auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

EB
Eric B.
Tilburg
14 aug 2023
Goede produkten en prima geleverd. Jullie kunnen aangeven vooraf dat er een aktie aankomt met 20% korting. Dan had ik 2 weken gewacht en €1800.00 ruim bespaart.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie over de bestelling? Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 nov 2023

Afwijkende kleuren

Button down systeem valt tegen, is wel erg simplistisch. Kleuren van dekbedovertrekken komen niet overeen met foto’s op de website. Verder wel mooie producten.
7 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze kwaliteit. Het is altijd mogelijk om een webshop order aan ons te retourneren. Via deze link kun je alle informatie vinden omtrent het retourneren: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Mocht je de bestelling toch houden dan wensen we je natuurlijk veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 okt 2023
Gewoon een goed product. (Iniziomatras) De wachttijden waren alleen nogal lang. Een aflevertijd plannen was nogal beperkt. Weinig flexibel helaas.
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Makkelijk te bestellen, mooi product. Beter kan de mogelijkheid om bij een afhaalpunt op te halen. Nu was het niet makkelijk om dat aan te geven.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 nov 2023
De overtrek die ik kocht is naar wens! Heb wel ervaring uit verleden dat kleuren gaan vervagen. Ben benieuwd hoe lang het echt mooi blijft.
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback en beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 dec 2023
In de beschrijving melden dat het niet kreukvrij is ,terwijl er vermeld dat dit wel het geval. Verder zeer mooie kwaliteit.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Alle katoenen producten zijn 100% kreukherstellend behandeld. In de praktijk betekent dat dat ze voor 70% strijkvrij zijn. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Prima matras, goede service bij aflevering. Tijdens lange levertijd (9 weken) zou ik graag updates hebben ontvangen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 nov 2023
Snelle en nette levering. Afwerking van dekbed kan beter, sommige stiksels zitten los en moeten hersteld worden.
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We ontvangen graag wat foto's van het geleverde dekbed zodat we je hier verder bij kunnen helpen. Deze kun je versturen naar klantenservice@auping.nl onder vermelding van je ordernummer. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 sep 2023
Geen idee, aankoop ging prima, alles goed beschreven en de foto’s erbij. Maar het bed heb ik nog niet
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling wanneer deze is geleverd. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
10 sep 2023
De producten zijn erg mooi en duurzaam. Helaas was bij een kussensloop meteen de naad opengegaan.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 sep 2023
Goede service, snel geleverd. Prijs/kwaliteit kan beter. Stof van dekbedovertrek kreukt erg.
3 dec 2023
Er zijn geen bijpassende hoeslakens bij de mooie kleurrijke dekbedhoezen
Antwoord van auping.com/nl
Mogelijkheid om als gast een bestelling te maken, dus zonder account .
7 nov 2023
Een fijn lang dekbed, dat niet in een prop gaat gedurende de nacht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw waardering! We zijn blij dat u geniet van het comfort van ons dekbed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 mei 2023
Ik moet mijn bestelling nog krijgen dus kan nog niet echt oordelen
19 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je bestelling naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

1 simpele bestelling van 1 product

Het was Eén simpele bestelling van 1 item en dat verliep prima
14 nov 2023
AM
A M.
Amsterdam
20 aug 2023
Producten zijn goed echter het bedrijf is moeilijk bereikbaar.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen, mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dat graag. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21 nov 2023
Gemakkelijk bestellen, leveren ging goed, nu lekker slapen
22 nov 2023

To the point en vriendelijk

Mevrouw nam de tijd om ons door het koopproces te leiden.
Antwoord van auping.com/nl
Nette mensen, keurig op tijd, alle verpakkingen meegenomen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice