Top dat je via de AUPING site een bed naar wens kunt configureren /samenstellen en er zoveel mogelijkheden zijn in modellen, afmetingen en kleuren. Na de bestelling kun je met de klantenservice bellen om met inachtneming van de levertijd een verwacht en wenselijk aflevermoment af te spreken. Concreet spreek je een passend moment af met het bedrijf Montrieurs, dat voor AUPING het bed voor je in elkaar zet en, indien van toepassing, zorgt dat de spiralen met motor functioneren. Verder zijn wij de dag van de afspraak keurig geïnformeerd over het tijdstip van arriveren op het adres. Bovendien neemt men het verpakkingsmateriaal mee. Zeer te spreken over de totale service.
Vanochtend contact gehad met jullie webshop. Uitgelegd dat ik per ongeluk de verkeerde maat besteld had. Ik had een molton besteld tijdens de Black Friday actie. Gevraagd als ik het artikel terugstuur of ik dan een nieuwe code mag om alsnog de korting te kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Morgen komt ons nieuwe bed en het is een aardig bedrag (8800 euro)wat we aan Auping besteden. Ik vind het ontzettend teleurstellend om te horen dat er dan niet iets meer coulanter wordt gedaan op een aankoop.
Handige manier van zoeken.
Communicatie rondom het verwerken van de bestelling. Als ik tussendoor kijk, wordt alleen vermeld. In bewerking. Zou lekker zijn als er een indicatie wordt gegeven wanneer het proces daadwerkelijk in gang zal gaan. Aan de hand daarvan is het leuker om het proces van het maken van de matras te volgen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons van je beoordeling te voorzien en zullen dit intern meenemen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn).
Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk.
Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Prima afgeleverd, geïnstalleerd en uitgelegd. Op tijd gebeld om ons te informeren dat de medewerkers eraan kwamen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te vernemen dat de communicatie naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
in een winkel kopen is toch fijner dan online makkelijker te vergelijken
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou nog veel plezier met de bestelling.
Geverifieerde beoordeling
15 mrt. 2023
Iets meer info over de resterende productietijd zou welkom geweest zijn
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons van je beoordeling te voorzien en zullen dit intern meenemen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Topkwaliteit matras, een kortere levertijd zou mooi zijn
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de matrassen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
Snelle service en mooi product
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
15 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2023
Ik had zeer goed advies gekregen in Gouda, maar toen ik mn bed online bestelde kon ik Gouda niet aanklikken. Enkel 3 winkels dichter bij mij in de buurt. Dat toen maar gedaan, maar had het fijner gevonden als ik de dame die mij zo goed had geholpen (Mariette uit Gouda) de commissie had gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, wij zullen dit intern meenemen zodat wij onze services kunnen verbeteren in de toekomst. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
Ik heb een 4 seizoenen dekbed gekocht. Even uitzoeken hoe het zat met het aan elkaar bevestigen. Was niet gelijk duidelijk. Misschien een klein stappenplan erbij
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
7 feb. 2023
Goede producten, netjes afgeleverd en snel en goed te woord gestaan door klantenservice bij aanvullende vraag.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
de bestelling bleef even op zich wachten maar was na 1 mailtje binnen een dag bezorgt...en fijn product
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2023
Snelle levering ..alleen retourzending is heel traag wacht al 3 weken op een bericht of geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je hierover een mail gestuurd, omdat wij geen retourzending hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
Snelle levering, alleen bij retourzending zou de financiële afhandeling sneller mogen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
28 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern opnemen, zodat wij onze services in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Geverifieerde beoordeling
1 feb. 2023
De matras is super. K had last van mijn rug maar nu niet meer dankzij deze matras.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de bestelling naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.