Lucardi Juwelier Almelo

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden353 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Almelo

Netjes geholpen en vriendelijk personeel
Super goede medewerkers en super netjes!
Vriendelijke behandeling. Goed resultaat
28 jan 2024

Personeel is vriendelijk,z

Personeel is vriendelijk,geduldig.

Nice Gold

Goed had hem al 2de aangeschaft
10 feb 2024
Lief personeel. Goed geholpen.
Fijne hulp gehad met uitzoeken
Ze hielen echt super!
28 jan 2024

Ik ben zeer tevreden
Goed geholpen
Personeel
10 feb 2024
Zeer kundige en vriendelijke verkoopster, heeft gevoel voor wensen van de klant. Deze jonge dame krijgt behalve 5 sterren ook nog een opgestoken duim. De entree van de winkel zou iets royaler kunnen, maar mischien moeilijk i.v.m. veiligheismaatregelen. Klantenservice en Webshop kan ik niet beoordelen. Fysiek in filiaal Almelo.
12 okt 2023
De medewerkers zijn zéér vriendelijk en behulpzaam. Ben ik in de stad: dan loop ik graag een rondje langs de vitrines op zoek naar mooie blinkende items voor mezelf of iemand anders. De medewerksters geven raad en pakken de cadeautjes met zorg en aandacht mooi in. Ik ben heel blij met een Lucardi vestiging in Almelo

Het was een geweldige ervaring shoppen bij lucardi🎄

Het was een geweldige ervaring in jullie winkel de verkoopster was super vriendelijk , alles wat ik in gedachten had voor een geweldige kerst is bij lucardi geslaagd super mooie sieraden gescoord kan er helaas geen foto van laten zien want ze zijn erg mooi ingepakt en pas met kerst suprise haha 🎄
9 nov 2023

Klantvriendelijk

Ik heb vandaag 2 ringen gekocht. Ondanks het druk was in de winkel ben ik zo goed geholpen. De medewerkster was zo geduldig met mij. Ze nam de tijd en was erg aardig! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo tevreden een winkel ben uitgelopen. Locatie Almelo.
9 aug 2023

Tijd voor de klant

Op het moment dat ik er was, was het super druk. Ondanks die drukte voelde ik mij absoluut geen nummer en werd ik goed geholpen en geadviseerd. Helaas kan ik geen foto erbij zetten, op het moment van schrijven moet mijn dochter haar cadeau nog ontvangen!!
5 aug 2023
Uitstekende bediening zeer geduldig echt kennis van zaken en zeer vriendelijk was een zeer leuke en aangename ervaring in de winkel heb er van genoten en ben er blij met mijn aankoop die ze op maat gemaakt hebben echt super
De jongedame hielp ons erg goed, ook tipte ze ons om member te worden. Ook nog eens super leuk verpakt voor kerst 🎄 ze deed de ringen om haar eigen ginger om te laten zien hoe ze om de vinger zouden staan 👌🏻