auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.987 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Antwoord van auping.com/nl
Het is gedoe als je nooit thuis bent om Montrieurs Transport iet af te spreken... stuur kleine dingen zoals kussen gewoon met DHL/postnl dan kan je het afhalen van een service punt. Voor mij wel een barriere om nog een keer te bestellen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je de levering niet als prettig hebt ervaren. Doorgaans worden alleen bedden, matrassen en nachtkastjes door Montrieurs bezorgd. Al het bedtextiel waar kussens onder vallen door DHL.

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
Antwoord van auping.com/nl
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Antwoord van auping.com/nl
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Levering bed kaar geleden prima gegaan. We ontdekten veel later dat er een snurkapp bestond. De winkel in Gouda had een apparaatje liggen dat we konden ophalen, kan niet geïnstalleerd worden op dit bed. De afstandsbediening voor het spiraal werkt niet meer als de stroom er af is geweest, heel onhandig!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u niet op de hoogte was van het bestaan van de snurk-app. Omdat het apparaatje via een winkel is geleverd wil ik u vragen om dit bij de betreffende winkel kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Fijn kussen, maar mis een zakje met vullingsmateriaal erbij. Kost ongeveer €18,00 om het erbij te kopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
30 dec 2023
Stofje gladder verwacht
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback. Wat spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met het geleverde product. Het is altijd mogelijk om de bestelling (gedeeltelijk) te retourneren. Hierover vind u informatie op onze site: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren

Klantenservice onbereikbaar

In mijn account stond dat ik geen bestellingen had gedaan en ik wilde weten wanneer ik de bestelling, die ik dus wel had gedaan, zou ontvangen. Klantenservice reageert nergens op. Niet op chatbericht, niet op mailtjes. Pas toen ik het product had ontvangen kreeg ik een mail waarin zij constateerden dat ik mijn bestelling ontvangen had. Mosterd na de maaltijd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben we door de drukte een wat langere reactie tijd gehad (maximaal 3 dagen). Deze reactietijd is inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent, hiervoor nogmaals onze excuses. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

levering

de levering was snel verzonden door jullie, maar de bezorging is een ramp. pakket is in de hal neer gegooid , waar nog 180 bewoners van ander appartementen langs komen. is het niet mogelijk eventueel voor meer kosten. pakketen boven de 700 euro aangetekend te versturen. of UPS . dat gaat meestal wel goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij hebben een klacht ingediend bij DHL hierover. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 nov 2023

Auping experience

Goed product, (denk ik) mooie website, makkelijk bestelling te plaatsen, perfecte, nette communicatie. Misleidende aanbieding van het 75 jarig bestaan, Bij aflevering hoofdboard vergeten, (nog geen geste gezien)
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij hebben direct per mail contact met u opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 nov 2023
Ik heb online besteld maar verder niks van jullie gehoord tot na 8 wkn ik een telefoon kreeg van de bezorger om een datum af te spreken .
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Tussen aankoop en levering veel te weinig contact met klant over voortgang productie/levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback wij zullen dit intern bespreken. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
Hadden verwacht dat het katoen satijn zachter had aangevoeld
2 aug 2023

Jammer van die korting

8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 aug 2023
Bestellen was een eitje. Ruim aanbod en hoge kwaliteit producten. Levering was snel en netjes. Terugsturen is ook simpel, maar de verwerking daarvan laat intens lang op zich wachten helaas.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De beschrijving van het product had ik beter verwacht. Verder duurt de confirmatie/ communicatie omtrent retourzending lang.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Op die manier kunnen wij onze services en communicatie verbeteren, dank daarvoor.
12 nov 2023

Ik hoop dat het bed beter is dan de service

Ik hoop dat het bed zelf van hele hoge kwaliteit is. De klantreis is dat niet. Dat je advies in kunt winnen bij een winkel in de buurt is goed. Ook dat je zelf mag kiezen bij welke winkel je terecht wilt kunnen voor service na levering. Dat je toegang krijgt tot je eigen online omgeving lijkt veelbelovend, maar als de status vervolgens meer dan 4 weken op de status bestelling ontvangen blijft staan heeft dat geen zin. Bij navraag krijg je een standaard en niet inhoudelijke reactie. Jammer, bij zo’n duur bed verwacht ik persoonlijke service. Als laatste de aankoopbeschermijng waar je voor moet betalen. Die verloopt na 4 weken, terwijl een bed nooit binnen die tijd geleverd is. Regel dat. Zorg dat de aankoopbescherming voor bedden standaard op 12 weken staat, zodat je klant dit niet zelf hoeft te verlengen.
14 nov 2023
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de klantreis niet als prettig hebt ervaren we zullen dit zeker intern bespreken. De garantie op onze prodcuten is standaard vanaf het moment van aankoop wordt op onze site vermeld: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De extra aankoopbescherming is een service die vanuit Trustedshop wordt aangeboden. Wij wensen je, ondanks deze klantreis, veel slaapplezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Team Auping Klantenservice