auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 1.445Goed

4,41

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 25 sep. 2023
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 25 sep. 2023
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor auping.com/nl

651 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1.445 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

de meest kritische beoordeling

2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren 
Relevantie
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kussen zelf mooie kwaliteit maar erg dun

Ik vond het vinden van de kussens omslachtig gaan op de website. De omschrijving van de kussens was wel goed en duidelijk bij het vinden. Maar eerlijk de kwaliteit van het kussen bij een prijs als deze is niet goed. Het is een duur donskussen wat wij direct moesten bijvullen en dan nog is het maar een dun ding (klinkt wat respectloos, maar kan het niet anders benoemen) wij hebben ook de eerdere donskussen van Auping en die waren qua vulling veel beter. Een vulling kost al gauw 40 euro dus zo werd het wel een heel duur kussen
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar....

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar de communicatie! Jammer dat deze zo onder de maat is. M.i. is er met weinig extra middelen een veel betere communicatie mogelijk!
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
RM
Rob M.
Voorschoten
6 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Aankoop niet voor volle pond verzekerd: ernstig minpunt.

Het was vervelend om te zien dat de aankoop maar tot 100 Euro en niet voor het volle pond was verzekerd m.b.t. aankomst. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak, en voor mij een reden om gereserveerd te staan t.o.v. aankopen via deze webshop.
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor de bestelling! Alle aankopen via de Auping webshop hebben altijd volledige garantie. Zie de Auping garantievoorwaarden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De aanvullende garantie tegen betaling is niet van Auping maar van Trustedshop.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Betere communicatie bij vertraging van bestelling. Zelf meerdere malen moeten bellen en twee keer een ander verhaal, maar bestelling daarna vlot ontvangen. Netjes te woord gestaan en excuses gekregen, dus naar tevredenheid afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We vinden het nog steeds erg vervelend dat door een systeemfout jouw bestelling niet goed was verwerkt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Van bestelling tot levering gemiddeld, communicatie/ informatie slecht Ter info 6 weken besteltijd tot op laatste week van levering pas informatie op account, levering was top
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We waarderen dit enorm en kan ons enkel helpen om het aankoopproces te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoeslaken (antraciet) was door zon/licht verkleurd. Waarschijnlijk te lang gelegen (in een niet donkere ruimte) Verkleuring verdwijnt ook niet bij het wassen.
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. Graag ontvangen wij het product retour voor een verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkoopster was 👍 afwachten hoe de matras is Lange levertijd is minder prettig
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd door het succes van de aktie duurt de aflevering helaas langer als we willen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling zodra deze geleverd is. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde meer dan een week voordat ik het geld retour had
2 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog eenvoudiger maken om de de categorie te vinden
Antwoord van auping.com/nl
8 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kussen veert nogal en is minder breed
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoofdkussen niet helemaal naar wens is. Wij denken dan ook graag met je mee wat voor jou de beste oplossing is. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen? Op werkdagen zijn we tussen 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0570-681820 of je kunt een mail sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Mocht je nog feedback hebben omtrent je bestelling vernemen wij dat graag. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van die korting

geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Antwoord van auping.com/nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen was een eitje. Ruim aanbod en hoge kwaliteit producten. Levering was snel en netjes. Terugsturen is ook simpel, maar de verwerking daarvan laat intens lang op zich wachten helaas.
Antwoord van auping.com/nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

20% korting net na bestellen

De week na de bestelling was er 20% korting. Ik had contact opgenomen of ik hier ook gebruik van kon maken en het verschil gerestitueerd kon worden. Daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan. De oplossing was terugsturen en opnieuw bestellen. Niet milieu en klant vriendelijk. Pas na een 2de keer aandringen kwam Auping tegemoet. Vandaar 3 ipv 1 ster.
Antwoord van auping.com/nl
8 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
CH
CAG H.
WASSENAAR
15 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Echter foto zijn prachtig maar de kleur van de dekbedhoezen klopt niet met werkelijkheid, evenmin de omschrijving van de kleur. Dus weer retour zenden en wachten op terugbetaling, helaas.
Antwoord van auping.com/nl
17 aug. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern oppakken, dank voor het doorgeven hiervan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Terugstorting

Als de bestelling niet goed is, in dit geval verkeerd gestikt. Dan is het prettig dat de klant zo snel mogelijk zijn geld terug krijgt gestort. Tot op de dag van vandaag hebben wij ons geld nog niet terug gestort gekregen.
JV
Jaap v.
Valkenburg ZH
17 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel niet meer beschikbaar

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel producten niet meer beschikbaar.Het is meer een uitverkoop van restanten, ergo minder aantrekkelijk dan het lijkt.
Antwoord van auping.com/nl
1 sep. 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De actie is een groter succes gebleken, dan we hadden verwacht. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk weer nieuwe voorraad te voorzien. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De beschrijving van het product had ik beter verwacht. Verder duurt de confirmatie/ communicatie omtrent retourzending lang.
Antwoord van auping.com/nl
18 jul. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Op die manier kunnen wij onze services en communicatie verbeteren, dank daarvoor.
19 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet blijven mailen om een mening te krijgen
Antwoord van auping.com/nl
20 jul. 2023
Bedankt voor je feedback. Ik zal je verzoek doorzetten.