Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
22 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn).
Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk.
Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
In augustus het bed besteld. Levertijd was 6 weken. 8 weken gewacht totdat het bed klaar is en drie weken gewacht totdat het bed geleverd kan worden door een extern bedrijf. Er wordt door de klantenservice geen oplossing geboden, ze horen het alleen aan. Het zijn geen goedkope bedden, dus dan lijkt me dat de service ook goed is. Maar dat is helaas niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de geleverde service niet aan de verwachting heeft voldaan. De levertijd die wij op voorhand afgeven is onder voorbehoud. We vinden het nogmaals enorm spijtig dat de productie langer heeft geduurd dan wij in eerste instantie hebben aangegeven. Voor de levering heeft onze partner Montrieurs daarna meerdere opties aangedragen. Het matras had eerder uitgeleverd kunnen worden indien deze voorgestelde data ook geschikt waren.
Ondanks dat de levering van de bestelling langer duurde dan de verwachting was wensen we je nog veel slaapplezier toe van het nieuwe bed en het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
18 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Om 3 redenen deze matige beoordeling:
Bij een beoordeling gaat het niet om de shopervaring, maar om het product.
Cloud kussen was te hoog, te hard en retourbetaling duurde lang.
Voorwaarden retour niet eenduidig: verschil tussen website en formulier bij product.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 nov. 2023
Bedankt voor uw feedback. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de terugbetaling verwerkt te hebben. Onze oprechte excuses dat dit bij u een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Betere info over veel langere levertijd dan er nu staat. Status van bestelling blijft hangen. Ik heb erover moeten bellen. Kan ik beter naar de winkel gaan?
Beoordeling melden
2 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Te kleine kussenslopen.
Wij hebben Auping hoofdkussens die een stuk kleiner zijn dan reguliere kussens.
Auping verkoopt ook ( dure) bijpassende kleine kussenslopen.
Hier vier van besteld maar het bleek dat de kussens er niet inpassen.
Echt zonde van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u heeft gekozen voor de maat 40 x 60 cm kussenslopen, wij hebben ook de variant 60 x 70 cm kussenslopen in de collectie. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
16 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Matras gekocht een kleine week voor de 15% actie. Tijdens koop kon er echt geen korting gegeven worden. Vervolgens was er ook geen tegemoetkoming mogelijk toen de actie was begonnen. Spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 okt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Extra kussenslopen los kopen bij beddengoed
Bij Auping verkopen ze speciale kussens maar het is bij bestelling van beddengoed enkel mogelijk deze maat kussenslopen los extra te bestellen en dan betaal je 50 euro extra.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 okt. 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen deze feedback doorsturen naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
Bezorgtijd van meer dan 10 dagen. Dekbedovertrek is niet zo zacht als gewend van Auping. Kleur en patroon zijn wel prachtig.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 okt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de vertraagde levering maar i.v.m. drukte hebbben we een vertraging in de levering gehad. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Zorgen dat de terugbetaling bij het retourneren sneller plaatsvindt
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 okt. 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen dit verbeterpunt meenemen in het retourproces, Met vriendelijke groet, Klantenservice Auping
17 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
27 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Auping test gedaan . Gewicht lengte etc .
Advies Auping - firm matras
Na een week niet aan gewend is gewoon te hatd voor mij . Mevrouw van der Pijl
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 sep. 2023
Bedankt voor uw feedback. Het is mogelijk om binnen 90 dagen na levering gebruik te maken van een omruilservice. Dit betekent dat binnen 90 dagen, eenmali en kosteloos, het matras geruild mag worden voor een andere hardheid. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
hoeslaken is te krap voor hetgeen ze wordt verkocht heb een auping bed 200 x 200 laken is voor 180/200
website werkte niet mee eerste keer gebeld uw klantenservice weet geen antwoord en zegt belt u maar naar winkel???
2e maar gemaild
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoeslaken niet goed passend is met jouw matras. Graag ontvangen wij het product retour voor verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Auping beddengoed valt tegen.
Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Afhandeling na terugsturen verliep traag.
Het product was prima, maar voldeed vanwege de kleur niet aan onze verwachtingen. Na het terugsturen verliep het proces heel traag en het duurde uiteinde drie weken voordat wij ons geld weer hadden ontvangen. Geen aanbeveling om weer een product bij Auping te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
2 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bedden zijn heel erg goed, e-commerce strategie is matig. Ik ontvang liever niet 3-4 herinneringen voor allerlei enquêtes om mijn mening te delen bij aankoop van een hoeslaken.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij retourzending bleef het geld lang onderweg.
2 augustus ingeleverd en pas 16 augustus geld.
Dat is twee weken!
DHL!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
27 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen gelegenheid om te ruilen in de winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
De kwaliteit van de auping hoofdkussen cloud 12cm verbeteren. Dit is het 3e nieuwe hoofdkussen al in 3 jaar tijd. Het kussen begint elke keer rond de 1,5 door te liggen. En aangezien het geen goedkope kussens zijn verwacht je wel kwaliteit en levensduur voor dit bedrag en merk. Ik merk dat ik het voor mijn nek problemen een heel fijn kussen vind vandaar dat ik het elke keer opnieuw aanschaf. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen. En daarbij was het kussen niet juist in de verpakking en ben op aanraden van de klanten service een kussen gaan kopen in de auping store in venlo.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 mei 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback en zullen deze dan ook delen met de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
De kleuren van het beddengoed waren niet wat ik voor ogen had
De kleuren van het beddengoed waren niet representatief voor wat ik bestelde. Met koel grijs verwacht ik een lichte grijze kleur niet donker antraciet. Verzending zou diezelfde dag zijn, het is een week later verstuurd/ontvangen. jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
klacht 1 week geleden ingediend zou bevestigd worden en ik zou zo snel mogelijk antwoord krijgen. geen van 2 is tot nu toe gebeurt. we zijn week 2 al bijna uit.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 feb. 2023
Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben contact met u hierover opgenomen en een afspraak voor een servicebezoek direct ingepland. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
19 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit producten goed, levering slecht.
Kwaliteit producten goed, levering was veel te laat door een technische fout. Zo werd mij via de mail aangegeven toen ik vroeg hoe het met mijn levering stond.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Er is inderdaad wat fout gegaan met de levering van je bestelling, hiervoor nogmaals onze oprechte excuses!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.