Lucardi Juwelier Almelo

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden353 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Almelo

Vriendelijkheid
Goed geholpen
Als goed
Ik ben net bij jullie Lucardi winkel geweest en vind dat het personeel ontzettend veel de tijd neemt om je te helpen passen en te kijken of het leuk staat! Ik vind stalen sieraden erg handig om dat bij mij ander materiaal gauw zwart wordt! En dat voor heel weinig geld ook nog eens.
27 jan 2024

Ruilen in de winkel

Had een horloge besteld via de website maar die vond ik toch niet mooi. In de winkel in Almelo gelijk omgeruild voor een ander en de medewerkster heeft het horloge gelijk op tijd gezet en op maat gemaakt! Vriendelijke leuke meid!
Ik ga naar de Lucardi vanwege de sieraden. Niet vanwege het personeel, die vind ik nooit prettig. Ik maak zelden mee dat ik fijn wordt geholpen. Meestal ga ik naar een andere juwelier, maar ik had nu een giftcard.

goede service

ik werd goed geholpen ik kreeg de ketting die ik had uigezocht niet dicht daar werd ik mee geholpen en toen ik thuis kwam vond ik hem toch te kort kon hem zonder problemen ruilen voor een langere
Ze nam de tijd om te kijken wat het beste oorbellen bij mijn kind paste en eerlijk haar mening 👌 gaf super behulpzaam.bedankt nog hiervoor👍
28 jan 2024

LUCARDI IS EEN TOP JUWELIER.

Een grote selectie sieraden tegen betaalbare prijzen, de medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam. Mijn favoriete juwelier.
20 jan 2024

Pijd te helpen als…

Personeel probeert altijd te helpen als er vragen zijn. Nemen de tijd voor je. Zie je niet zo heel veel meer tegenwoordig.
Ben super goed geholpen door een medewerker, een ketting, horloge, en armband gekocht, be blij naar huis gegaan
18 jan 2024
Heel erg vriendelijk geholpen en wel erg meedenkend over de cadeautje die ik heb gekocht leuke personeel

meteen aangemeten

Mn dochter kreeg meteen haar mooie ring vakkundig en lief aangemeten.. en ze kon hem meteen meenemen.
Dat ze vriendelijk en behulpzaam zijn. En ze geven je goed advies
Fijn geholpen. Ook soepel met ruilen, doen niet moeilijk,
Goede hulp gehad en geduldig iemand die ons hielp
27 jan 2024
Goede klant tevredenheid en ook goede uitleg
Goed service medewerker was erg hulpvaardig
Verkoopster in Almelo was erg vriendelijk.