auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Moderne designs, geen bloemen, dieren, drukke prints.

Moderne designs, in alle primaire kleuren die met bruin zijn gemengd ! Veel kastdeuren, bedden en laminaatvloeren hebben een of ander bruin als permanente kleur. wanneer je primaire kleuren mengt met bruin dan passen ze probleemloos bij elkaar. Rood + bruin = bordeauxrood, groen + bruin= soldatengroen, geel + bruin = maisgeel, blauw + bruin = donkerblauw. Probeer maar eens uit. gegroet math@buskens.info ! Ik hoor van jullie.
Antwoord van auping.com/nl
De internet winkel was prima. Ik vind de bedden alleen erg duur. Dat is jammer anders zou in iedere kamer in mijn huis een Auping bed staan. Nu alleen het matras en het bed van elders….
Ik heb heerlijk geslapen. 😊
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel uitgeruste nachten toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
snel en goed geleverd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, het Auping klantenservice team
Antwoord van auping.com/nl
Dank voor je beoordeling! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, het Auping klantenservice team
24 feb 2024
Antwoord van auping.com/nl
Het bestel proces via de website ging goed maar de hulp in de winkel was niet wat je zou mogen verwachten bij een product met deze prijs.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je ervaring in de winkel niet helemaal positief was. Zou je ons meer informatie willen mailen over deze ervaring zodat we dit kunnen terugkoppelen. Desondanks wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
De aflevering duurde lang en het koste moeite om het te volgen. Inlog aanmaken was moeilijk
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
beter op de site zetten wanneer de planning is wanneer het product wordt geleverd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zullen de feedback intern terugkoppelen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

mooie en gemakkelijke website

mooie website met gemakkelijke zoekstructuur.
Antwoord van auping.com/nl
Overzichtelijke website , klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Ze namen het oude matras mee : )
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
28 jan 2024
niks bijzonders. gewoon goed.
Snelle en vlotte levering
28 jan 2024