auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te horen! Wij sturen jou direct een mailtje met meer informatie over levering. Het goede nieuws is dat deze al bij week 6 klaarstaat voor jou!
4 jan. 2022
van J. d.
Levering duurt sowieso veel te lang. 8 weken levertijd voor een relatief dure matras vind ik niet aan de korte tijd. Wanneer de fabriek weet dat een bepaalde matras in de verkoop goed loopt, kunnen ze daar dan toch wel een beperkte voorraad voor op na houden. Er vindt geen tussentijdse terugkoppeling plaats over indicatie datum van levering. Heb gebeld en krijg dan wel goede informatie over indicatie levering.
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen dit dan ook intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Op dit moment werken wij uitsluitend op orderbasis, waardoor wij niet met voorraden werken en om die reden deze levertijd hebben. Al onze producten worden met de hand gemaakt in onze fabriek in Deventer. We maken gebruik van hoogwaardige materialen en besteden aandacht aan details en duurzaamheid.
8 jan. 2022
Deze week werd onze Auronde geleverd, als opvolger van onze Auronde die we na 28 jaar wilden vervangen door een breder model. Erg tevreden over het prachtige eiken fineer en het hoofdbord. Helaas bleek 1 zijpaneel beschadigd uit de verpakking te komen, dit zal uiteraard worden omgeruild, maar toch teleurstellend dat dit door de kwaliteitscontrole kan slippen bij Auping. Had dit niet verwacht bij zo'n gerenommeerd bedrijf.
12 jan. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Erg vervelend dat er een beschadiging is geconstateerd bij de levering. We hebben al een nieuwe zijpaneel in productie genomen, deze leveren we zo snel mogelijk na. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
5 feb. 2022
Eindeloos in de wacht om afspraak te maken voor aflevering. Helaas nog steeds niet gelukt
7 feb. 2022
Wat vervelend om te horen! Wij hebben direct onze partner Montrieurs verzocht om een afspraak met jou in te plannen. Wij wensen jou alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
27 dec. 2021
Ik wacht nog steeds op de levering van de reeeds betaalde matrassen
5 jan. 2022
Wij hebben een afspraak gemaakt met jou voor levering. Wij wensen jou veel plezier met de matrassen toe.