ook goed is. Maar dat is helaas niet.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de geleverde service niet aan de verwachting heeft voldaan. De levertijd die wij op voorhand afgeven is onder voorbehoud. We vinden het nogmaals enorm spijtig dat de productie langer heeft geduurd dan wij in eerste instantie hebben aangegeven. Voor de levering heeft onze partner Montrieurs daarna meerdere opties aangedragen. Het matras had eerder uitgeleverd kunnen worden indien deze voorgestelde data ook geschikt waren. Ondanks dat de levering van de bestelling langer duurde dan de verwachting was wensen we je nog veel slaapplezier toe van het nieuwe bed en het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
21 aug 2023

Afhandeling na terugsturen verliep traag.

Het product was prima, maar voldeed vanwege de kleur niet aan onze verwachtingen. Na het terugsturen verliep het proces heel traag en het duurde uiteinde drie weken voordat wij ons geld weer hadden ontvangen. Geen aanbeveling om weer een product bij Auping te bestellen.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
18 nov 2023
Om 3 redenen deze matige beoordeling: Bij een beoordeling gaat het niet om de shopervaring, maar om het product. Cloud kussen was te hoog, te hard en retourbetaling duurde lang. Voorwaarden retour niet eenduidig: verschil tussen website en formulier bij product.
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de terugbetaling verwerkt te hebben. Onze oprechte excuses dat dit bij u een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 nov 2023

Te kleine kussenslopen.

Wij hebben Auping hoofdkussens die een stuk kleiner zijn dan reguliere kussens. Auping verkoopt ook ( dure) bijpassende kleine kussenslopen. Hier vier van besteld maar het bleek dat de kussens er niet inpassen. Echt zonde van het geld.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u heeft gekozen voor de maat 40 x 60 cm kussenslopen, wij hebben ook de variant 60 x 70 cm kussenslopen in de collectie. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
16 okt 2023
Matras gekocht een kleine week voor de 15% actie. Tijdens koop kon er echt geen korting gegeven worden. Vervolgens was er ook geen tegemoetkoming mogelijk toen de actie was begonnen. Spijtig.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 sep 2023
Bedden zijn heel erg goed, e-commerce strategie is matig. Ik ontvang liever niet 3-4 herinneringen voor allerlei enquêtes om mijn mening te delen bij aankoop van een hoeslaken.
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 okt 2023

Extra kussenslopen los kopen bij beddengoed

Bij Auping verkopen ze speciale kussens maar het is bij bestelling van beddengoed enkel mogelijk deze maat kussenslopen los extra te bestellen en dan betaal je 50 euro extra.
12 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen deze feedback doorsturen naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
19 mei 2023

Kwaliteit producten goed, levering slecht.

Kwaliteit producten goed, levering was veel te laat door een technische fout. Zo werd mij via de mail aangegeven toen ik vroeg hoe het met mijn levering stond.
23 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Er is inderdaad wat fout gegaan met de levering van je bestelling, hiervoor nogmaals onze oprechte excuses!
27 sep 2023
Auping test gedaan . Gewicht lengte etc . Advies Auping - firm matras Na een week niet aan gewend is gewoon te hatd voor mij . Mevrouw van der Pijl
28 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het is mogelijk om binnen 90 dagen na levering gebruik te maken van een omruilservice. Dit betekent dat binnen 90 dagen, eenmali en kosteloos, het matras geruild mag worden voor een andere hardheid. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
RJ
Rita J.
Ridderkerk
20 sep 2023

hoeslaken is te krap voor hetgeen ze wordt verkocht heb een auping bed 200 x 200 laken is voor 180/200

website werkte niet mee eerste keer gebeld uw klantenservice weet geen antwoord en zegt belt u maar naar winkel??? 2e maar gemaild
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoeslaken niet goed passend is met jouw matras. Graag ontvangen wij het product retour voor verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice