auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.013 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.178 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

de meest kritische beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Valt een beetje tegen

We hebben 2 matrassen gekocht van Auping. Naast de bekendheid van het merk is de aankoop vooral gedaan omdat we er vanuit zijn gegaan dat het bed schuin omhoog kan worden gezet. Het matras elite vertoont een bobbel in de breedte op de vouw (hoofdkant). Het levert dus geen confortabele zit op. De spiraal is ook van Auping. De oude matrassen zijn ingeleverd dus retourneren is geen optie en tevens ontbreekt de tijd hiervoor.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

zoom niet gestikt.

Na het wassen van het hoeslaken bleek een stuk van de instopflap niet gestikt. Dit hebben we zelf maar met de hand gedaan, was een stuk van +/- 40 cm.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Mocht je willen dat wij nog naar het product kijken dan ontvangen wij graag een foto.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking van hoofdkussens.

We slapen in een Auping bed en toen we aan nieuwe kussens toe waren was het vanzelfsprekend dat we de Auping-kwaliteit wilden. Maar u slaat helemaal de plank mis door deze kussens te verpakken in een te chique, te duur, te verspillend en nutteloos produkt. Deze tassen rijmen niet met uw streven naar duurzaamheid en recycling. Waarschijnlijk is een papieren zak ook milieubelastend, maar het oogt wat vriendelijker.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling en het delen van je feedback, daar kunnen wij zeker wat mee. Het idee van de tas is dat wanneer klanten het hoofdkussen willen meenemen naar een andere plek (bijv. op vakantie), dat zij een tas hebben om het hoofdkussen in mee te nemen. Desondanks wensen we je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een klacht sneller behandelen en niet een mail sturen dat het bedrag binnen 3 werkdagen terug gestort wordt en dat vervolgens pas na 10 dagen terug storten
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om elke retourzending binnen 8 werkdagen na ontvangst te verwerken, waarna de terugbetaling plaats zal vinden. Volgens onze informatie is dit ook het geval bij jouw retourzending. We vinden het vervelend dat we hierin niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sinds het nieuwe matras hebben we rugpijn en nekklachten
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 apr 2024
Beste Matthias, hartelijk dank voor uw beoordeling en dat is vervelend om te vernemen. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te laat retour geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Volgens onze informatie is de retourzending en terugbetaling binnen 4 werkdagen verwerkt. Mocht dit niet het geval zijn, zou je ons dan een e-mail kunnen versturen op klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
20 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Dit helpt ons ontzettend om onze service en processen te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mn bestelling brengen!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 mrt 2024
Onze oprechte excuses dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen dit direct herstellen en je kunt binnen enkele dagen de bestelling verwachten! Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen transparantie vanuit bedrijf

In augustus het bed besteld. Levertijd was 6 weken. 8 weken gewacht totdat het bed klaar is en drie weken gewacht totdat het bed geleverd kan worden door een extern bedrijf. Er wordt door de klantenservice geen oplossing geboden, ze horen het alleen aan. Het zijn geen goedkope bedden, dus dan lijkt me dat de service ook goed is. Maar dat is helaas niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de geleverde service niet aan de verwachting heeft voldaan. De levertijd die wij op voorhand afgeven is onder voorbehoud. We vinden het nogmaals enorm spijtig dat de productie langer heeft geduurd dan wij in eerste instantie hebben aangegeven. Voor de levering heeft onze partner Montrieurs daarna meerdere opties aangedragen. Het matras had eerder uitgeleverd kunnen worden indien deze voorgestelde data ook geschikt waren. Ondanks dat de levering van de bestelling langer duurde dan de verwachting was wensen we je nog veel slaapplezier toe van het nieuwe bed en het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had besteld ten tijde van de korting vanwege de verjaardag Auping oa ook vanwege de korting. Er is toen iets misgegaan waardoor ik korting misliep. En eigenlijk wilde ik 2 of 3 matrassen bestellen. Vervolgens is tijdens de bestelperiode black friday aanbieding. Ook die liep ik mis aangezien al besteld. Dat voelt toch beetje dat ik gedupeerd ben.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je tijdens het plaatsen van de bestelling korting bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. Zou je meer informatie kunnen toesturen omtrent je bestelling naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantservice.
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het dekbedovertrek kwam erg gekreukt aan alsof het gewassen was geweest en ergens aan opgehangen om te drogen. Ik had hem direct nodig en daarom heb ik het niet teruggestuurd, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik een tweede hands dekbedovertrek voor € 179,00 heb gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback en spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kwaliteit. U kunt een mail sturen en daar uw klacht kenbaar maken. De mail kunt u sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afhandeling na terugsturen verliep traag.

Het product was prima, maar voldeed vanwege de kleur niet aan onze verwachtingen. Na het terugsturen verliep het proces heel traag en het duurde uiteinde drie weken voordat wij ons geld weer hadden ontvangen. Geen aanbeveling om weer een product bij Auping te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens was en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Om 3 redenen deze matige beoordeling: Bij een beoordeling gaat het niet om de shopervaring, maar om het product. Cloud kussen was te hoog, te hard en retourbetaling duurde lang. Voorwaarden retour niet eenduidig: verschil tussen website en formulier bij product.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de terugbetaling verwerkt te hebben. Onze oprechte excuses dat dit bij u een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Te kleine kussenslopen.

Wij hebben Auping hoofdkussens die een stuk kleiner zijn dan reguliere kussens. Auping verkoopt ook ( dure) bijpassende kleine kussenslopen. Hier vier van besteld maar het bleek dat de kussens er niet inpassen. Echt zonde van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 nov 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u heeft gekozen voor de maat 40 x 60 cm kussenslopen, wij hebben ook de variant 60 x 70 cm kussenslopen in de collectie. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Matras gekocht een kleine week voor de 15% actie. Tijdens koop kon er echt geen korting gegeven worden. Vervolgens was er ook geen tegemoetkoming mogelijk toen de actie was begonnen. Spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bedden zijn heel erg goed, e-commerce strategie is matig. Ik ontvang liever niet 3-4 herinneringen voor allerlei enquêtes om mijn mening te delen bij aankoop van een hoeslaken.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Extra kussenslopen los kopen bij beddengoed

Bij Auping verkopen ze speciale kussens maar het is bij bestelling van beddengoed enkel mogelijk deze maat kussenslopen los extra te bestellen en dan betaal je 50 euro extra.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zullen deze feedback doorsturen naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!