auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.489 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

Meest relevante negatieve beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toen ik in de Auping Store aankopen deed was ik erg enthousiast. Vervolgens heb ik telefonisch en per e-mail nog een extra elektrisch spiraal gekocht. En dat was wel een koude douche. De toon van de e-mail was steenkoud en bij aflevering bleek dat niet was aangegeven door de winkel dat het oude spiraal meegenomen moest worden. De monteurs begrepen gelukkig dat ik dat niet zelf kon afvoeren en hebben het spiraal meegenomen. Dat was perfecte service van Montrieurs!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We nemen op dit moment enkel matrassen retour; het innemen van spiraalbodems bieden we helaas nog niet aan. Je opmerking over de communicatie zullen we zeker terugkoppelen aan de winkel. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Telefoon bij filiaal werd niet opgenomen. Offerte werd niet aangepast, na herhaaldelijk bellen was dat uiteindelijk het geval. Geen actieve update over de datum van levering. Heb er zelf achteraan gebeld. Openingstijden erg onhandig en je kan financiën (zoals betaling van het openstaande bedrag) niet bij een ander filiaal regelen ivm de franchiseconstructie. Kwaliteit van matras goed en levering goed verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We betreuren het te horen dat je niet te spreken bent over de communicatie van de Auping dealer en de franchiseconstructie. We waarderen je geduld en zijn blij dat de kwaliteit van de matras en de levering aan je verwachtingen voldoen. We zullen je opmerkingen zeker meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

bed niet waterpas gezet en slechte aftersales service

Monteurs gingen het bed waterpas zetten maar hebben dit niet gedaan. En slechte aftersales service want de winkel reageert niet op mijn verzoek om het bed waterpas te komen zetten ondanks ik dit ook had gevraagd tijdens de verkoop. Slechte service dus voor de hoge prijs die we betaald hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de service van je Auping Dealer. Zou je jouw klacht met ons willen delen door een e-mail te sturen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
verbeteren : vooral niet twee of drie keer al hengelen naar een beoordeling terwijl de matras nog geeneens geleverd is. één keer, na levering, is echt genoeg. dit computer-gegeneerde gedoe is stomvervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is om meerdere keren gevraagd te worden om een beoordeling voordat de matras is geleverd. We zullen dit meenemen om ons proces te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lange wachttijd
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levering lang duurde. We hopen dat je nu tevreden bent met je aankoop en wensen je veel fijne nachten op je nieuwe Auping. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
MV
mm V.
Leide
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij vinden het bijzonder vreemd dat wij een groot bedrag aan bezorgkosten moeten betalen, als je zulke dure matrassen koopt. Het kan dan wel uit Venlo komen, maar wij zullen niet het enige bezorgritje zijn. Vervolgens komt het met een bakwagentje zonder Auping erop en er zitten buitenlandse etiketten aan het matras. Dus tja..... dan ga je toch wel twijfelen aan Auping.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
26 jun 2024
Bedankt voor je feedback en beoordeling. Normaal gesproken worden de bezorgkosten besproken tijden het verkoopgesprek. Is dit niet geval of wanneer je niet tevreden bent met de geleverde service dan wil ik je adviseren om hierover in gesprek te gaan met de winkel waar de aankoop is gedaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen servet en geen tafellaken

Auping verkoopt goede moltons. Ik zou willen dat ze meer maten zouden aanbieden. Nu krijg je, of je bed nu 2 meter is of 2.20 bij 1.60 of 1.80 één maat, met als gevolg dat het eigenlijk nooit mooi past.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wanneer een molton niet passend is dan kun je deze natuurlijk altijd kosteloos retourneren. Is dit gewenst dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl waarin je de klacht beschrijft en het ordernummer doorgeeft. Wij zullen dan aangeven hoe de bestelling retour gestuurd kan worden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
KM
Karel M.
DELFGAUW
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet actie achter elkaar doen als je inde eerste actie hebt gekocht en daarna komt de volgende actie waar je goedkoper uit bent voel je je tochgenomen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze promoties. Wij zullen je feedback binnen het bedrijf bespreken. Wij wensen je wel veel plezier van je aankoop.
12 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de kwaliteit van het hoeslaken heerlijk.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 jun 2024
Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het hoeslaken en wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijk groet, Auping klantenservice.
17 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 mei 2024
Bedankt voor je feedback dit zullen we zeker delen met de betreffende afdeling. Mocht je nog vragen hebben over de levering van je bestelling of nog producten missen dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl met je vraag of opmerking. Vriendelijke groet, Team Auping Klantenservice
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde product geleverd. Ruilen niet mogelijk

Er was een verkeerd product geleverd door jullie. Kan gebeuren. Ruilen is niet mogelijk. Dat hebben jullie niet als optie. (Administratief meer gedoe, neem ik aan). Nu moet ik wachten op retour bedrag en het product opnieuw bestellen. Ik heb het product nu later in huis. Vind ik janker. (Maar niet onoverkomelijk). Bedankt voor de kwaliteit verder van het product. Ben ik blij mee. Moniek
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levering niet goed is gegaan en we waarderen je feedback over ons retourbeleid. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima product, mindere service

Flexibeler zijn in klantenservice, denk eens even mee met je klanten als ze aangeven iets te willen wijzigen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 mei 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen graag even contact met je op om je klacht verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
20 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten van Auping zijn van zeer goede kwaliteit ook de afhandling van de bestelling was goed. Ik stoor mij ontzettend aan Bezorgdiens DHL die zijn afspraken iet nakomt. En de afhandeling afdoet met een chatbot.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de levering via DHL niet helemaal naar wens is verlopen. We wensen je alsnog veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice