auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

1.019 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.184 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

de meest kritische beoordeling

5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 mei 2024
Bedankt voor je feedback dit zullen we zeker delen met de betreffende afdeling. Mocht je nog vragen hebben over de levering van je bestelling of nog producten missen dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl met je vraag of opmerking. Vriendelijke groet, Team Auping Klantenservice
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde product geleverd. Ruilen niet mogelijk

Er was een verkeerd product geleverd door jullie. Kan gebeuren. Ruilen is niet mogelijk. Dat hebben jullie niet als optie. (Administratief meer gedoe, neem ik aan). Nu moet ik wachten op retour bedrag en het product opnieuw bestellen. Ik heb het product nu later in huis. Vind ik janker. (Maar niet onoverkomelijk). Bedankt voor de kwaliteit verder van het product. Ben ik blij mee. Moniek
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat de levering niet goed is gegaan en we waarderen je feedback over ons retourbeleid. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima product, mindere service

Flexibeler zijn in klantenservice, denk eens even mee met je klanten als ze aangeven iets te willen wijzigen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 mei 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen graag even contact met je op om je klacht verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
16 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten van Auping zijn van zeer goede kwaliteit ook de afhandling van de bestelling was goed. Ik stoor mij ontzettend aan Bezorgdiens DHL die zijn afspraken iet nakomt. En de afhandeling afdoet met een chatbot.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de levering via DHL niet helemaal naar wens is verlopen. We wensen je alsnog veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging DHL was waardeloos. Slechts na klacht bij Auping iets ontvangen. De goederen zijn ok.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je nog veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles bij is goed verzorgd
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
26 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
RJ
R. J.
Amstelveen
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 feb 2024
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van die korting

geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen was een eitje. Ruim aanbod en hoge kwaliteit producten. Levering was snel en netjes. Terugsturen is ook simpel, maar de verwerking daarvan laat intens lang op zich wachten helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De beschrijving van het product had ik beter verwacht. Verder duurt de confirmatie/ communicatie omtrent retourzending lang.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Op die manier kunnen wij onze services en communicatie verbeteren, dank daarvoor.
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik hoop dat het bed beter is dan de service

Ik hoop dat het bed zelf van hele hoge kwaliteit is. De klantreis is dat niet. Dat je advies in kunt winnen bij een winkel in de buurt is goed. Ook dat je zelf mag kiezen bij welke winkel je terecht wilt kunnen voor service na levering. Dat je toegang krijgt tot je eigen online omgeving lijkt veelbelovend, maar als de status vervolgens meer dan 4 weken op de status bestelling ontvangen blijft staan heeft dat geen zin. Bij navraag krijg je een standaard en niet inhoudelijke reactie. Jammer, bij zo’n duur bed verwacht ik persoonlijke service. Als laatste de aankoopbeschermijng waar je voor moet betalen. Die verloopt na 4 weken, terwijl een bed nooit binnen die tijd geleverd is. Regel dat. Zorg dat de aankoopbescherming voor bedden standaard op 12 weken staat, zodat je klant dit niet zelf hoeft te verlengen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov 2023
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de klantreis niet als prettig hebt ervaren we zullen dit zeker intern bespreken. De garantie op onze prodcuten is standaard vanaf het moment van aankoop wordt op onze site vermeld: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De extra aankoopbescherming is een service die vanuit Trustedshop wordt aangeboden. Wij wensen je, ondanks deze klantreis, veel slaapplezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Team Auping Klantenservice