auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

29 sep. 2022
Ik heb nog geen bed gezien en kan dus Auping onmogelijk onmogelijk
5 okt. 2022
Dank voor je bericht. Wij hebben je hierover telefonisch gesproken over de levering. Wij wensen je alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
19 sep. 2022
Het betreft een bestelling van een niet verstelbare spiraalbodem, geplaatst op 19-08 jl. Levertijd 2-4 weken aldus de website. Momenteel zijn we in week 5 en ik heb nog niets mogen vernemen. Beoordelen is hierdoor helaas lastig.
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u hierover een mail gestuurd met meer informatie betreffende levering. Auping Klantenservice.
10 aug. 2022
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
3 feb. 2022
Iets bestellen wat op voorraad zou zijn, dagen niet horen en dan uiteindelijk het bericht krijgen weken te moeten wachten. De dame van customer care heeft het keurig voor me opgelost waarvoor dank
3 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.