Top dat je via de AUPING site een bed naar wens kunt configureren /samenstellen en er zoveel mogelijkheden zijn in modellen, afmetingen en kleuren. Na de bestelling kun je met de klantenservice bellen om met inachtneming van de levertijd een verwacht en wenselijk aflevermoment af te spreken. Concreet spreek je een passend moment af met het bedrijf Montrieurs, dat voor AUPING het bed voor je in elkaar zet en, indien van toepassing, zorgt dat de spiralen met motor functioneren. Verder zijn wij de dag van de afspraak keurig geïnformeerd over het tijdstip van arriveren op het adres. Bovendien neemt men het verpakkingsmateriaal mee. Zeer te spreken over de totale service.
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
Ik heb eerder een bedbodem bij Auping besteld. Daar zaten poten bij. Nu wordt daar echter niets over gezegd op de site. Dus ontving ik een bedbodem zonder poten waar ik dus niet op kan liggen. Heb gebeld met Auping, of ik dit alsnog kon bestellen maar dat kon alleen via een dealer. De toon van deze dame vond ik onvriendelijk en kortaf. Bij de dealer keurig geholpen. Tot ontvangst van de poten staat de bedbodem nu op celbetonblokken...
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden dit jammer om te horen en zullen dit intern oppakken met de juiste collega. Wij wensen je alsnog veel plezier toe van de bestelde spiraalbodem. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
Ik heb verschillende malen op de site gekeken. Toen ik wilde bestellen was opeens de mogelijkheid voor een bed/ spiraal met een verstelbaar midden gedeelte verdwenen. Er stond niet bij waarom !? Toen ik bestelde en betaalde moest ik nog bijna 4 weken wachten op de levering. Hierover werd ik niet (goed) geïnformeerd. Dit is een behoorlijke misser van Auping. De kwaliteit is verder goed en de bezorger (Montrieurs) was top.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
1 mrt. 2023
Ik kan alleen oordelen over het proces tot nu toe. Bezorging op 6 maart is overeengekomen, maar dat moeten we even afwachten. Verder is alles tot nu toe naar tevredenheid en redelijk vlot verlopen. We zijn benieuwd hoe deze matras zal bevallen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te vernemen dat de service tot nu toe naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
1 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
Prachtige dekbed hoes gekocht, maar jullie site vond ik niet handig. Ik moest een account aanmaken en bleef hangen bij een chathulp. Was bijna naar Son gereden om de hoes te halen!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en dank voor je feedback, wij zullen dit intern opnemen, zodat wij onze services kunnen verbeteren in de toekomst. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
2 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
10 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
30 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
19 jan. 2023
De foto van de dekbedhoes was niet goed. Ik kreeg een exemplaar die niet gelijk stond aan de foto.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, wij zullen dit intern opnemen. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
24 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling.
Geverifieerde beoordeling
23 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling.
Geverifieerde beoordeling
23 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling.
Geverifieerde beoordeling
14 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 jan. 2023
Bedankt voor je beoordeling.
Geverifieerde beoordeling
15 dec. 2022
Dekbedovertrek was ongeveer 15 cm te smal. Mocht hem terugsturen.
Maar duurt te lang voor ik mijn geld terug had
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 dec. 2022
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat het dekbedovertrek niet naar wens is. De bestelling hebben wij retour ontvangen en de terugbetaling heeft plaatsgevonden binnen de termijn van 14 dagen. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.