motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2016
motorcorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

15 mei 2023
Volgens de openingstijden van de website zou de zaak open zijn, deze was echter gesloten. Daar ik extra naar Venlo gereden was om de bestelling op te halen heb ik gevraagd of ze de bestelling gratis naar mijn huisadres konden sturen. Hier kreeg ik eerst een mail met allerhande smoezen, de openingstijden zouden op de website juist vermeld geweest zijn. Dit was echter niet het geval! Gelukkig heb ik toen ik voor een dichte deur stond op de website gekeken, en daar een screenshot van gemaakt. Een ding werd echter duidelijk, na de verkoop is de service NUL!!! Ik kon het ophalen, of alsnog voor de verzendkosten betalen. Blijkbaar kun je het na de verkoop als klant verder uitzoeken. Men schrijft SERVICE zeker NIET met hoofdletters!!
PN

Beoordelingen voor motorcorner.nl

Als producten niet op voorraad zijn en de website geeft aan van wel, dan klopt er iets niet in jullie systeem. Pas na contact opgenomen te hebben, krijg je te horen dat het product besteld moet worden…. Na meer dan 10 dagen nog maar eens gemaild en ja hoor, product is weer op voorraad en wordt opgestuurd. Slordig en geeft niet veel vertrouwen…
Op 24 april mail ontvangen dat het pakket volgende werkdag bij bezorgpunt ging worden. Echter op moment van schrijven (26 april) nog steeds niet geleverd
Zeer slecht bedrijf. Ik bestel hier nooit meer. Betaal liever meer bij een ander.
misschien de vragen beantwoorden als ik een mail stuur, er is geen Nederlands voorzien bij die tracker dat ik heb gekocht , is gewoon rek je plan je heb het nu gekocht, dus vind een slechte firma en zou het zeker aan me vrienden jullie niet aan raden , voorlopig heb ik in de kast gelegd tot ik iemand vind die kan oplossen , vriendelijke dank, daaaaaaaag
Ik heb nog steeds niets ontvangen en heb ook geen track & trace nummer gekregen?
Levertermijn 1a 2 dagen volgens de website. Ik bestel, daags nadien krijg ik een mail dat de bestelling een vertraging van 3 tot 7 dagen zal hebben. Ondertussen, anderhalve week later, nog niks ontvangen.
Im still waiting on my product 2 weeks after ordering it. Unprofessional
Antwoord van motorcorner.nl
Goedemorgen Mark, Vervelend om te zien dat je ons een slechte review geeft terwijl je een pre-order artikel hebt besteld. Zoals vermeld in onze update mail wordt de hoodie medio februari verwacht bij KTM, dit geven wij ook op onze website aan. Mvg Jordy
Van de twee bestelde pakketjes maar eentje aangekomen
Antwoord van motorcorner.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Ik ben even gaan kijken naar uw bestellingen en zendingen en volgens ons systeem zouden beide bestellingen op 06-02-2024 bij u geleverd moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u natuurlijk even contact met ons opnemen : service@motorcorner.nl Mvg Jordy
Helaas nog niets ontvangen
PN
15 mei 2023

Service NUL!!!

Waardeloos bedrijf!!!!

Waardeloze communicatie. Geen bevestiging of update van bestelling, en uiteindelijk zelfs niet leverbaar. Aan de telefoon medewerkers die elkaar de schuld geven. Gelukkig via PayPal betaald en dankzij hen kunnen annuleren.
8 nov 2023
vragen om een beoordeling terwijl het artikel nog niet eens geleverd is is laatste status ongeveer 10 tot 14 werkdagen wachttijd
12 jul 2023
Artikel op de site ondanks niet meer leverbaar...betaald, terugstorten kon allemaal vermeden worden
7 okt 2023
Iets aanbieden onder het mom van “op voorraad” en vervolgens aangeven dat het 8-10 werkdagen duurt
6 jun 2023
Tot nu toe slecht, heb mijn bestelling niet gekregen maar er staat dat die voltooid is…?
Niets ontvangen dpd slechte service ooit!!!
26 dec 2023
Levering niet ontvangen volgens planning
Ik wacht nog steeds op levering !!!!