motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2016
motorcorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

15 mei 2023
Volgens de openingstijden van de website zou de zaak open zijn, deze was echter gesloten. Daar ik extra naar Venlo gereden was om de bestelling op te halen heb ik gevraagd of ze de bestelling gratis naar mijn huisadres konden sturen. Hier kreeg ik eerst een mail met allerhande smoezen, de openingstijden zouden op de website juist vermeld geweest zijn. Dit was echter niet het geval! Gelukkig heb ik toen ik voor een dichte deur stond op de website gekeken, en daar een screenshot van gemaakt. Een ding werd echter duidelijk, na de verkoop is de service NUL!!! Ik kon het ophalen, of alsnog voor de verzendkosten betalen. Blijkbaar kun je het na de verkoop als klant verder uitzoeken. Men schrijft SERVICE zeker NIET met hoofdletters!!
PN

Beoordelingen voor motorcorner.nl

Tijdje geleden wat besteld en nog steeds mijn producten niet ontvangen. Webshop kon kiezen geld terug of opnieuw leveren maar dat hebben ze ook niet aangeboden
7 apr 2024
Verzending in delen en duurde een week. Product zelf past niet op de motor. Ik moet nu naar een specialist om het erop te krijgen.

Levertijd vraagt verbetering

Aangegeven levertijd van 3 a 7 dagen niwt gehaald.
Aflevering netjes gemeld maar niet aanwezig !
7 apr 2024
Te laat geleverd door DPD !!
28 jan 2024
Nog steeds niks mogen ontvangen, maar wel reeds moeten betalen
HH
Hubert H.
Lelystad
10 jun 2023

Laksheid motorcorner

Ze laten je als klant diverse dingen invullen, laten het te lang slingeren en ondernemen geen actie en als ze het bestellen bij de importeur weten ze het opeens niet meer. Ik zelf heb nl de importeur gebeld en een kompleet warig verhaal gehoord over motorcorner. Heb zelf de importeur opdracht gegeven een veer te sturen naar motorcorner,omdeat ik al betaald had en nu 2 wkn verder ben en nog geen veer heb
15 aug 2023
Bestelde artikelen waren niet meer leverbaar, dit was op de website niet aangegeven. Het heeft een week geduurd (en ik moest er zelf over mailen) voordat ik daarvan bericht kreeg. Verbeteringen: voorraad en beschikbaarheid op de website beter bijhouden en sneller reageren op een bestelling van niet leverbare artikelen.
4 jul 2023
Had reeds betaald om dan achteraf te horen dat produkt niet meer leverbaar was.Ook geen alternatief voorgesteld, wel direct mijn centen terug gehad Voor de rest correcte opvolging van de zaak
15 jun 2023
Heb artikel nog steeds niet ontvangen dus tot nu toe alleen de ervaring dat het lang duurt Wel een paar tussenstanden doorgekregen betreft bestelling dus dat is wel OK
23 mei 2023
Levering blijft uit. 11 mei besteld en betaald. Het is nu 23 mei…
Nog niets ontvangen helaas😑😑