auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

1 aug 2023
Zeer prettige winkel! Aardige dame in winkel, vervolgens online besteld, nette afwikkeling, op tijd geleverd, en ook achteraf heeft Auping ons nog erg geholpen!
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent met onze service en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
17 aug 2023

overzichtelijke website…

duidelijke en overzichtelijke website met makkelijke overzichtelijke standaard keuzes wat het selecteren van de juiste maten en kleur eenvoudig en snel maakt!
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
15 nov 2023
Telefonisch contact goed en adequaat geholpen, thuis bezorging top met vriendelijke bezorgers ! Levering sneller dan verwacht, positieve ervaring dus !
15 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat het hele aankoopproces positief is ervaren. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul 2023
Via de klantenservice zijn we prima, vriendelijk en duidelijk, geholpen met de vragen die we nog hadden. We slapen nu in een heerlijk bed (Essential)
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze service naar wens is. Wij wensen je nog veel plezier toe van het Essential bed!
17 okt 2023
Dekbed overtrekken gekocht, deze zitten nog in de verpakking, gaan zo mee naar het nieuwe huis. Ik werd fijn geholpen door personeel van eijerkamp.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
4 okt 2023
Gemakkelijk uit te kiezen welke matras bij je past en eenvoudig te bestellen. Levering is ook precies volgens de afgesproken tijd en manier.
12 okt 2023
16 okt 2023
De website was erg duidelijk. Ik werd prima door het gehele programma begeleid. De uiteindelijke bezorging verliep ook volledig naar wens.
26 aug 2023
Niets te klagen alles keurig geregeld, goed is goed. Aankoop, afhandeling levering en korting i.v.m. Jubileum. Zou het zo weer doen.
1 sep 2023
4 okt 2023

Heerlijke nachtrust

Duidelijke keuze mogelijkheden om tot het juiste matras te komen, stipte levering en een geweldig matras met een super nachtrust!
12 okt 2023

Dik tevreden.

Bestellen. Snel en goed geleverd. Auping dekbedovertrekken hebben een uitstekende kwaliteit !! Meer kan ik er niet van maken !!
14 nov 2023
11 aug 2023
Website is overzichtelijk, bij vragen werd ik keurig te woord gestaan en niet geheel onbelangrijk het matrassen liggen perfect.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Alles naar wens!

Goede communicatie, product erg goed en zorgvuldig verpakt, bovendien een kwalitatief hoogstaand product! Helemaal blij mee.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Nieuwe topper besteld en gelijk de oude meegegeven(voor recycling)! We liggen weer heerlijk stevig op onze Auping boxspring!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen jullie veel slaapplezier toe met de nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 okt 2023

Vlot en goed

Bestellen ging vlot en goed geholpen met doorgeven productiedatum zodat Montrieurs alvast een afleverafspraak kon inplannen.
31 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
22 sep 2023

Snel bezorgd

De snelle bezorging vooral, dat het zondag is besteld..Voor de rest stevig verpakt en de artikelen in goede staat ontvangen.
26 sep 2023

Fijn bed

Duidelijke afspraken, fijn bed, comfortabel. Bij levering netjes geplaatst en verpakkingsmateriaal meteen weer meegenomen
5 nov 2023

Gewoon fantastisch kussen

geen kussen met rare vormen, dat geen maatwerk kent. Ligt gewoon heerlijk (ervaring na 3 verschillende kussen van 100+eu
7 nov 2023
3 dec 2023
Erg fijn dat het bed zo snel kwam. De montage is prima verlopen. De spiralen zijn geweldig. We slapen weer uitstekend.
FV
Fred v.
Blaricum
27 sep 2023
Goed en vriendelijk personeel en ook nog kundig. Mooie en nette zaak. Op het product moeten we nog even wachten.
28 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en dit mooie compliment. We wensen jealvast veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023

Mooi snel geleverd,alleen DHL is niet…

Mooi snel geleverd,alleen DHL is niet bij ons geweest. S,avonds is iemand uit de buurt ons pakket komen brengen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van DHL niet vlekkeloos is verlopen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice