auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

De auping essential is prachtig, het matras is goed, alleen is het maestro medium matras wel erg warm, te warm. Maar ik zag dat het matras nu ook niet meer wordt verkocht.
ik heb een hekel aan deze mails
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat deze mailing niet naar wens is, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Duidelijke informaties
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geen idee
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
prima product, goede aflevering. iets lange levertijd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering ervan!
hgfd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met je bestelling.
Service is erg goed. Lichte beschadigde hoeslaken is verzonden naar een verkeerd adres en daardoor zoekgeraakt. Gelukkig is Auping actief bezig om de hoeslaken terug te krijgen en zo krijg ik mijn geld terug. Wij hebben ook een bed en twee matrassen gekocht en een van matrassen is helaas niet naar mijn wens ( een beetje te hard) en dus omgeruild tegen een zachtere matras. Ik slaap nu prettig.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat de service naar wens is. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de levering vanuit DHL.
Je krijgt achteraf factuur van Auping. Die betaal je. En veel later komt een factuur Paypal. Dat is de rekening die je had moeten betalen. Dat is verwarrend. Is wel netje opgelost achteraf.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Goede kwaliteit en snelle bezorging. Aan 1 van de dekbedovertrekken ontbraken de lusjes. Na een telefoontje direct excuses, waarna de lusjes snel werden toegestuurd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Mooie bedbodem, maakt weinig geluid. Jammer dat de oude bedbodem niet retour werd genomen, had toch zeker goed gepast in Auping's duurzaam en recycle imago.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen jouw feedback intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen jou veel plezier met de bedbodems toe.
Helaas werkt de auping connect alleen bij een 2,4 gH netwerk en niet met 5 gH. Hopelijk wordt dit snel verholpen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw bericht en feedback! Wij hebben jou zojuist gemaild hierover.
Snel gevonden en besteld. De pakket dienst was er eerder dan jullie track informatie
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Goede snelle verzending en mooie optie om oud beddengoed retour te kunnen sturen!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou hier nog veel plezier mee.
Helemaal prima, alleen de bezorgdienst verzet bij elke bestelling de levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
Levering van de matras duurt erg lang, maar service en producten zijn top.
Antwoord van auping.com/nl
Hoi Marty, bedankt voor je review! Wij hebben Montrieurs gevraagd om je op korte termijn te benaderen voor de aflevering van jouw bestelling. We wensen je hier alvast veel plezier mee!
Mooie dessins, goede kwaliteit dekbedovertrek. Wel prijzige spullen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Mooie beddengoed, vlotte service, wel duur ondanks afgeprijs.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling! Wij wensen jou er heel veel plezier mee.
Levering zoals verwacht en per T&T goed te volgen.
Antwoord van auping.com/nl
Fijn om te horen! Wij wensen jou er nog veel plezier mee.