Top dat je via de AUPING site een bed naar wens kunt configureren /samenstellen en er zoveel mogelijkheden zijn in modellen, afmetingen en kleuren. Na de bestelling kun je met de klantenservice bellen om met inachtneming van de levertijd een verwacht en wenselijk aflevermoment af te spreken. Concreet spreek je een passend moment af met het bedrijf Montrieurs, dat voor AUPING het bed voor je in elkaar zet en, indien van toepassing, zorgt dat de spiralen met motor functioneren. Verder zijn wij de dag van de afspraak keurig geïnformeerd over het tijdstip van arriveren op het adres. Bovendien neemt men het verpakkingsmateriaal mee. Zeer te spreken over de totale service.
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
klacht 1 week geleden ingediend zou bevestigd worden en ik zou zo snel mogelijk antwoord krijgen. geen van 2 is tot nu toe gebeurt. we zijn week 2 al bijna uit.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 feb. 2023
Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben contact met u hierover opgenomen en een afspraak voor een servicebezoek direct ingepland. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2023
Matras was matig, textiel is prima.
Jammer dat je gespamd blijft worden voor de review
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen. Wij hebben uw feedback intern opgenomen, zodat wij onze communicatie in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
23 jan. 2023
De kleuren van het beddengoed waren niet representatief voor wat ik bestelde. Met koel grijs verwacht ik een lichte grijze kleur niet donker antraciet. Verzending zou diezelfde dag zijn, het is een week later verstuurd/ontvangen. jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
2 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Helaas heb je ons geen onderbouwing van je beoordeling gegeven. Mocht je ons alsnog feedback willen geven dan horen wij dit graag. Je mag dan een mail sturen naar klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
19 sep. 2022
Het betreft een bestelling van een niet verstelbare spiraalbodem, geplaatst op 19-08 jl. Levertijd 2-4 weken aldus de website. Momenteel zijn we in week 5 en ik heb nog niets mogen vernemen. Beoordelen is hierdoor helaas lastig.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u hierover een mail gestuurd met meer informatie betreffende levering. Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
10 aug. 2022
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
29 sep. 2022
Ik heb nog geen bed gezien en kan dus Auping onmogelijk onmogelijk
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 okt. 2022
Dank voor je bericht. Wij hebben je hierover telefonisch gesproken over de levering. Wij wensen je alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.