auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21-9-21 nieuwe Auping matras besteld + betaald verder niets van Auping gehoord ook niet over de datum van levering. Slechte service. Over het bestelde Auping product kan ik dus geen oordeel geven, het vorige Auping matras beviel mij wel.
Antwoord van auping.com/nl
Dat is vervelend om te horen! Wij hebben jou gelijk een mail gestuurd met meer informatie hierover.
Iets bestellen wat op voorraad zou zijn, dagen niet horen en dan uiteindelijk het bericht krijgen weken te moeten wachten. De dame van customer care heeft het keurig voor me opgelost waarvoor dank
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.