auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

158 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Snel kunnen vinden wat ik nodig heb e bestelling kunnen plaatsen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je alvast veel plezier van je nieuwe splittopper!
Mooie kwaliteitsproducten
Antwoord van auping.com/nl
Fijn om te vernemen dat de producten naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
24 okt. 2022
Ondanks het feit dat onze bestelling niet kon worden vervroegd werd ik netjes te woord gestaan en heeft men een poging gewaagd.
25 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je alvast heel veel plezier van je nieuwe Auping topper!
26 okt. 2022
26 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
31 jul. 2022
ik heb een hekel aan deze mails
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat deze mailing niet naar wens is, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 aug. 2022
Duidelijke informaties
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 aug. 2022
Geen idee
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
26 aug. 2022
29 aug. 2022
30 jul. 2022
28 jan. 2022
Je krijgt achteraf factuur van Auping. Die betaal je. En veel later komt een factuur Paypal. Dat is de rekening die je had moeten betalen. Dat is verwarrend. Is wel netje opgelost achteraf.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
26 jul. 2022
De auping essential is prachtig, het matras is goed, alleen is het maestro medium matras wel erg warm, te warm. Maar ik zag dat het matras nu ook niet meer wordt verkocht.
26 jan. 2022
Goede kwaliteit en snelle bezorging. Aan 1 van de dekbedovertrekken ontbraken de lusjes. Na een telefoontje direct excuses, waarna de lusjes snel werden toegestuurd.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
5 jan. 2022
Mooie bedbodem, maakt weinig geluid. Jammer dat de oude bedbodem niet retour werd genomen, had toch zeker goed gepast in Auping's duurzaam en recycle imago.
6 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en feedback! Wij zullen jouw feedback intern meenemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen jou veel plezier met de bedbodems toe.
27 dec. 2021
Snel gevonden en besteld. De pakket dienst was er eerder dan jullie track informatie
5 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
28 feb. 2022
Helemaal prima, alleen de bezorgdienst verzet bij elke bestelling de levering.
2 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
28 jan. 2022
Mooie dessins, goede kwaliteit dekbedovertrek. Wel prijzige spullen.
31 jan. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
22 jun. 2022
prima product, goede aflevering. iets lange levertijd
23 jun. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering ervan!
5 feb. 2022
Makkelijk bestellen, en snel geleverd.
7 feb. 2022
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen. Wij wensen jou veel plezier toe met de bestelling.
8 mrt. 2022
prima product
9 mrt. 2022
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met het nieuwe matras.
13 jul. 2022
hgfd
21 jul. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.