auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.238 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.483 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

4 jul 2024
Wij hebben het bed niet in de webshop (zoals aangeven in deze mail) maar in de winkel gekocht Bij installeren wist men niet welk matras aan welke kant moest, dit was met de verkoper wel goed in het systeem gezet. Zou fijn zijn als die gegevens met de levering gedeeld worden of met de klant zodat die gegevens ook bij plaatsing voorhanden zijn. Tevens is het aan te raden om ook beddengoed te bespreken en mogelijk een kussenadvies mee te nemen in het gesprek bij aankoop. Wij hebben nu een verstelbaar bed maar realiseerde ons pas later dat dit consequenties heeft terwijl wij 2 eenpersoons hoeslakens geen optie vinden.
4 jul 2024
Dank voor je review en feedback. We waarderen je suggesties en zullen deze doorgeven aan onze winkel. Onze excuses voor de verwarring bij de installatie. Je tip over beddengoed en kussenadvies nemen we mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Hetzelfde type nog in de collectie. We hebben dezelfde matrassen gekozen die we eerder hadden. Fijn dat die gewoon nog in de collectie zitten. Minder is dat we moesten betalen om de oude matrassen mee terug te laten nemen.
1 jul 2024
We zijn goed en deskundig geadviseerd door de heer J. Walda van de Auping Store in Venlo. Hij nam alle tijd om ons te adviseren en dacht met ons mee. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.
2 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Goede voorlichting van het product. Goed geholpen jn het maken van een keuze. We hadden graag de bestelling in een keer gehad. Nu is er nog een nalevering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in de winkel. We wensen je veel plezier met je nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 jul 2024
Kundig advies van de verkoopster Eerlijk en oprecht Uitstraling van de winkel kan beter dmv upgraden van de toonzaal
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zullen de feedback delen met de winkel en wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Kleurverschil. Helaas is r een kleurverschil tussen de beide matras overtrekken. Verder niets dan lof!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart met je nieuwe Auping Product. Graag ontvangen we het product retour zodat we de klacht kunnen beoordelen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De service en de vriendelijk zowel van de verkoper als van de monteurs.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij een van onze dealers. We wensen je veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 jun 2024
Goed en duidelijk advies. Prijzen zijn wel erg hoog.
28 jun 2024
3 jul 2024
Snelle levering!! Makkelijke bestelprocedure.

Alle tijd

De verkoper nam alle tijd om mij te helpen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Fijn advies en een heerlijk bed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Juiste informatie goede koffie
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Snel en goed geholpen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Afspraak na komen
alles naar wens
Goed advies
Geen idee
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.